Denk ook dat je je over de klusmomenten geen zorgen hoeft te maken mj. Hopelijk is het een fijn gesprek boefff aylioun.. heb je al wat gehoord? Stiekem al getest? Rissie hoe gaat het nu met jou?
had je vraag helemaal gemist.. mijn vriend gaat er eigenlijk heel relax mee om.. moet ook zeggen dat hij er eigenlijk niet echt mee bezig is. hij wil het super graag maar hij heeft ook net als ik zoiets van, lukt het deze ronde niet dan maar weer een nieuwe ronde en nieuwe kansen. ik denk als we overgaan op iui dat het voor hem dan ook moeilijker gaat worden omdat je het dan niet meer 'zelf' doet. trouwens als ik echos heb is hij er eigenlijk ook nooit bij, alleen af en toe in het weekend.. dus al met al gaat hij er echt heel goed mee om, het is zoals het is en wij geven echt niet op! het gaat ook ons een keer lukken! wat je zegt over de automatische piloot heb ik ook heel erg.. ik had al een vermoeden toen ik voor het eerst naar de gyn ging dat ik aan de clomid moest..(had er al veel over gelezen enzo) en toen ik daarmee begon is het echt een gewoonte geworden om naar het zh te gaan. het is zowat hetzelfde als gaan werken haha. liefs
Bedankt voor het vragen, eigenlijk gaat het ff niet goed. Maandag ben ik toch weer ongesteld geworden Volgende week woensdag heb ik een afspraak in het ziekenhuis, nacontrole van de kijkoperatie en ik vermoed dat we dan verdergaan met IUI nr 4. Over de vraag hoe manlief eronder is. Ik merk dat hij de laatste tijd steeds meer baalt wanneer het weer niet gelukt. In combinatie met de lange dagen die hij maakt op de vrachtwagen, is hij niet altijd even gezellig zeg maar Hij bedoelt het niet zo, maar ik heb wel steun nodig (en geen mopperaar haha) @aylioun: Weet je al wat meer?
He wat balen rissie!! Snap ook dat het moeilijk is voor je man. Maar echt moed houden hoor!! Weet zeker dat ook jullie kleintje er komt!!
Hey meiden sorry voor afwezigheid. Nogal hectisch laatste dagen, nichtje van mn man van 16 ligt met leukemie in het ziekenhuis, gisteravond nog naar nijmegen op en neer. Erg emotioneel allemaal. Ik heb werk gevonden, begin dinsdag wat jammer genoeg betekend dat ik.de behandeling komende 3 maanden ivm inwerktijd stop moet zetten. Ik durf niet te riskeren dat i mn proeftijd verpruts door met een kinderwens aan te komen. Ik ben vdaag ongesteld geworden, 4 dagen te vroeg. Vdaag gesprek dok gehad. Het wordt waarschijnlijk ivf voor ons. Ovr 3 maanden moet man zn sperma weer na laten kijekn en als het niet beter is dan wordt het ivf. Ze was minder optimistisch dan normaal dys..... Naja we zien t wel. Rissie, u ok? Klote he dat weer ongi worden. Mj: wel moed houden he? En Boefff natuurlijk ook! Hhet moet toch een keer lukken hehe. Sorry zwangerschapspagina op blackberry is n drama, typ morgen vreder Liefs
Hoi allemaal! Ik ben nieuw hier,vorig jaar in febr.een curettage gehad,en sindsdien nog steeds niet zwanger...Mijn leeftijd is 36 jaar. Nou ben ik Puregon gaan spuiten,3 april de eerste spuit,en 10 april de pregnyl spuit gehad. Morgen om 10 uur vriend zn `spul`inleveren,en daarna wordt het ingebracht!!!Mijn follikel was dinsdag 18mm..Nou ja,en dan maar afwachten....Groetjes Trudy
@ Trudy, spannend! Succes! Hoelang zijn jullie al bezig? ik zie dat mijn bericht toch wel duidelijk is hehe. Maarrr nogmaals, ik moet dus 3 maanden even aan de clomid tot ik de moed heb om tegen mn nieuwe baas te zeggen dat ik voor behandelingen naar het ziekenhuis moet. Crap. Maar voor iedereen, en even met name Rissie, NIET de moed opgeven he?! Na IUI hebben we altijd nog IVF. Dan hoef je eigenlijk alleen maar zwanger te blijven aangezien je een bevrucht eitje bij je "installeren". @ Tamara, heb je al echo gehad? Sorry als ik er overheen gelezen heb. liefs
Welkom trudy! Spannend joh! Aylioun. ik heb 23april om 20:15 eerste echo.. Vandaag mvm geweest met een knaltest Wat fijn dat je eindelijk werk hebt! Als ik jou was zou ik gewoon "overleggen" met je nieuwe baas. Gewoon open kaart.. en vragen of dat die behandeling mogelijk is ofdat ze dat niet zien zitten en liever hebben dat je de behandeling tijdelijk stopt. Dan zien ze gelijk dat je veel voor de baan over hebt.
