@kellox Thnx meis! Ben inmiddels gebeld door de arts en moet nu inderdaad 75iu spuiten en woensdag weer terug. Ze had me vanmorgen al een receptje meegegeven, maar in geen van de dienstdoende apotheken is puregon op voorraad... Morgen maar weer even rondbellen en hopen dat de apotheek in het ziekenhuis open is. Pffff... Hoop dat jullie een leuker pasen hebben meiden! xx
hey dames!! Even een ego berichtje! Mijn menstruatie zette niet door, dus dacht vanmorgen even tempen...37.0...denk huh...toch even testen.. en zie resultaat.. View attachment 146282
Omg hebjelief!!!!!!!! Dat is wel echt GEWELDIG paasnieuws! GEFELICITEERD! Wat super zeg! Nou dat is wel ff anders op vakantie gaan he @Shanny grr wat een gedoe inderdaad. Dikke knuffel meid! @all fijne paasdag nog meiden. Duimen dat we gauw meer positief nieuws hebben hier.
@kellox ik kan het nie geloven hahaahahah Vooral omdat we er niet mee bezig waren deze ronde, natuurlijk wel geklust op de dagen van! Test was vrijdag echt negatief.. en nu echt positief..! En idd dat is geweldig paasnieuws..! hihih en zeker lekker op vakantie gaan!
@t ikhebjelief: das toch geweldigggggggggggggggg! Super ! zei het toch een beetje: zie verhaal zusje en mij! Je lichaam kan je verrassen. Geniet maar lekker van de vakantie wat een geweldig PAASEI! Veel plezier, kroatie is echt een heel mooi land - en super lekker eten! @t all: ga zo naar het ziekenhuis voor de eerste echo. Gisteren kon ik geen broek aan en we waren op feestje ben naar huis gegaan, steken in lies en rechterkant heb echt het gevoel dat er 20 kilo aan mijn rechter eierstok zit...gelukkig gaat het nu wel weer redelijk. EN met jullie? Dat mooie weer maakt je ondanks alles toch wel vrolijk he!
hoi hoi Ja pat ik kan het echt nog steeds niet geloven, heb straks een weken test gekocht en die ga ik morgen doen! Ga sowieso bellen om bloed te laten prikken. hoe was de echo?? Ben net lekker naar stad geweest, was super druk...lekker terrasje gezeten met me ouders en me mannetje, was heerlijk!
@ikhebjelief Wat geweldig!!!! Voelt vast raar.. maar wil je toch VAN HARTE feliciteren! Ontzettend goed om te horen dat toch een van ons deze maand een positieve test mag hebben. @all Mijn zoektocht naar een apotheek voor puregon is gelukkig goed afgelopen en ik spuit sinds gisteren een hogere dosis. Woensdag weer terug.
@t heb je lief, ja echt gefeliciteerd! Zo ga je toch super op vakantie toch, nu kun je nog lekker genieten van het eten wat zoooooo lekker is in Kroatie over een paar weken ben je misschien kots misselijk dus geniet van je welverdiende vakantie. @t shanny: wat goed om te horen dat ze nu verhogen..komt echt wel goed! @t all: heb de echo gehad en had rechts de cyste die er al Maanden zit -niets nieuws en links: 1, van 14, 1 van 15 , 1 van 1 en nog een stuk of 3 wat kleinere. Heb een heel gesprek gehad met de arts (lievelingsarts was er en die heeft altijd veel geduld). Heb gevraagd of ik proges of oestregan bollen kon nemen. Hij geeft aan: heeft geen nut, alleen bij ivf omdat ze dat je eigen cyclus stil leggen. Hij gaf aan dat er een studie in Rusland was geweest waarbij ze bij een zwangere vrouw de eierstokken waren weggehaald tijdens haar zwangerschap en die bleef gewoon zwanger na een paar weken. Progesteron nu toevoegen heeft geen zin, je moet gewoon geluk hebben dat het nu wat langer duurt, met 9 dagen gemiddelde lutale fase worden vrouwen ook zwanger. Verder kreeg ik ook wel enigszins een dolk in me rug om het volgende: hij gaf aan, als je lutale fase kort is of heel lang is wil dat zeggen dat de kwaliteit van je eitjes wat minder is. En oja als ik kijk naar je leeftijdsgenoten die ook deze behandeling doen dan doen jouw eierstokken het iets minder goed! (wwz) ik ben 29 jaar oud en heb 100 eh nodig! Heb nu echt het gevoel van: nou laten we dan maar gelijk ivf doen en hiermee kappen wat heeft het dan nog nut! Maarja! HOe oud zijn jullie en wat zijn jullie eh puregon gemiddeld? Liefs
Hi allemaal . Hier weer mijn update , vanacht terug gekomen uit Manchester en straks weer aant werk !! blugh! @ ikhebjelief Van harte gefeliciteerd meid ! @ Pat007 kan me voorstellen dat je de hoop zo een beetje verliest ! maar als de gyn zegt dat het allemaal goed is en jij ook zwanger kan raken , dan komt het vast goed toch ?? ik ben trouwens 22 en heb 75 eh puregon. ik zit nog op het wachtbankje , nu 8 dagen geleden dat ik pregnyl gezet heb. voel NIKS !!! zal dit goed zijn ?? vorige keer werd ik 10 dagen na de pregnyl ongi ! dus nu maar weer afwachten !!!
