@ikhebjelief Thnx meis! Is je NOD nog steeds zaterdag? Als dat zo is is het erg laat voor innestelbloeding inderdaad. Voel je je ongi opkomen? Misschien toch even vroege test proberen? Wat spannend!! Ik hoop zo voor je dat het raak is.. En dat we dan allemaal mogen volgend natuurlijk!
hoi hoi @pat007 ik durf gewoon niet te testen hihih, mijn nod is pas zaterdag en heb een deal met mezelf dat ik niet eerder mag testen! @shanny mijn Nod is nog steeds zaterdag....ik vind t wel gek want als ik ongesteld word stijgt de temp toch nog...
Mijn zin is een beetje gek hihih ik bedoelde als ik ongi word dan daalt de temp, bij mij stijgt ie dus...
Hooii, Snap je wel, het is vaak zinloos om al te vroeg te testen. Maar dan nog hou ik het nooit vol! Duimen duimen duimen dat de duveltjes bij je weg blijven!!
@t ik heb je lief: meestal daalt de temperatuur op de dag dat je ongesteld moet worden, maar zelfs dan kun je nog zwanger zijn hoor, maar dag erna dan zal je temperatuur ineens heel hoog worden.....het kan nog alle kanten op, het is zo klote he al die verschillende symptomen en je hebt er geen grip op... Toen ik zwanger was, had ik in begin geen pijn aan borsten wel krampen ongesteldheid. Ik was totaal niet bezig met zwanger worden, maar kende wel het gevoel van: ik moet ongesteld worden vandaag of morgen. Ik liep dus ook elke paar uur naar het toilet van: en nu zal het wel doorbreken, maandverband en alles had ik al geplaatst...na een week had ik die krampen niet meer en voelde ik me warm en rozig en begonnen mijn tepels wel. Ik wist diep van binnen dat het raak was - al wist ik niet hoe zwanger voelde, maar ontkende het. Test en ja hoor bingo. Het was toen een ongelukje wat zeeeeer welkom was maar helaas mis is gegaan. Mijn zusje heeft ook bruinverlies gehad en pijn aan haar tepels, ze dacht dat ze gewoon ongesteld was, moest ook maandverband gebruiken maar de bloeding was wel minder. Ik vond dat ze na een paar weken wel ineens grotere borsten had en af en toe kattig en verdrietig etc..heb haar gezegd doe een test want hier klopt iets niet (we woonde samen) dus merkte al snel ea aan haar. Test gedaan en het resultaat loopt al 1,8 jaar rond. Kortom: je lichaam kan je op vele vlakken flink in de zeik nemen. Of je denkt dat je dik zwanger bent en bent het niet of je denkt ik word mega ongesteld en je bent harstikke zwanger.
hoi hoi Nou lieverdjes ik denk echt dat de ongi eraan komt, ik heb krampen... Maar moet zeggen het zet nog niet door, geen bloed geeft moed ahha,maar vrees echt dat het door gaat zetten en ik dus weer een ronde moet overslaan aangezien ik op vakantie ga! Baaaal natuurlijk enorm! liefs
@t ik heb je lief: ik duim voor je dat je NIET ongesteld wordt. @t all: als jullie ongesteld zijn door de puregon en pregnyl duurt het bij jullie dan ook zo lang? Zit op dag 6 en het blijft nog komen (helder). Normaal ben ik dag 6 helemaal bloed vrij en ook geen bruin verlies meer...
Hoi hoi @pat bij mij duurt de menstruatie wel wat langer ja! @all hier nog geen ongi, bruin verlies is ook weer weg, maar wel een ongi gevoel..Temp was weer 37.0 Ik ben benieuwd! Als ik morgen nog niet ongesteld ben doe ik een testje morgenvroeg...! liefs
Hey ladies, ik denk dat ik maar gezellig mee kom kletsen. Als dat oke is Na 6 rondes Clomid, ook deze maand begonnen met Puregon. Morgen de Pregnyl injectie. ben benieuwd. Hoop dat we met zn allen met Puregon meer geluk zullen hebben Ikhebjelief, spannend zie dat jij echt tegen je Nod aan zit. Suc6 meis, hopelijk geen ongi te bekennen morgen!
