Puregon & pregnyl

Discussion in 'MMM clubs' started by 1988 mama, Mar 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tja, hier nog steeds in afwachting van de menstruatie (of liever niet haha), zodat ik weer kan beginnen met Puregon en 4e IUI.
    Het lijkt wel een eeuwigheid geleden dat ik bezig was met het spuiten...

Denk dat dit weer een lange cyclus gaat worden van ongeveer 40 dagen

Verder geen veranderingen hier! ;)

Spannend boefff! Ik hoop dat je toch geen overstimulatie hebt en met de IUI kan beginnen!

2. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

Nov 28, 2011
    2,591
    655
    113
    Groningen
    Dag dames, het is hier zo rustig.. hoe gaat het met iedereen?

tamara, hoe was je 2e echo? vast en zeker erg leuk! Foto? Hihi ..

Boeff, hoe was jou fm? al paar dominante eitjes gezien? En geen overstimulatie hopelijk, al datum vn de iui?

Rissie, de ong al gekomen? of juist niet? Hoop dat je snel weer kan beginnen met spuiten.

Hadassa, hoe gaat het met jou? En de beeb?

En trudy? Hoe gaat het?

hier gister fm gehad.. erg teleurgesteld had van de week al buikpijn en dacht er nog aan dat het wel eens me eisprong kon zijn. Bij de fm nog steeds geen dominante ei alleen 1 van 8,9 mm mooie ronde. en verder 1 ovale ingedaalde van 15 bij 10. bms wel goed, gyn dacht dat mn ei misschien al gesprongen was .. terwijl het maandag nog maar 10mm was, nu doorspuiten tot maandag en dan weer komen.

Liefs.

3. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

Dec 14, 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    He wat balen mj!! En niet toevallig geklust.. een dag of 3 ervoor kan soms nog optijd zijn!

Hier een mooie 2e echo gehad.. ben 3dagen vooruit gezet en ben nu uitgerekend op 12-12-2012
    Foto staat in mijn album.. weet niet hoe ik dat hier kan plaatsen.

4. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    balen zeg mj dat er nog niet echt iets gegroeid is! hopelijk is er snel verbetering te zien!

ik heb vandaag mijn fm gehad en had nog 2 eitjes van 12mm over.. had er gister nog 5 van 12mm.. ben eigenlijk ergens wel blij want had heel erg schrik voor overstimulatie. moet morgen meteen weer terug want met 100eh gaat het bij mij vaak heel snel.

@tamara,, mooie foto!!

fijn weekend allemaal!

liefs

5. trudy76

trudy76 Lid

Jun 7, 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo...
    nou ik ben vandaag voor FM geweest,
    er zat er 1 van de vorige keer,die is wel 25mm,maar die zit er voor joker,die doet niet mee...er zaten wel,maar nog te klein!
    nu donderdag terug komen.....
    groetjes

6. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

Dec 14, 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mj en boefff hoe waren de fm's?

Trudy spannend weer! Kan die van 25mm niet meer springen?

7. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    hey!

mijn fm van vandaag ging goed:D had 1 eitje van 19mm en 1 van 13mm. deze gingen beide springen zei de gyn. heb meteen de ovitrelle moeten zetten en heb morgenvroeg de iui:D ben erg benieuwd, vooral naar de uitslag van het zaad! is toch alweer een jaar geleden dat dat nagekeken is!

hoe gaat het nog met jouw? al spulletjes aan het kopen?:D

liefs

8. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

Dec 14, 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geweldig boefff!!
    Hoop op een mooi resultaat

nee nog niks gekocht ben te misselijk om de deur uit te gaan. maar nog tijd genoeg :)

9. trudy76

trudy76 Lid

Jun 7, 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey,
    nee,die deed niks meer,bij de volgende menstruatie(wat ik niet hoop) ging ie wel weg...zei ze

10. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

Dec 14, 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes boefff!

11. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    dank je:D je kan eigenlijk beter mijn vriend succes wensen:p die vind het echt niet leuk dat potje vullen:)

liefs

12. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

Nov 28, 2011
    2,591
    655
    113
    Groningen
    Tamara, zal zo eventjes de echo foto bekijken. Ja we hadden wel geklust maar op maandag.. En nog steeds zo misselijk? Balen zeg, hoeveel wk zit je nu?

Boeff, hoe was je iui? Ben zooo benieuwd hoe je het vond en hoe het verlopen is.. En wanneer is je nod nu?

Hier gister ook weer fm gehad, rechts 1 van 13mm. en heeel veel kleine. Begrijp niks meer van me lichaam, gyn zei dat me lichaam waarschijnlijk niet meer reageerde op de gonal-f en het eiblaasje weer gekrompen is.. heb afgelopen 2 wk al 5 verschillende gyn's gehad en morgen weer een andere. Nou hopen dat het morgen beter is en ik ook binnenkort de ovitrelle kan spuiten.

Liefs

13. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

Nov 28, 2011
    2,591
    655
    113
    Groningen
    Ohja, en wat vond je mannetje ervan boeff? Is het hem meegevallen? Wanneer krijg je de uitslag van het zaad?

14. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    hey meiden!

de iui stelde echt niks voor!! mijn vriend had 38 miljoen zaadjes over na het opwerken, en trots dat ie was:D mijn nod is nu op 22 mei maar het zou eventueel ook een dagje eerder kunnen zijn want ik word altijd 13 dgn na de eisprong ongi.

fijn dat je een eitje van 13mm hebt!!, heb je al op moeten hogen met spuiten? misschien dat dat mee effect gaat hebben? hopelijk is er snel verbetering te zien en mag je bij mij aanschuiven op het wachtbankje:D

liefs

15. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

Dec 14, 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 9weken. de misselijkheid is te doen vandaag. kan weer met lodewijk spelen :)

Woww 38mjn!!! Zoveel heeft mijn man er nooit gehad.
    Dat moet goed komen!

Hopelijk gaat je lichaam toch haar werk weer doen mj.. spannend!! Duim voor je

16. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

Nov 28, 2011
    2,591
    655
    113
    Groningen
    He dames,

Boeff! Fijn dat het allemaal zo meeviel, nu duimen dat het gelijk raak is... Mijn duimen draaien volop voor jullie. En 38milj wow, goed zeg!! Nu nog de 2 wachtenden uitzitten..

Tamara alweer 9 weekjes, schiet al op bijna de eerste mijlpaal bereikt.

vandaag weer FM gehad was nu 16,5 mm.. Vanavond de laatste gonalf gezet en morgenavond de ovitrelle spuiten. Maar schiet nog niet echt op vind ik zelf. En dan ook weer het wachtbankje. Mijn nod is dan 25 mei denk ik.

Liefs

17. trudy76

trudy76 Lid

Jun 7, 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,
    ben vandaag weer voor fm geweest,en hij was maar 12mm...ze dacht dat ik spontaan al een eisprong gehad had...maar doorspuiten,en zaterdag weer een meting....

18. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

Dec 14, 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend mj!! Succes!

Hoe was je fm gisteren trudy?

19. trudy76

trudy76 Lid

Jun 7, 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben met puregon gestopt,heb waarschijnlijk een spontane eisprong gehad....en nu afwachten of en wanneer ik mijn menstruatie heb,hij zei dat het nu wel kon uitblijven,of veel later..op zich geen probleem, maar aangezien ik op 1 juni ga trouwen....
    Groetjes Trudy

20. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

Dec 14, 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend.. succes!

Nou dames ik ben flink uitgedroogd en inmiddels 6,5kilo kwijt.
    Om half 6 moet ik me melden in het ziekenhuis. paar dagen infuus met vitamine glucose en vocht.

Share This Page