Wow wordt steeds mooier Hebjelief Lekker gaan genieten! @Pat. Hmm dat soort dingen zijn idd niet leuk om te horen. Hopelijk houd je wel goede moed. Heel soms heb ik ook zoiets van... waarom niet gewoon IVF na al dat geklooi met Clomid en nu weer Puregon. Zo lijkt het gewoon niet te werken. Maar aan de andere kant is het wel goed om alles geprobeerd te hebben. IVF is dan toch weer zo'n definitieve laatste optie. Wie weet hebben wij ook gauw meer geluk meid. Knuffel! Ik ben trouwens 27 jaar. Heb deze maand voor het eerst Puregon gespoten met 50IE. Duurde wel vrij lang voordat er wat ging rijpen. (15 dagen) Heb zelf juist een behoorlijk lange LF. 16-17 dagen. Maar dat wisselt elke maand. Wist niet eens dat dat ook niet goed was. Ook een keer 14 geweest. Wel vaag. @Shan; joepie gelukkig kun jij ook weer verder! Het is af en toe ook wel een gedoe he. Zeker met die zondagen etc! Succes en hopelijk gauw een mooie dominante follikel! @all nou geniet van het mooie weer, morgen weer een stuk minder helaas. En ik wil meer van die foto's gauw hier zoals Hebjelief dat geeft altijd moed!
@ikhebjelief WAUW! Wat geweldig om dat zo definitief te zien staan! Waar kwam dan eigenlijk die bloeding vandaan een paar dagen geleden? Toch innesteling geweest dan? Wanneer mag je voor een echo? @kellox Thnx meis! Is inderdaad een heel gedoe af en toe, maar gelukkig heb ik een superlieve gyn die erg haar best doet. Ben benieuwd of er morgen wat te zien zal zijn.. Hoe ist met jou nu? Nog aan het spuiten of op het wachtbankje? @Pat Ik ben 29 en spuit nu dus 75eh. Moet nog maar zien of dat wel effect heeft, anders morgen weer ophogen.
@Shanny; ik heb afgelopen zaterdag de pregnyl gehad dus zit op het 'ellenlange' wachtbankje nu Na 8 dagen bloed prikken op progesteron. Hopelijk doet het bij jou ook gauw wat het moet doen meis! Hebjelief; Begin je het al een beetje te geloven meid? haha Dikke knuffel allemaal!
Hoi hoi @kellox ja het is wel spannend hihihihi Vervelend zeg dat je LF zo verschilt... @shanny Ja heeeeeel gek hahah dat het er staat,ben nog niet gerust gesteld, pas als de T donderder is als de C geloof ik het hahahahahahha Ik had ziekenhuis aan telefoon gehad, hoefde niet bloed te prikken omdat een test duidelijk genoeg is zeiden ze, maar ik had de huisarts al gebeld en ik heb al bloed mogen prikken,donderdag de uitslag... Had ook overlegd over de bloeding en is toch innesteling geweest, volgends de Gyn kan dat gemakkelijk op je NOD... Ennuh ik heb 19 mei de eerste echo... liefs
Ben vandaag in het ziekenhuis geweest. Mag vanavond de pregnyl zetten. Heb een ei van 19, van 18,5 en van dik 15. Baarmoederslijmvlies was 1,2. Volgens de dr allemaal prima en maar 9 dagen hoeven te prikken. Ze begon gelijk over: ik moet u mededelen dat de kans op een tweeling er is met 2 eieren die bijna even groot zijn en nog een wat kleinere die ook wel mee zal doen. Nou pfffffff laten we maar hopen dat 1 lukt dan ben ik al blij. Verder gaf ik haar aan: uw collega gaf aan dat mijn eierstokken het iets slechter doen dan gemiddlede leeftijdgenootjes en u zegt: mooi 3 eieren, goed slijmvlies en 9 dagen gespoten: KEURIG. Deze dokter: je hebt 3 eieren, alles ziet er goed uit, is echt wel goed. Sommige vrouwen spuiten 300 en hebben dan maar 1 ei. Als u nog een ei had had ik moeten cancelen omdat u er te veel maakt. Nou, ben blij met mijn eggs en vrijdag de insiminatie nu nog hopen dat vriendlief leuke lieve goede zaadjes zal afleveren @t all: Hoe is het met jullie?
