Hoi dames, Wat fijn dat de cyste bijna weg is Boeff! Hier net fm gehad, er zit nu op cd 22 een eitje van 11mm. De verhoging heeft dus effect. We moeten heel voorzichtig doen, ik heb overstimulatie gehad de eerste ronde, dus ze denken dat maandag fm aan de late kant zou kunnen zijn. Ik mag morgen mog ns komen om te kijken of er niet een paar van 7 of 8 mm achteraan gaan. Spannend dus wel weer... Een beetje actie in de tent. Maar ik ben wel een paar weken wat meer ontspannen geweest, wat minder hiermee bezig bedoel ik. Op mn werk was t wel best druk, dat begint nu weer een beetje rustiger te worden... Gelukkig. Hoe meer ontspannen hoe beter toch?! Liefs
Aylioun, Balen zeg dat je ongesteld bent geworden! Wanneer heb je je uitgangsecho? Als ik het goed lees, wordt aankomende ronde je 5e ronde? En 2e x iui? Wat is dat nou precies iui als ik mag vragen.. Boeff, gelukkig krimpt je cyste! Beetje jammer alleen dat het nog niet echt wil groeien.. Hoeveel spoot je de vorige ronde dan? Ik heb tot nu toe beide ronde's 62,5 gespoten.. Had je nog gevraagd naar die iui? de gyn zei tegen me dat je als je otrivelle/pregnyl zelf ophaalt, je altijd een eigen bijdrage moet betalen.. Weet alleen niet waarom. Rissie, erg mooie foto's! Wat een schatje is je hond zeg. Jij wacht nu op een laparascopie? Weetje al wat er daarna gebeurd als de uitkomst goed is? Sorry erg nieuwschierig.. Tamara, je eitjes gaan de goede kant op.. op welke dag zat je gisteren? Annadre, een eitje van 11 mm begint ook de goede kant op te gaan, ben benieuwd morgen en hoop voor je op een flinke groei! Maken ze bij jou zh in het weekend geen echo's? Is alleen maar lekker dat je wat meer ontspannen bent, is allemaal al zwaar genoeg zonder alle spanning. Beetje afleiding dan gaat de tijd ook wat sneller. Zit vandaag alweer op een week na de otrivelle spuit, laat het nu allemaal maar komen zoals het komt, druk bezig met werken en sport nu 3x per week.. Dus niet 24/7 bezig met de gedachte wat als... Gisteren gemeenschap gehad met mijn vriend (hij was bang dat het eitje los zou raken, de schat haha ) deed me toch zeer.. niet leuk meer. Hebben jullie daar ook last van? is inmiddels toch al een week na de spuit. Liefs!
Dat is positief boefff!! Hopelijk snel mooie eitjes!! Mj ik zat gisteren op cd 9. ik spuit 100 Morgen weer fm Spannend voor jou nog een weekje. Onderschrift is bij je eigen profiel ergens.. zit nu op mijn tel dus kan het niet makkelijk vinden
Onderschrift: Gebruikersinstellingen - handtekening wijzigen @boeff: klinkt mooi @annadre: het duurt even, maar hopelijk heb je dan straks ook wat Ik duim voor je. Het gaat iig de goede kant op @MJ: al een week na de Otrivelle... Dat schiet op. Ben je een vroege tester? V.w.b. pijn bij gemeenschap: ik ken het niet.
