Puregon & pregnyl

Discussie in 'MMM clubs' gestart door 1988 mama, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shanny

Shanny Actief lid

26 nov 2010
    168
    3
    18
    @ikhebjelief
    22 is idd lekker jong! Ik was toen nog druk aan het studeren. Heb er op zich ook wel vrede mee dat we nu pas beginnen, ik heb er immers zelf voor gekozen om eerst uitgebreid de tijd te nemen voor studie en werk.
    New York lijkt me ook echt ontzettend gaaf! Wij gaan daar volgende maand dus heen. Daarna vliegen we door naar Orlando voor een paar dagen en doen van daaruit een caribean cruise van 9 dagen. Voor ons dit ook een beetje een verlaat huwelijksreisje. We zijn al bijna twee jaar getrouwd, maar het kwam er door werk ed steeds niet van.
    Klote dat je je rot voelt meis. :( Schoonmaken helpt bij mij ook! Ruimt toch tegelijk ook je hoofd een beetje op.. zo voelt het althans.. ;)

2. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    @shanny even over onwaarschijnlijk is dat je zwanger word na 1e ronde puregon, het kan hoor:D ik ben het bewijs ;) Alleen is het vroeg mis gegaan bij mij helaas..!!:(
    Dus het kan wel;) en dat gun ik je ook!!
    Ja schoonmaken maakt echt me hoofd leeg..!! en ook de keukenkastjes hahahaha ;)

3. Shanny

Shanny Actief lid

26 nov 2010
    168
    3
    18
    @ikhebjelief
    Zou wel heeeeelllll erg fijn zijn als dat zo was, maar het is wat overbodig om dat te zeggen denk ik.. hahah! Natuurlijk blijf ik hoop houden dat het snel lukt, maar om mezelf van onnodig veel teleurstelling te besparen heb ik mezelf voorgenomen dat we het gewoon zonder paniek tot eind dit jaar blijven proberen.

*DuimDuimDuimDuimDuim*

4. 1988 mama

1988 mama Niet meer actief

Grappig dat jullie ook 22 zijn , ik ben ook 22 ! ben nu ook wel heel blij dat ik nog zo jong ben!!

ooh en al die vakanties !! Heerlijk! ik ga volgende week 5 dagen naar Manchester , daar komt mijn vriend vandaan ! ook heerlijk!

lek om zou wat meer van elkaar te weten he !! maare jullie praten erover dat jullie te zwaar zijn , maar hoeveel wegen jullie dan als ik vragen mag ?? IK ben rond de 68 kilo .. vergeet niet dat je van de puregon ook dikker kan worden he !! DRAMA !!

5. Shanny

Shanny Actief lid

26 nov 2010
    168
    3
    18
    Hi 1988 mama,

Lijkt me idd fijn om al jong te weten dat je de MMM in moet. Als ik het eerder had geweten had ik ook nooit zo lang gewacht hoor..

Ik ben zelf door clomid 6 kilo aangekomen, maar omdat ik eerst tegen ondergewicht aan zat weeg ik nu een veel aangenamere 48/49 kilo (schrik niet, ik ben maar 1.56 groot). Nu zit ik wel echt op het maximale wat ik acceptabel vindt, dus ik hoop dat ik OF niet veel aankom van de Puregon (sport nu wel veel meer om dat tegen te gaan) OF niet lang hoef te spuiten. Voorkeur gaat uiteraard uit naar het laatste.. ;)

Voel jij al dat je door Puregon bent aangekomen?

@all
    Ik heb een uurtje geleden de eerste spuit gezet samen met manlief. Viel me alles mee, dus ben wel opgelucht.

6. 1988 mama

Nee heb niet het idee dat ik aangekomen ben ! zag 1 keer 70 kilo op de weegschaal !! ik schrok me dood ! 2 dagen later was het weer 68 ! maar wil wel graag wat afvallen ! maar hoe !!!!!

jeetje wat ben jij klein! hihi

7. 1988 mama

is er nog iemand van jullie die rookt ??
    of gestopt met roken omdat je de MMM in ging ??

8. pat007

pat007 Actief lid

21 feb 2011
    198
    0
    0
    Amsterdam
    Hahaha nou door de puregon kom je wel aan hoor. Ben ook in 2,5 maand zon 4 a 5 kilo aangekomen en een half cupmaat rijker. Gisteren stond ik nog op de wegschaal schrok enorm.