Hoi meiden, Nou heb vanmorgen de iui gehad! Alleen had mn mannetje maar 3 miljoen zwemmertjes,uiteindelijk bleven er maar 2mlj over...maar even kijken hoe het de volgende ronde is...(hopen dat die er niet komt) En toen we het onderzoek hadden(in febr) had ie iets van 35mlj!!! Eigelijk zijn wij al 1,5 jaar bezig,waarvan vorig jaar een curetage..en aangezien ik al 36 ben...
Is lief van je, vind het zelf momenteel ff heel moeilijk. Maar misschien verandert het wel weer als ik in het ziekenhuis ben geweest. @aylioun: heftig over het nichtje van je man zeg! Hoe gaat het er mee? @Trudy: Spannend, nu afwachten dus! Als de beweeglijkheid maar (ruim) voldoende is, toch?
tsja we bidden fulltime zeg maar. Was zo aangrijpend joh, pakte ze mn hand en zei hoeveel ze van ons hield. Alsof ze al afscheid aan t nemen was... Ze weten het vanaf zaterdag en gister heeft ze de eerste chemo gehad. Toen hebben ze haar verteld dat ze van die chemo waarschijnlijk onvruchtbaar zou worden. Moest ze heeel hard huilen. Arme meid. Zondag hadden ze gezegd dat we rekening moesten houden met afscheid. Echt bizar hoeveel er kan gebeuren in zo'n korte tijd. Ze heeft het blijkbaar pas 2 weken, ze kreeg vorige week last van haar tandvlees en was steeds moe. Echt bizar en erg eng. Zet alles wel gelijk in n ander perspectief. Vriendinnetje aan iw eik het had verteld had haar sleutels in de auto laten liggen. Normaal gesproken zou ze ongelooflijk pissed zijn, maar nu zei ze "ach, er zijn ergere dingen....." tsja....... liefs
Zo dames, jullie hebben flink gekletst haha! Heel wat bij te lezen en te reageren.. Tamara, nou dankje haha! Zat echt al van we kunnen het vergeten deze ronde. Maar is nog een kans dus.. Hoe gaat het nu met jou? Hoe was de uitslag van je bloed? Boeff, Ja iui is natuurlijk ook best wel een stap. dan zit je zeg maar 'echt in de behandelingen' tenminste zo zou het dan vast voelen omdat je inderdaad niet meer zelf klust.. Maar fijn dat hij (jullie beide) zo positief erin staan van het komt wel goed, het lukt ons wel. Vind je het fijner om alleen naar de fm te gaan of is het omdat hij niet mee kan? Mijn mannetje wil meestal wel mee naar de echos maar ik vind het eigenlijk ook wel fijn om dat alleen te doen. Hij is ook erg positief van, komt allemaal wel goed het lukt wel.. Moed houden. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik steeds meer begin te denken van misschien lukt het wel nooit.. Ja het is echt routine geworden, nooit verwacht van te voren. Toen ik hoorde dat ik moest beginnen met spuiten vond ik het nogal wat, nu vind ik het zelfs normaal. Zo snel gaat dat dus.. Als je iets zo graag wil dan heb je er heel veel voor over. Aylioun, wat een kl*te nieuws van het nichtje van je man! Hoe gaat het nu met haar? Jeetje wat heftig allemaal zeg.. Arme meid! Ik hoop echt dat ze het overwint. Zo aangrijpend ook dat ze ineens zei hoeveel ze van jullie hield.. En dan ook nog te horen krijgen dat ze er waarschijnlijk onvruchtbaar van wordt.. Arme arme meid. Dat gun je toch niemand. Heel veel sterkte