Aylioun, jammer dat je ongesteld bent geworden meid. Veel succes in deze nieuwe ronde. Boeff, opgehoogd naar 100 nu. Kan idd. Dan snel gaan, hopelijk krijg je deze ronde twee of drie heel mooie eitjes die goed mee gaan doen. Succes ook jij, en fijn dat de cyste weg is bijna. Ploon, hoe voel jij je nu en wanneer heb je je eerste echo? Mj89 ik ken dat niet pijn bij gemeenschap, heb het hier wel pas van iemand anders gelezen. Weet ff niet meer wie dat was, dacht Aylioun, maar zeker weten doe ik dat niet. Hopelijk trekt die pijn snel weg. Hier een mooie echo gehad, mooi kloppend hartje. Zo bijzonder om dat te mogen zien. Ben een tweetal dagen terug gezet. Over twee weken heb ik weer een echo. Liefs, Hadassa
Hadassa, fijn dat alles goed gaat! MJ, pijn bij gemeenschap kan komen door HCG. Ik had er last van toen ik +- 4/5 weken zwanger was. Spannend! Liefs
hadassa,, fijn dat alles goed was en je een mooi kloppend hartje hebt gehoord mj,, pijn bij gemeenschap ken ik eigenlijk ook niet.. wel goed van je dat je nu met heel andere dingen bezig bent!! jij hebt trouwens ook ovitrelle gezet he? ik heb die net gekregen. heb jij die toen zelf gezet want eigenlijk is het volgens mij hetzelfde als met de puregon pen. en hoeveel eenheden heb je moeten spuiten? die van mij is 250 en dit staat gelijk aan pregnyl10000. @ annadre,, fijn dat er nu iets aan het groeien is, hopelijk voor jouw ook snel de prengyl! liefs
@Hadassa: wat super!!!!! Het begin is er.... nu nog even groeien Oh wat fijn over 2 weken weer een echo. Blijf je bij de gyn of moet je naar de vk? Hier nog wel wat onzeker, hoor. Best nog wel angstig. Maar ook met vertrouwen, want dat moet van onszelf. Anders wordt het niet wat, voor mijn gevoel. Wel wat kwaaltjes: zere borsten, buikpijn, soms pijn in de rug. Maar niet continu en daar word ik dan weer onzeker van. Gistermorgen werd ik wakker met echt zere borsten, maar vanochtend niet. En dan ga ik alweer nadenken.... Zwangeren: hebben jullie continu pijntjes/kwaaltjes? Maandag 2 april 1e echo. Ben dan 7 weken ongeveer. Hoop dat ik qua echo's bij de gyn mag blijven. Want de echopraktijk hier is niet echt wat, vind ik. Verder om naar de vk te gaan vind ik niet erg. Ik ga het dan gewoon vragen.
@boeff, ik spuit otrivelle 5000 .. ik kon ook alleen 5000 of 10000. Hoe kom jij aan die 250 dan? Hadassa, wat mooi zeg een kloppend hartje, spannend ook! Hoe voel jij je verder? Annadre, hmm oke.. had het vorige keer ook maar nu was het wel heel erg, was echt niet te houden.. Denk dat ik dan ook voorlopig maar even geen seks ga hebben. Toch bedankt. Tamara, dat schiet al op. Op de hoeveelste dag zet je meestal je pregnyl? Ja nog een weekje, naja iets meer.. vorige x was ik ook pas 17 dagen erna ongesteld, dus dat houd ik nu ook aan. @Ploon, ik weet niet of het al nut heeft nu te testen.. Gyn zei dat ik pas naar 14 dagen kon testen.. Dus denk dat het nog te vroeg is om iets te zien. Jouwn 1e echo komt nu ook al behoorlijk dichtbij, je kan het inderdaad gewoon aangeven dat je liever daar wil blijven met de echo's.. Proberen kan altijd Liefs
nou dat staat op dat doosje.. ovitrelle 250microgram.. dit stond gelijk aan 2 ampullen pregnyl5000.. zal het zondag eens navragen aan mijn gyn.. niet dat ik dadelijk te weinig ofzo heb.. zat die ovitrelle bij jouw ook al in een pen? liefs
Hoi dames, ik moet even afreageren hoor! Ik kom net terug van een etentje met mijn schoonfamilie, was erg gezellig! Maar mijn schoonzusje (die een vroege miskraam had bijna 6 weken geleden) is nog niet ongesteld geworden, en ze gaat er gewoon van uit dat ze niet overtijd is maar dat ze gewoon later ongesteld zal worden en niet zwanger kan zijn, terwijl ze verteld heeft dat ze op cd 14 flinke steken heeft gevoeld (wat ei zou kunnen zijn). Ze willen graag een kindje, maar zij had erg last van stress in de periode dat ze dacht een eisprong te hebben waardoor hun seksleven nogal onder druk stond. Begrijpelijk dat ze besloten heeft het wat rustiger aan te doen, maar ze gaat meteen in het andere uiterste ! Ze zit gewoon aan de wijn en ontkent de mogelijkheid dat ze zwanger kan zijn :x. Ik zit me kapot te ergeren omdat ik vanaf eisprong gewoon niet meer drink ivm invloed op evt zwangerschap. Dus of ze heeft een eisprong gehad zoals ze anders ook heeft, of iets later, ik zou niet meer drinken als ik in haar schoenen stond... Maja, wie ben ik... ik heb maar niks gezegd. Ik moet me er ook niet tegenaan bemoeien, maar ik denk er veel over na. Tot overmaat van ramp kwam er nog een vrouw langslopen met een hele mooie grote buik Dat wil ik ook! Kortom, weer veel emoties op 1 avond... Voor nu welterusten!