Nog niet ongesteld geworden, maar het voelt wel elke dag als meer dat het moet komen nu. Tevens koppijn en afscheiding met stukkies (sorry dat ik het zeggen moet). Dit altijd als ik ongesteld moet worden en ging het toch op internet opzoeken :) en dan zie ik dat het voorbode is van komende menstruatie en dat het betekent dat je eitje is afgestorven:(:(

9. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ Shanny, graag wil ik even meepraten over het aankomen van Puregon, dat is bij mij helaas wel het geval :(
    Maarja ik spuit ook al 2 jaar.
    Ik ben 1,78 en was 2 jaar geleden 75 kilo, nu 12 kilo zwaarder na 2 jaar :(:(:(
    Voel me er ontzettend ongemakkelijk bij. En het is niet zo dat ik mega snaai en ik sport ook nog zelfs maar dieten lukt me nu helemaal niet.
    maar onze kinderwens is groter en daar ga ik helemaal voor :)

En jullie?

10. pat007

pat007 Actief lid

21 feb 2011
    198
    0
    0
    Amsterdam
    Ja ik heb gerookt maar mee gestopt - al een jaar! :)

11. Shanny

Shanny Actief lid

26 nov 2010
    168
    3
    18
    @1988 mama
    Ben inderdaad maar een kleinerd! Hihihi.. Ik heb het er maar bewust even bij gezet, anders staat het zo raar dat ik niet meer wil wegen dan 48 kilo. Ik heb nooit gerookt.. jij wel?

@Pat
    Sneu dat je toch een ongi voelt opkomen. Heb je dit gevoel vaker zo lang voor je NOD al? Heb je inmiddels al een vroeg testje gedaan of gewoon volgehouden tot het bittere eind?
    Sterkte nog met wachten de komende dagen meid! Ik duim voor je dat die verdomde duveltjes ver bij je weg mogen blijven.. ;)

12. 1988 mama

IK heb altijd gerookt .. niet heel veel maar toch !
    rook nu nog zoon 1 a 2 sigaretjes per dag ! voel me er heel dom bij , bezig met behandelingen en dan toch nog een beetje roken ! maar vind 1 of 2 peukjes op een avond nog best netjes . overdag rook ik helemaal niet meer !!

* schaam schaam schaam*

13. pat007

pat007 Actief lid

21 feb 2011
    198
    0
    0
    Amsterdam
    @t Shanny: nee, nog geen vroege test gedaan, ik vind het zo een zonde van de testen, mocht ik vrijdag nog niet ongesteld zijn dan doe ik het wel.

@t all: ach die paar kilo's meer, als we zwanger zijn dan komen er nog veel meer kilo's bij :), ik schrok wel toen ik op de weegschaal stond (ben 178 en woog altijd 67 68 en nu tussen de 73 en 75), maar denk mocht ik ooit zwanger worden dan sport ik het na de bevalling er wel weer allemaal af, maar moet wel lukken he! Anders heb ik geen goed excuus meer ;)

14. pat007

pat007 Actief lid

21 feb 2011
    198
    0
    0
    Amsterdam
    @t mama 1988 is netjes hoor....als je nu in een keer stopt en je moet afkicken krijg je alleen maar meer stress en das helemaal niet goed voor de behandeling. Mijn moeder mocht toen ze zwanger was van mij dat doen en ook elke dag een half glaasje rode wijn...gewoon om te relaxen.

15. Shanny

Shanny Actief lid

26 nov 2010
    168
    3
    18
    @1998 mama
    Snap dat wat tegenstrijdig voelt ja.. maar zoals Pat al zegt, het lijkt me ook niet gezond om nu naast alle vervelende effecten van het spuiten ook nog afkickverschijnselen te krijgen. Maar aan de andere kant, als je wel van plan bent te stoppen als je zwanger bent, kun je dan niet beter nu afkicken dan tijdens je zwangerschap?

16. pat007

pat007 Actief lid

21 feb 2011
    198
    0
    0
    Amsterdam
    Ja afkicken brengt heel veel stress met zich mee. Tip: ik ben gaan kijken in welke situaties ik het meeste zin had in een peuk (bij de koffie, na het eten en bij wijn).

Ben de koffie gaan vervangen door theine vrije thee (rooibos) en na het eten kocht ik voor mezelf een heerlijk toetje als vervanging van de peuk. En tja in het begin (vorig jaar) met een wijntje vond ik het moeilijk maar dat gaat weg, behoefte werd vanzelf minder. Zin in een peuk duurt 3 minuten en daarna verdwijnt het weer.

