Nou, nog niet ongesteld maar ga ook niet testen. Heb gisteren - weet niet waarom een test gedaan en die was negatief. Vorige week woensdag was de iui, het kan te vroeg zijn. Echter met de dag worden krampen erger en de koppijn ook. Ga zo weekend zeilen en heb de pakken maandverband al ingeslagen. Fijn weekend en iedereen!
We blijven voor je duimen Pat, geniet lekker van het weekend!! Hier is na twee dagen de misselijkheid begonnen.. althans, ik ga er vanuit dat het van de puregon komt. Heb echt vreselijk veel koppijn en heb de hele ochtend boven de pot gehangen.
even weer mijn update , zit op CD 10 vandaag , heb net mijn eerste FM gehad . rechter kant eitje van 14 mm , links niks ! moet dit weekend nog gewoon doorspuiten , en dan maandag weer een FM , hopenlijk snel daarna de Pregnyl . alhoewel , zie wel weer op tegen de pregnyl ! fijn weekend allemaal ! Pat007 , hoop dat je je gedachten er even van af kan halen met het zeilen , Have fun !
Hoi Hoi Dames @pat hmm wel shit van die krampen zeg...ik duim voor je! @shanny misselijk? hmm dat is nie zo mooi als dat van de puregon komt... @mam1988 is niet slecht toch op dag 10 een eitje van 14? ik ben benieuwd hoor volgende week!! @all pfff ben 2 dagen echt flink down geweest... Momenteel gaat het wel weer, maar nog niet 100%... Ik heb enorme pijnlijke tepels, en dan bedoel ik ECHT enorme pijn..met afdrogen bijv als handdoek erlangs gaat ga ik door de grond zo pijn doet het...
Hoiii @ikhebjelief Wat vervelend dat je je zo voelt! Pijnlijke tepels heb ik ook altijd net na mn eisprong! Kan inderdaad ontzettend veel pijn doen, zelfs in de avond zonder bh deed mn pyama me pijn. Zou het bij jou ook daardoor kunnen komen? Misselijkheid is gelukkig alweer wat gezakt en ik heb me gestord op het huishouden. Heerlijk weertje daarvoor! @1988 mama 1 eitje is toch al goed nieuws? Of ben je gewend dat er meer eitjes groeien? Ik weet nog niet echt hoe dat werkt, is pas mijn eerste ronde puregon. Lijkt me wel goed dat je op dag 10 al 14mm hebt! Even doorzetten en dan is het voor jou ook weer wachten geblazen.
@shanny ik vind dat wel gek...ik zit vandaag 1 week na pregnyl zetten! dus laat zeggen 6dpo....is wel laat toch om dat te krijgen??? Goed dat misselijkheid alweer wat gezakt is, kan echt vervelend zijn!!! hoop niet dat het een alergische reactie is... XX
@ikhebjelief Lijkt me stug dat je zo lang na je pregnyl ineens last gaat krijgen ervan. Misschien toch beter nieuws??? Wanneer mag je testen? Misselijkheid is vandaag veel minder, dus hoop dat het zo blijft. Anders woensdag bij de eerste FM toch even vragen of dat normaal is. Sowieso reageert mijn lichaam erg sterk op hormonen, ik werd al kotsmisselijk van de pil. Nog even geen reden tot alarm dus.. Fijn weekend iedereen!! xx
@shanny ik hoop iniedergeval nergens op dan kan het ook niet tegen vallen. Volgende week zaterdag is mijn test dag, ik ga dit keer ook niet eerder testen. Jij ook fijn weekend!! Allemaal trouwens fijn weekend!! liefs
Nou, ben dus weer gezellig ongesteld geworden en dat tijdens mijn weekend zeilen. Ook nog eens gezellig griep erbij gekregen. De vrouw van de kapitein van het schip is ook nog eens dik zwanger dus men had het alleen maar over baby's. Kon ik echt ff niet gebruiken. Maar goed vandaag ging het wel en kon ik weer wat doen was echt best ziek! Als klap op de vuurpijl ook nog eens mijn tas met alles erin wat je kunt bedenken gestolen vandaag dus hoop dat MEI een goede maand wordt. Ga morgen toch zeiken over de lutale fase want het is echt 9, net geen 10 dagen en dat voelt niet goed! Nou ga ff lijstje voor de verzekering maken van wat er allemaal in mijn tassie zat.
@ikhebjelief spannend hoor 1 week zit er op je zit in de 2e week.. wat goed dat je er niet op hoopt zo kan het indd niet tegenvallen.. @Shanny lekker nog afwachten voor de 1e fm toch..? @pat007 balen meis!! en de ongi en dat je tas gestolen is..!! wat een weekend.. ik zou indd ook ff contact opnemen het is toch wel vervelend dat je voor je NOD ongi word.. lekker vragen.. en dan hopen dat mei onze maand word @all ik ben dit weekend lekker langs scheveningen geweest.. wandelingen gemaakt lekker bbq etc.. was echt heel gezellig.. moest er even tussenuit en dit deed me goed moet ik toegeven.. voor de rest niets bijzonders ben nog steeds aan het prikken
@pat007 wat een drama weekend voor jou ! dikke knuffel !! @ Rozerin wat heerlijk naar scheveningen, alleen is het daar nu toch zo'n bouwput ?? @ikhebjelief Hoe voel jij je ??? IK ga straks weer nr het ZH voor een FM , verwacht men ei groot genoeg en dat ik vanavond pregnyl mag zetten , ff afwachten dus nog! zie wel op tegen die K*tprik .. dan ook weer klussen en wachten! weer een kansje ... Wij gaan donderdag lekker naar Family in Engeland , dus 5 dagen lekker afleiding ! en dan komt koninginnedag nog ! dus hoop dat die 2 weken geen lange wacht worden ! we zullen zien !! fijne dag meiden ! het weer is heerlijK! Ga denk ik maar ff ramen lappen voor in naar het ZH ga !!