@pat Goed nieuws dus meis! Ja vervelend he dat elke arts vaak weer een andere mening heeft? Maak ik soms ook mee.. Ik ben vandaag voor de derde FM geweest, was nog steeds NIETS gegroeid. De assistente vond het nog te vroeg voor een tweede verhoging van de dosis, dus moet 75eh blijven spuiten en vrijdag weer terug. Spuit nu al 15 dagen, dus begin mijn geduld wel een beetje te verliezen. Voel me vreselijk teleurgesteld elke keer als ik in het zkh ben geweest. :S
@t Shanny: ja wel goed nieuws nu nog hopen dat het leuks en mijn hoop wordt steeds minder maar goed ben wel blij dat het er 3 zijn - wellicht meer kansen???? de eerste keer met puregon is meestal zoeken meis, geloof me! Overigens wil lang spuiten niet zeggen dat het dan NIEt lukt. De eeerste keer duurde het bij mij ook vreselijk lang! En toen vroeg ik ook aan de arts kan het ook lukken zwanger te worden als het wat langer duurt. Hij gaf aan dat het zeker kan! Bij mij ging het bij 75 eh ook langzaam, kwam bij mij met 75 eh na 2 weken iets op maar verdween weer. Met 100 eh ging het ineens goed en heeeel snel. Vanaf de 2e ronde met 100 had ik zelfs al na 9 dagen een ei. En nu met die 100 heb ik 1 keer 1 ei en een wat kleinere ei gehad, 1 x 2 en heel veel kleintjes en nu 3 en 2 of 3 van 7 mm. Misschien is voor mij eigenlijk 90 of 80 goed voor 1 ei. Echter gaan mijn artsen voor 2 rijpe eieren. DIt is de 2e keer dat ik net niet tegen over stimulatie aan zit. Wat ik hiermee wil zeggen is: dat ineens van 75 eh naar 100 heeeeeeeeeel veel uit kan maken en dat de artsen heel voorzichtig met je zijn. Als ik het zo hoor denk ik dat 100 of 125 wel zal gaan werken en dat jouw artsen wat voorzichtiger met je zijn dan bij mij in het ziekenhuis. Het is altijd zoeken naar juiste dosering. Artsen doen nu zelfs al 2 afspraken maken voor meting. VOrige week zeiden ze: je komt maandag en dan woensdag weer en vrijdag inseminatie...TIMING en gemiddelde groei lijkt na elke poging steeds beter te worden. De eerste keer moest ik om de 3 dagen na het ziekenhuis en duurde het een eeuw! Kop op en blijf geloven al snap en ken ik je gevoel helemaal!
@Pat, super 2 (evt 3) eitjes die klaar liggen! Daar zou ik ook minder moeite mee hebben inmiddels. Als het al zo lang niet goed lukt ben je allang blij om wat meer kans te hebben, ja toch Het zou wel heel gek lopen als die allemaal bevrucht worden hehe. Nou succes met de spuit en vrijdag met de IUI! Kan je ook gezellig mee het wachtbankje op. @Shanny.. grr balen meid. Al kan het idd nog elke kant op gaan. Bij mij was er bij de 1e drie metingen ook geen enkele die 'meetelde' en ineens bij de 4e was het tjakka Zonder verhoging oid. Voor je het weet kan ook jij aan de Pregnyl meis! Ik duim echt dat het nu niet lang meer duurt! @jeweetwel; o wat heerlijk, de 1e echo. Super om zoiets moois in het verschiet te hebben tijdens de vakantie! Haha ik zag je al voorbij komen in de posi test topics Nou ik probeer mijn tijd maar te doden door werken, sporten etc. Dames, ik houd jullie in de gaten. Knuffel!
Hoi lieve meiden, Bedankt voor de opbeurende woorden! Knapt me wel een beetje op om te weten dat waarschijnlijk nog wel goed komt. Jullie hebben ook gelijk, ik moet geduld hebben... zucht... @pat Ik heb afgelopen keren idd ook steeds twee afspraken gekregen, voor twee volgende echo's. Weet ook wel dat ze voorzichtig zijn met verhogingen ivm overstimulatie, maar ik word hier gewoon zo nerveus van. Elke keer naar het ziekenhuis en elke keer horen en zien dat er tientallen kleine blaasjes zitten die geen van allen van plan lijken zijn te groeien. Ik wil zo graag verder! Volgende maand zal ook niet onze maand zijn ivm vakantie. Stiekem hoop ik natuurlijk dat ik net als Ikhebjelief met mijn hoofd in de wolken op vakantie mag gaan!