Nu drink ik soms nog een glaasje wijn (1 per week) maar alleen voor de pregnyl prik daarna niet meer tot ik ongesteld word of hopelijk niet!

Soms vind ik het allemaal niet eerlijk hoor. Toen ik een miskraam kreeg ben ik door de antibiotica heen zwanger geworden (was geopereerd aan verklevingen) daarnaast af en toe wijntje en peukie, druk leven, klussen net nieuw huis, werken en nog een studie erbij en hup: zwanger.

Nu ben ik echt een engel wat dat betreft en het lukt niet...moet wel zeggen hoe meer behandelingen ik doe des te meer ik denk: sorry, maar ga wel iets meer leven want van alles en nog maar laten en niet doen kan voor stress zorgen waardoor het juist niet lukt.
    Geniet nu extra meer van mijn ene wijntje, ga ook lekker uit maar geen peuken en maar 2 wijntjes. Huisje schoonmaken - klinkt raar maar vind ik soms heerlijk vooral als ik ongesteld ben maar vriendlief vindt dat die bleekgeur of ajax troep niet goed zijn als je schoonmaakt...Nog ff en we mogen niets meer...Kortom sinds deze iui ga ik er wat milder meeom omdat het me aan het breken was. We zijn nu ook al 1,4 jaar bezig

17. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Sociaal pedagogisch hulpverlener
    Rotterdam
    Hoi dames..

ik ben er even tussenuit geweest eventjes niet aan het onderwerp zwanger worden ged8 :)
    Ik heb niet zo veel te melden eigelijk ben bezig met te puregon en volgende week dinsdag de 19e 1e FM dus ben benieuwd..
    Ik zie dat pat007 Ikhebjelief en Shanny allemaal nog op het wachtlijstje staan.. hoop dat het raak zal zijn. En anders de volgende ronde zal het raak zijn (blijven we hopen)..
    En roken ja.. helaas nog een roker hierzo.. maar ik rook ook heel weinig vooral sinds ik zwanger wil worden rook maximaal maar dat is echt het uiterste 3 sigaretten per dag.. meestal houd het bij 2 al op maar ik heb dagen dat het er 3 worden..
    En het stoppen is mij veel te moeilijk bespaar me die stress nu :)
    De kiLo's ik zou zo blij zijn als ik net zo veel woog als jullie:(
    ik ben gwn te zwaar en dan echt een bmi van 34:( dus er moeten zo'n ruim 25 kilotjes af bij mij.. maar dat is zo moeilijk met dit syndroom..
    Duim Duim Duim voor julie!!

18. pat007

pat007 Actief lid

21 feb 2011
    198
    0
    0
    Amsterdam
    @t Rozerin: spannend allemaal weer he! Hoop dat er mooie eitjes op de loer liggen voor je :) .

Ja, zit op de wachtbank maar geloof dat ik elk moment ongesteld moet worden helaas. Heb al drie dagen licht krampen. Vooral 's avonds en ' s nachts, helaas zijn borsten niet gevoelig of zwaar anders had ik erge hoop gehad.

Morgen zeilen dus ga dan maar een vroege test doen-als het dan nog niet begonnen is, mocht deze negatief zijn dan neem ik morgenavond gewoon lekker een wijntje of 2 hoor!

19. Shanny

Shanny Actief lid

26 nov 2010
    168
    3
    18
    Rozerin, volgens mij lopen we redelijk gelijk op. Ik ben ook nog bezig met spuiten en heb volgende week woensdag de eerste FM.

Gelijk heb je Pat! Er moet ook wel ruimte zijn om gewoon even van nu te kunnen genieten. Bovendien heeft de huisarts mij verteld (was vorig jaar zwanger maar helaas eindigde dat in een vmk) dat er de eerste zes weken geen bloedcontact is tussen moeder en kind, dus mocht je toch gezegend zijn: geen nood! ;)

20. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Sociaal pedagogisch hulpverlener
    Rotterdam
    Ja inderdaad Shanny we lopen ong gelijk :) mijn eerste Fm is op cd 10 :)
    Pat007 ik hoop het ook ja:) 125E had bij mij een goede werken 1 eitje dat goed groeide dus hoop deze ronde ook minimaal 1 eitje :) Veel suc6 morgen! En natuurlijk heel veel plezier geniet van je dag!!

Deel Deze Pagina