Ja, helaas. Net belde dr weer het is de druk kom maar op dag 4 dus morgen terug....ben ik aan het haasten....Nou ik ga vandaag gewoon prikken hoor.
Hey meiden mag ik hier mee komen kletsen? Ik zit in mijn 1e ronde puregon/pregnyl voor mijn 2e IUI. Wij hebben een lang verhaal, maar even in t kort: Juni 2009 ging de pil de deur uit, november 2009 kwamen we in de MMM ivm eisprong loze cyclussen, december 2009 slechte zaadtest, maart en april 2010 nog 2 slechte zaadtesten, mei/juni 2010 IUI-1, juni/juli 2010 IUI2 die niet door ging ivm een cyste die een paar dagen later onverwachts operatief verwijderd moest worden. Over gestapt naar een ander ziekenhuis en nu in april/mei 2011 zijn we eindelijk weer bezig voor IUI2! Voorheen clomid gebruikt, maar moest daar mee stoppen ivm die klote cyste, nu dus over op de puregon! Vandaag mn 4e dag spuiten en het valt me erg mee spuit 50EH.
Hoi Dames @pat007 wat balen zeg van je ongi!! en natuurlijk ook van je tas!! komt altijd zoveel bij kijken als zoiets gebeurd!! @rozerin ja nog 5 nachtjes tot testen, maar moet zeggen ik ben er echt niet mee bezig...heb ook niet echt t gevoel dat t deze maand gelukt is. Fijn dat je het zo goed hebt gehad in Scheveningen!! Sommige dingen kunnen een mens goed doen he!! @1988mama ik voel me redelijk....heb nog steeds hele pijnlijke tepels maar thats it.. Ik heb niet echt het gevoel dat het deze ronde gelukt is zeg maar.. Wacht ook geduldig af.. Ben benieuwd naar je eitje!! @flippo123 Welkom hier, jammer dat je je moet aanmelden!! Wat een heftig verhaal!! Ik ben ook geen clomid fan, ik kreeg er ook constant cystes van!! @all Ik ga over 11 dagen op vakantie, ik zit wel een beetje te denken, waarschijnlijk moet ik 2 weken stoppen met spuiten, want ze willen natuurlijk tussendoor een controle echo maken... Daar baal ik eigenlijk wel van, want als ik dan terug kom zal ik wel provera ofzo moeten slikken...
@mama1988 inderdaad een hele bouwput daar maar aan de ene kant merk je het niet echt wel heerlijk even er tussenuit zijn.. @Flippo123 welkom hier en jammer dat je je hier moet melden.. Heel veel suc6 met deze ronde..!! @ikhebjelief echt tof dat je er niet zo erg mee bezig bent.. lekker even aan andere dingen denken. Hoop indd ook dat het deze ronde raak is maar daar gaan we maar niet vanuit Heel veel suc6 Allemaal!!
mijn ei is 19 mm !! klaar op bevrucht te worden denk ik maar zo om half 5 is vriendlief thuis , dus om 5 uur gaan we de pregnyl zetten ! dus als ik even niet reageer weet je wat ik aan het doen ben ! haha ik vroeg aan men gyn hoe veel rondes we dit bleven doen ! zei ze 12 rondes !! my god !!!!!!
@Pat Balen meid! Hier ook een hele dikke knuff voor jou en op naar de volgende ronde! @Ikhebjelief Heerlijk dat je op vakantie gaat, maar inderdaad balen dat je dan een ronde moet overslaan. Ik ga volgende maand weg en heb dan precies hetzelfde. Zal ook weer provera slikken worden. Tenzij..... @1988mama Gefeli met een goeie ei! Je zal het wel druk hebben nu . We duimen voor je meis! @Flippo123 Helaas welkom hier! Maar fijn dat je komt meeschrijven. Hoe gaat het spuiten tot nu toe? Ik ben ook net begonnen met mijn eerste ronde en heb gelukkig nog maar weinig last van bijwerkingen. Ik spuit ook 50eh. @all Weinig nieuws hier, behalve dat ik eindelijk zelf durf te spuiten. Wacht braaf de eerste FM van woensdag af, maar ik voel helemaal niets, dus ik ben bang dat de dosis omhoog moet. Fijne avond nog allemaal! xxx
@ shanny , je hoeft niet perse wat te voelen hoor ! ik voel nooit wat als ik purgeon gebruik en voor de folikels ook niet groeien ! Positief blijven! komt vast goed en je gyn weet heus wel hoeveel eenheden voor jou geschikt zijn !