Puregon & pregnyl

Discussion in 'MMM clubs' started by 1988 mama, Mar 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

Dec 14, 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend boefff!!

Dat is ook zo mj.. Je hebt nog heeeel veel kansen.. al hoop ik dat je die niet nodig hebt.

We hebben gisteren een mooi garnaaltje van 6mm met knipperlichtje gezien.
    Dus heel blij!
    Maar verdrr gaat het echt heel slecht.. kan niks meer alleen stil zitten of liggen.. anders moet ik meteen spugen.. al 3dagen amper gegeten en veel te weinig gedronken.. hoop zo dat dit beter zal gaan als de eerste

2. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    3,926
    422
    83
    Tamara, ten eerste van harte gefeliciteerd meid met dit mooie op komst zijnde kindje. Fijn dat alles goed leek. Het is er toch 1 dus, had je er zelf 2 verwacht of niet?

Alleen heel jammer dat je je zo beroerd voeld. Probeer zo veel mogelijk je rust te nemen en als je het niet vertrouw, huisarts of gyn of vak bellen hoor. Voor je het weet ben je aan het uitdrogen en dat wil je niet. Heel veel sterkte ermee hoor.

Groet,

Hadassa

3. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

Dec 14, 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je.
    Ik wist het echt niet.

Ja helaas weet ik er alles van..

4. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

Nov 28, 2011
    2,591
    655
    113
    Groningen
    Tamara van harte met dat mooie beebje! Gelukkig was alles goed.
    Hoop dat jij je snel beter voelt en inderdaad naar je lichaam luisteren.

Boeff veel succes morgen, ben erg benieuwd! En hoop dat je snel ongi bent dan kan je weer beginnen.

Hadassa, jou griep al over?

Liefs

5. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

Nov 28, 2011
    2,591
    655
    113
    Groningen
    Enn Boeff, wat zei die?

6. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    ik mag iui gaan doen:D hij vond ook dat ik mijn kansen optimaal moet benutten omdat ik steeds 3 weken stil lig ivm de cystes.. heb ook meteen mijn uitgangsecho gehad en alles was rustig dus ben vandaag weer begonnen met spuiten.. was gister trouwens al ongi geworden:) dus we gaan er weer voor:D maandag mijn eerste fm

liefs!

7. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

Dec 14, 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat geweldig boefff!! Nu is het vast zo raak :D

8. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    3,926
    422
    83
    Fijn Boeff, succes meid deze ronde!

MJ, gisteren bij huisarts geweest, hoest erg veel en heb het benauwd. Ook de kou is nog niet over. Nu toch AB gekregen en neusspray. Hopelijk gaat het nu snel de goede kant op.

9. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

Nov 28, 2011
    2,591
    655
    113
    Groningen
    Boef,, Whoehoee!! :D Happy for you. Spannend zeg, nu maandag al eerste fm? Dat is snel, ik dinsdag. Ik dnek ook dat je zo zwanger bent nu! Wat spannend zeg. Maar nu wel optimale kans benutting inderdaad, hoeveel kansen heb je eigenlijk bij iui? Of zit daar geen max aan? Niet dat je die nodig hebt hoor ;) gewoon benieuwd.

Hadassa, wat vervelend zeg, schiet ook niet echt op zo. Hopen dat het snel over is nou, moet haast wel! ;)

Liefs

10. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    hey!!

ik schrok een beetje van het slagingspercentage,, dat ligt tussen de 10 en 20 procent.. als je hormonen spuit ligt de kans het dichtste bij 20 procent. 25 tot 35% is na 6 behandelingen zwanger. ik heb wel goede hoop bij de iui:)

dus we liggen lekker gelijk nu! dan word dit onze ronde!!:D

liefs

11. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

Nov 28, 2011
    2,591
    655
    113
    Groningen
    Hey!

