Puregon & pregnyl

Discussie in 'MMM clubs' gestart door 1988 mama, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

14 dec 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow wat spannend mj..
    Maaar het kan ook een zwangerschapssymtoom zijn.

2. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Herkenbaar hoor MJ, had ik ook vaak. Als ik dan testte was tie negatief en werd ik snel erna ongesteld. Heb ook gehoord dat met Otrivelle je later je bloeding kan krijgen als met puregon. Het is nog ff spannend dus en ik hoop dat je snel een mooie test mag hebben meid.

Tamara, succes maandag. Ook spannend hè!

3. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Hey meiden,

Ik heb vanmorgen getest, heel erg wit :( Dus helaas weer niet gelukt.. zucht, ben erg teleurgesteld. Ben zo bang dat het nooit zal lukken.

Hadassa, Hoe gaat het nu met jouw??

Liefs

4. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

14 dec 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh balen mj!! Volhouden hoor!! Het komt echt wel!
    Een vriendin van mij is na 3,5 jr nu zwanger!! Echt niet opgeven

5. annadre

annadre Actief lid

25 aug 2010
    115
    0
    0
    't Gooi
    Hoi dames,
    Hier komt ronde 4 met puregon langzaam op gang.
    Er zit nu na 9 dagen met 50, en 3 dagen met 75 een folikel van 12 en 2 van 9 mm. Bms gaat goed, is nu 8mm.
    Maandag weer fm, hopelijk is er dan eentje doorgegroeid tot 16 pf 17mm ofzo, dan kan ik een paar dagen later pregnyl zetten.
    Ik kan de pregnyl eindelijk weer krijgen trouwens. Ik heb dus een ovitrelle en pregnyl liggen. Welke zal ik nemen? Voordeel van ovitrelle is dat ik de eerste wachtweek minder bijwerkingen heb dan bij pregnyl, maar het duurt ook +-2 dagen langer voor ik duidelijkheid heb omdat ik echt pas na 14 dagen ongesteld wordt.
    Ik zal m in ieder geval voor de zekerheid meenemen bij volgende fm coor het geval de folikel al 18mm is...
    Liefs

6. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    balen zeg meid:( jouw tijd komt ook wel hoor! ik denk altijd zo: ach ik heb pas 5 eisprongen gehad, een 'gezonde' vrouw doet er gemiddeld een jaar over dus bij mij gaat het ook vast snel een keer gebeuren!

@annadre,, je eitjes groeien mooi dus! hopelijk mag je snel de ovitrelle/pregnyl zetten!! ik vind zelf de ovitrelle fijner omdat ik die zelf kan zetten, er geen bijwerkingen van krijg en mijn cystes minder zijn.. mijn lf was bij ovitrelle en pregnyl allebei 13dgn.

liefs

7. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Echt jammer MJ dat het niet gelukt is. Soms zak je idd. de moed wel eens in de schoenen en weet je het allemaal even niet meer. Die momenten heb je ook het meest als een behandeling weer niet gelukt is. Heel veel sterkte en hopelijk vindt je snel de moed en kracht om positief weer verder te gaan! Dikke knuffel meid!

Annadre, klinkt goed he, zou mooi zijn als er iig 2 eitjes mee gaan doen deze keer. Pregnyl en Otrivelle, ik heb altijd pregnyl gebruikt, die kan je toch ook gewoon zelf spuiten meiden? Dat deed ik altijd, gewoon in mijn buik. Mogen jullie dat niet of vinden jullie dat eng? Otrivelle lijkt idd iets langer te duren, wat ik al eerder zei, voor je duidelijkheid hebt idd. Maar bij Boeff weer niet lees ik. Dus is per persoon verschillend.

Hier gaat alles goed. Ben de hele week wel knap ziek en daardoor ook thuis. Met zwangerschap alles goed, kleintje groeit goed gelukkig en is al een heel mooi poppetje geworden. Inmiddels ben ik nu de 12 weken voorbij. Toch gaat het allemaal wel snel hoor moet ik zeggen.

Ik hoop nog steeds dat jullie snel mogen volgen meiden!

Dikke knuffel,

Hadassa

8. Hoi meiden,

Hier weer eens een berichtje van mij.
    Ik ben dinsdag naar het ziekenhuis geweest voor een nacontrole na de laparoscopie die ik gehad heb.
    Eigenlijk komt het erop neer dat alles er goed uitzag. Beetje dubbel, vind ik het wel.
    Vanaf de volgende cyclus ga ik weer beginnen met de puregon (nu 68 ipv 50) en dan op naar de 4e IUI.

9. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Rissie, heb je wel een cyclus van jezelf nu dan of nog steeds niet. Ik had dat nl. niet na de LEO en eigenlijk veranderde er niks bij mij na die ingreep. Hoop dat het bij jou anders is. En ik hoop dat je snel zwanger mag zijn meid!