Aylioun! Balen dat je ongesteld bent geworden .. De behandeling 3 maanden stop zetten, lijkt me erg moeilijk om er dan ineens 3 mnd niet meer naar het ziekenhuis te moeten naar alle bezoekjes. En zie je erg op tegen ivf? Of is het iets wat je zelf ook hebt van we zijn eraan toe? Vond dat van Tamara eigenlijk wel een goed idee.. Misschien vinden ze het wel geen probleem. Trudy, Welkom.. Alles goed gegaan met de iui? Ik duim voor je! Hopen dat er geen volgende keer komt inderdaad, zou wel erg fijn zijn he. Je hebt uit eindelijk maar 1 goede nodig. Was dit je eerste iui? Wanneer is je nod? Hier de eerste wachtweek erop zitten, maar ben bang dat ik toch ongi ga worden.. Heb al wat ongi klachten. Blegh .. Liefs..
@mj, ongi klachten kunnen ook zw klachten zij he positief blijven!! ik duim iig voor je! @aylioun,, pff wat heftig zeg van je nichtje. als ik zoiets hoor dan schaam ik me af en toe een beetje als ik weer eens aan het klagen ben dat mijn eitjes niet willen groeien of weer eens een cyste heb. heel veel sterkte en hopelijk gaat het snel beter! waarom moet je nu eigenlijk 3 maanden aan de clomid? sloeg deze wel aan bij jouw? @tamara, als flink aan het plassen voor mvm? @trudy, hopelijk is een volgende ronde niet meer nodig succes op het wachtbankje! @rissie, balen dat je man er af en toe minder mee om gaat.. begrijp zijn frustratie wel maar dat mag hij niet op jouw gaan afreageren. hopelijk mag je snel weer aan de slag! liefs
Hey meiden. Alweer zo stil hier.. Jullie een leuk weekend gehad? @ boeff, ik hoop het.. het rommelt nogal in mijn buik wordt er zenuwachtig van. Hoe gaat het nu met jouw? Aylioun hoe is het nu met dat nichtje? Liefs
Hier gaat alles goed al 3flessen vol geplast! Merk wel dat de misselijkheid alweer begint te komen.. nu al.. Dat belooft wat.. hoe gaat het met jullie?
He tamara. Je hebt al goed je best gedaan dus haha, tot hoeveel weken doe/mag je daaraan mee doen? Mvm.. vind het erg mooi dat je daaraan mee doet, zou ik zelf ook graag willen mocht ik zwanger worden. Met mij gaat het goed verder, alleen wat gerommel en getrek in me buik, maar voor zelfde geld krijg ik een buikgriepje.. Je weet het maar nooit. Donderdag is me NOD, hoeveel weken ben jij nu heen? Liefs
Je mag tot 16weken mee doen. vanaf 6weken maar bij mij kwamen ze met 4,5week en mocht al meteen meedoen omdat ik zoveel hcg hormoon heb. ik ben nu ergens tussen de 5+1 en 5+4 volgende week maandag eerste echo.. Ow spannend.. heb je stiekem al getest? Ik had 3dagen voor nod een knaltest kv2v5 Terwijl hij de dag ervoor bijna negatief was.
hey meiden! wij hebben weer gezinsuitbreiding gehad dit weekend kon de berner sennen pup echt niet weerstaan haha, ga met deze pup op cursus, blijf ik ook een beetje bezig @mj, het word spannend nou voor jouw, nog 4 daagjes, ik duim voor je meid! @tamara, goed dat je meedoet aan mvm! hebben jullie al aan iemand verteld dat je zwanger bent? liefs
Wat leuk boefff!! Nee we willen sowieso de eerste echo afwachten.. maar liever pas rond 12weken vertellen.. maar vind het wel moeilijk