Oei, dat is wel wat minder, maar naar 6 behandelingen tussen 25-30% is toch nog best veel! Op hoeveel heb je er max recht dan? Ja we gaan inderdaad gelijk op, hopen dat dit inderdaad onze ronde wordt. Maar sinds dat gesprek moet ik zeggen heb ik wel wat meer geduld gekregen :D Dus ik wacht het rustig af, onze tijd komt ook nog wel ;). Dus jij bent nu gelijk begonnen met iui? En je moet wel gewoon hetzelfde hormoon blijven spuiten? Lijkt me echt zo spannend he hihi.

Ga je nog wat leuks doen met queensday? Ik heb lekker weekend nu, ga straks me broertje ophalen die komt logeren :)

Liefs

12. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    iui krijg je onbeperkt vergoed. dus kan het zo vaak doen als ik wil.. mijn gyn had het er wel over dat ze het maar 6x doen.. maar daar wil ik nog lang niet aan denken!;) de eerste keer gaat gewoon lukken:D
    moet gewoon hetzelfde blijven spuiten als anders, het enige wat er eigenlijk verandert is dat je geen gemeenschap hebt maar het zaad in het zh word in gebracht. ben benieuwd naar maandag en voor jouw dinsdag.. hopelijk hebben we snel samen een groot ei en mogen we het wachtbankje weer op!!

heb nog geen plannen voor queensday, op de dag zelf zullen we wel wat verzinnen maar van te voren plannen doen we eigenlijk nooit echt..

fijn weekend allemaal!

liefs

13. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

Dec 14, 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe was je fm boefff?

Aylioun.. hoe bevalt je nieuwe baan?

Hoe gaat het met de rest?

14. trudy76

trudy76 Lid

Jun 7, 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey allemaal!!
    Nou ik ben afgelopen vrij/zaterdag ongi geworden...helaas..
    vandaag een echo gehad,en vanavond begin ik weer met Puregon...a.s maandag folikelmeting...
    Groetjes trudy

15. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    vandaag was er nog niks te zien, maar dat is altijd in het begin.. moet nu weer 3 dagen doorspuiten en dan donderdag weer terug.

hoe gaat het met jouw?? nog erg misselijk??

liefs

16. gritje

gritje Lid

Apr 29, 2012
    75
    0
    6
    Verkoopmedewerkster
    Buurt van Eindhoven
    Hoi Trudy,

We zitten precies gelijk met begin spuiten en FM. Voor ons de eerste x IUI en jullie?
    Succes.

17. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

Dec 14, 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat je donderdag minimaal 1mooi ei hebt!

De misselijkheid is nu gelukkig veeeeeel minder.. woensdag de 2e echo.. hopelijj weer een mooi kloppend hartje

18. trudy76

trudy76 Lid

Jun 7, 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey Gritje..
    spannend..
    voor ons de 2de keer..

19. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

Nov 28, 2011
    2,591
    655
    113
    Groningen
    Hey meiden,

Fijn dat je misselijkheid een heel stuk minder is Tamara! Kan je er ook wat meer van genieten, spannend je 2e echo, is vast net zo'n mooi wurmpje te zien als bij de eerste & natuurlijk een kloppend hartje. :D

Boeff balen dat er nog niets te zien was, maar had je ook verwacht toch? Op welke dag zit jij nu?

Trudy, shit dat je ongi bent geworden :( Nu weer door naar de volgende ronde. Hopen dat je ei snel weer groot genoeg is voor de iui.

Gritje, spannend de eerste iui.. Veel succes en hopelijk ben je snel zwanger.

Hier ook vandaag fm gehad, links 1 ei 10 mm, vrijdag weer fm.

Liefs

20. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    hey meiden!!

het is stil hier!

hoe gaat het nog met iedereen?

mj ik zie dat we redelijk gelijk op gaan. ik heb vandaag mijn fm gehad en had een eitje van 14mm en een van 12mm!! moet morgen meteen weer terug komen omdat ik weer eens op het randje van overstimulatie zit.. dus ben benieuwd hoe het deze cylcus zal gaan! hopelijk dit weekend of begin volgende week de iui!

liefs

Share This Page