Pff wat naar annadre.. Ik ken het mijn oude hartsvriendin in vanmorgen bevallen van een mooi meisje.. heel dubbel..
Vanochtend testje van Clearblue gedaan: 3+ (dus 5+) terwijl volgens de berekening en eisprong ik nog niet over de 5 weken ben.... ??? @Annadre: kan me voorstellen dat dat frustrerend is. Zo kennen we er allemaal een paar. Heel irritant, maar helaas blijf je dit tegen komen. Goed je je frustratie hier even geuit hebt V.w.b. een wijntje: mij is verteld dat je tot 5-6 weken geen bloedband hebt met je kindje en een wijntje (of rood vlees bijv) geen kwaad kan. Na de positieve test heb ik het niet meer gehad, hoor, maar op mijn bruiloft wel (toen wist ik nog niet dat ik zwanger was - en had het ook niet verwacht ). @Tamara: kan moeilijk zijn hè als iemand zo dichtbij bevalt en je wilt dit zelf ook....
Hi Ploon, Gaaf hoor, zo'n goede test! Dan heb je gewoon goed veel HCG! Wb een wijntje, dat is mij ook verteld, maar ik heb ook deze info gevonden: Alcohol en Zwangerschap - Ik wil zwanger worden Dat was voor mij nieuwe informatie, dus ik heb dat meteen verteld toen ik haar weer sprak. Eerst deed ik dat ook hoor, tot NOD gewoon een wijntje, maar nu dus niet meer... Liefs
Vanmorgen waren mijn eitjes niet gegroeid. Dinsdag weer terug, als ze dan nog niet veel gegroeid zijn moet ik 125 gaan spuiten. Maar vorige maand was het ook zo en toen ineens waren ze zo groot dat ik een dag later al de iui had.. dus dat hopen we dan nu ook maar.
balen dat er nog niets gegroeid is! maar het kan idd heel snel gaan.. ik heb vandaag mijn fm gehad.. had 2 dagen geleden nog geen eitjes boven de 6/7mm en nu heb ik er 1 van 13mm en 1 van 10mm.. moet morgen alweer terug omdat ik zo snel reageer op 100eh.. hopelijk morgen of dinsdag de ovitrelle!! liefs
boeff, bij mij zit het in een gewoon spuitje, niet echt een pen. Ik weet eigenlijk niet wat er bij mij op het doosje stond, zal dat de volgende x eens nakijken.. weet alleen dat ik ovitrelle 5000 spuit. Jou eitjes groeien lekker door zeg! Ben benieuwd hoever ze morgen doorgegroeit zijn, fijn dat ze er zo goed opletten zodat je geen overstimulatie kan krijgen. Maar reageer je dan alleen op 100 zo goed? Lijkt me zoveel.. ook omdat je eitjes zo snel groeien in een paar dagen dan.. Tamara, balen dat ze nog niet gegroeit zijn maar wat boeff al zegt, het kan inderdaad ineens erg snel gaan en hopen dat je dan ook gelijk de iui hebt.. Zou je me misschien uit willen leggen wat ze dan precies doen? Of vind je dat vervelend.. Annadre, soms is het ook zo lastig allemaal, helemaal als iemand zo naief is dan.. Hoop dat jouw grote buik ook snel komt!! Ploon, wat een mooie test! Reken je bij de cb test altijd 2 wk erbij? Hoop dat ik wij allemaal binnenkort ook zo'n mooie test hebben. Liefs.
ik heb eigenlijk nog bijna iedere ronde alleen nog maar op 100 gereageerd. alleen ronde 2 niet, toen had ik een groot eitje bij 82.5. daarna zijn ze heel langzaam op gaan hogen,, eerst 9 dagen 75 toen 5 dagen 82.5 toen 5 dagen 90 en toen 3 dagen 100. toen was het eitje pas groot genoeg.. had toen een cyclus van 27 dagen. vanaf toen wist ik ook zeker dat 100 het beste bij mij past. dus nu spuit ik de eerste 7 dagen 75 en als dan de cyste klein genoeg is ga ik over op 100. hoe gaat het nog met jouw?? liefs