Succes!

10. Ik heb van mijzelf wel een cyclus (ook altijd gehad hoor), alleen wel lang (gemiddeld 40 tot 45 dagen). Na de kijkoperatie was de cyclus veel korter (zoals het hoort, iets van 31 dagen), dus ben benieuwd hoe het deze keer zal gaan.

11. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    @ Annadre, gelukkig beginnen jou eitjes nu te groeien! Hoop dat ze snel rond de 18 zijn en dan je pregnyl/ovitrelle spuiten..

@ Boeff, Ja echt balen.. En ook nog steeds niet ongesteld :( Weet ook wel dat het 'pas' 3 rondes verder is maar toch, soms ben ik zoo bang dat het misschien nooit zal lukken. Wil het volgende wk eventjes aankaarten bij de gyn, kijken hoe zij erover denkt.. Misschien kan ze me een beetje gerust stellen. :) Jij moet volgende wk zeker ook weer komen voor de echo?

@ Hadassa, dankjewel meid. Zodra ik ben gestart met de volgende ronde zal ik er hopelijk weer heel anders tegenaan kijken! Beterschap.. Een griepje? En wat een mijlpaal 12 wk voorbij alweer, gaat het toch nog wel snel he. Voor je het weet heb je die kleine in je armen! :D Gelukkig dat alles erop en eraan zit.

@ Rissie, Snap dat het een dubbel gevoel is, alles goed maar toch was het niet gelukt. Wie weet ben je nu wel in 1x zwanger de volgende IUI. Ik duim voor je.

Liefs

12. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ja MJ, griep, een flinke griep ook. Moet eigenlijk Ab krijgen om erover heen te komen. Vooral het hoesten. Maar dat mag natuurlijk niet nu.

Rissie, dat is al winst zeg dat je een normale cyclus krijgt. Hopelijk blijft dat zo natuurlijk. Maar helemaal,hoop ik dat de eerstvolgende keer je laatste zal zijn voorlopig....!

Knuffel meiden, voor iedereen!

Fijn weekend allemaal

13. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

14 dec 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe staat het ervoor dames?

Hier echt heeel misselijk

14. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Beterschap Hadassa! Hopen dat je je snel beter voelt. Kan je ook geen aangepaste ab kuur krijgen dan? dat doen ze wel eens toch..

Tamara, is het alweer wat afgezakt? Ik hoop het voor je. Heeel veel plezier morgen, ben erg benieuwd hoeveel hartjes er kloppen, maar dat hoor ik vast hier wel (hoop ik).

Hier erg ongesteld inmiddels, vrijdag avond laat nog geworden, zit dus beetje te twijfelen of ik vnavond al gewoon zal gaan spuiten aangezien ik pas op dag 4 of 5 uitgangsecho krijg.. afhankelijk van hoe druk het is in het zh.. het is altijd rustig, noit cystes oid. Wat zouden jullie doen? Gewoon afwachten tot de echo of vast beginnen?

Liefs.

15. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Vandaag is echt je derde dag, dus ik zou vandaag beginnen met spuiten. Succes!

16. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    ik zou ook gewoon vandaag beginnen omdat je nooit geen cystes hebt,, mocht je uitgangsecho om de een of andere rede toch niet goed zijn zal die ene dag spuiten toch geen kwaad kunnen denk ik.

tamara succes morgen!

aylioun hoe gaat het nog met je?

liefs

17. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

14 dec 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ook gewoon beginnen mj

Dank jullie wel.. ben erg zenuwachtig.
    Voel me nog steeds slecht.. nog heeel misselijk en vreselijke obstipatie en daardoor buikpijn.
    Heb net de gyn gebeld voor iets laxerends.. word zo terug gebeld

18. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    tamara hoe is het gegaan vandaag??

liefs

19. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Dank jullie wel dames! Heb vandaag goed gesprek gehad met de gyn, ze zei dat dit pas mijn 3e kans was om zwanger te raken in me hele leven. Zo heb ik het nooit bekeken..

Boeff wanneer heb jij je uitgangsecho?

tamara hoe was het???? Ben zoo nieuwschierig..
    En nog wat voorgeschreven gekregen?

Hadassa, al wat beter?

Liefs.

20. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    fijn dat je even een goed gesprek hebt gehad, als ik er even doorheen zit denk ik ook altijd: ach heb ook pas 5 kansen gehad.

ik heb woensdag mijn evaluatie gesprek.. verwacht ook woensdag of donderdag mijn ongi.. dus vrijdag of zaterdag de uitgangsecho.. misschien dat ik tijdens mijn evaluatie meteen vraag of hij meteen de uitgangsecho kan doen. dus ik hooooop dat ik deze week weer een keer mijn eerste spuit zet.

liefs

Deel Deze Pagina