@Pat Ik moet mijn eerste ongi na puregon nog krijgen (of niet! ), maar na de enige keer dat ik (weliswaar heeell laat) een eisprong had met clomid was ik ook veel heviger en langer ongesteld dan normaal. Komt dus wel bekend voor. Gaat het nu weer wat beter? @ikheblief Spannend!! We duimen voor je! Laat je het ons weten als je meer weet? @Kellox Helaas welkom hier! Laten we inderdaad hopen dat Puregon ons wondermiddel is. Fijne paasdagen meiden!
Hey lieve dames.. Helaas begon gister bloed te verliezen, en vandaag is het echt door gezet... Baal enorm.. Want mei word ook al niet onze maand... liefs
@t ik heb je lief: wat klote zeg! Schrale troost: tijdens je vakantie hoef je niet op de verdomde wachtweken te wachten, ff geen ziekenhuizen ff helemaal NIETS, zodat je er als je terug bent weer helemaal tegenaan kan. Liefs!
Hoi hoi @pat007 nou meid zo zie ik het absoluut niet...zodra ik terug kom moet ik aan die verrekte provera 10 dagen lang en daar word ik dus niet echt vrolijk van @shanny thanks meid!! knuf back
@ikhebjelief Snap je helemaal meid. Is toch vervelend dat je nu niet meteen door kan met de volgende ronde en straks weer helemaal opnieuw moet beginnen met die vervelende provera. Ik zie er ook enorm tegenop om een ronde te moeten overslaan volgende maand, maar probeer me vooral te verheugen op New York! Denk dat Pat dat ook bedoelde, even aan niets proberen te denken en genieten van je welverdiende vakantie. Wanneer ga je ook alweer? En ben je lang weg? Ik ga voor drie weken, dus doorspuiten is echt geen optie bij mij. xxx
@t Shanny en hebjelief: Inderdaad wat je zegt Shanny. Maar provera is inderdaad Klote! Zou je daar niet eerder mee kunnen beginnen helft van de vakantie...of heb je te veel last van bijwerkingen? Als je terugkomt van vakantie word je eerder ongesteld en kun je weer eerder beginnen met de behandeling. @t all: ik heb mijn buik blauw gespoten, ziet er niet uit is net een kunstwerk paars, blauw, rood, groen, grijs. Gisteren een buik, leek wel zwanger 5 maanden. Dit nog nooit gehad! Vandaag naar strand maar hou maar wat langs aan en hoop morgen dat alles goed is en niet overstimulatie ofzo..
@hebjelief; balen meis dat je ongi bent geworden Dikke knuffel. Hopelijk wel een super vakantie! @Pat haha ik herken dat helemaal. Heb mezelf ook helemaal blauw gespoten Ik dacht in de eerste instantie dat je dus elke dag recht onder je navel moest spuiten. ouch. Dus had 1,5 week dezelfde plek gespoten!!! grr. Hadden ze me niet zo goed uitgelegd Ineens bij een FM viel het ze op dat mijn buik zo blauw was. Toen pas kwam ik erachter dat je in het hele gebied mag spuiten en tevens in de bovenbenen, haha zo stom van me. MAar ja nu ff in de rustweken. Kan het weer bijtrekken. . . Gisteren trouwens de Pregnyl gekregen. Gisteren en vandaag ertegenaan dus. Voel het nog in mijn been joh. Pittig prikkie Nou dames, enjoy de paasdagen!! Doeidoei
Net weer FM gehad, weer niets te zien. Gyn belt me vanmiddag of de dosis omhoog moet, maar kheb niet genoeg puregon dus dat zal niet gaan. Baal weer!!
Hmm balen shanny maar kan je gyn dan eventueel niet een recept uitschrijven die je bij de dienstdoende apotheek kan ophalen?