Puregon & pregnyl

Discussion in 'MMM clubs' started by 1988 mama, Mar 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lizzieI

lizzieI Actief lid

Jan 6, 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden, even inbreken om een vraagje te stellen. Spuiten jullie je Puregon capsules helemaal leeg ? Ik gebruik die van 900 en moest vanavond 225 spuiten. Had gedacht dat ie rond de 125 zou stoppen met spuiten maar ik kon de pen helemaal tot 0 leegmaken .... Dat zou wel inhouden dat er 1050 IE in de capsule zat ipv 900 ... twijfel twijfel ... zou dit kunnen ?

Bedankt alvast !

2. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    Ja dat kan zeker! er zit altijd wat meer in namelijk!!!! dus niet twijfelen!!:)

3. Shanny

Shanny Actief lid

Nov 26, 2010
    168
    3
    18
    @lizzieI
    Klopt, mijn gyn vertelde me dat ik waarschijnlijk 7 tot 8 keer zou kunnen spuiten met een ampul van 300 (per keer 50eh). Kan dus zeker. :)
    Bovendien stopt de pen als de ampul leeg is, dus denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.

4. lizzieI

lizzieI Actief lid

Jan 6, 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh meiden bedankt ... ik had er echt een beetje de zenuwen van ! Vond het zoveel meer ... maar ben helemaal gerustgesteld ! Super !!!

5. 1988 mama

1988 mama Niet meer actief

AAwh!! ik word gek van de zenuwen !!
    vorige cyclus kreeg ik vandaag mijn ongi !! dag 10 na pregnyl !
    Heb het idee dat ik vanalles voel in men buik!! ben zooo bang om WEER ongi te worden !!

hoe lang houd een mens dit vol ???

6. pat007

pat007 Actief lid

Feb 21, 2011
    198
    0
    0
    Amsterdam
    @t 1988 mama doe een sensi test mag je al 4 dagen voor verwachte menstruatie doen :). Ik ga ze trouwens ook bestellen vandaag van Matcare! Snap je helemaal dat wachten is erger dan de spuitjes he :)

Gisteren pregnyl gezet en morgen 11:30 insiminatie en dan ook weer de wachtbank..

7. kellox

kellox Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    4,533
    544
    113
    Female
    #287 kellox, Apr 28, 2011
    Last edited: Apr 28, 2011
    @1988 mama; aargh meid verschrikkelijk is dat wachten he. O ja er zijn ook de ultra gevoelige testen ;) Bijv matcare ultra. Die kunnen het al doen met 6 dagen voor Nod haha. Alleen hebben wij natuurlijk weer het nadeel dat dan wel de Pregnyl uit je lichaam moet zijn grr

Ik ben op dpo 4 dus moet nog heeullll lang wachten haha.

Fijne dag vandaag ladies!

8. Shanny

Shanny Actief lid

Nov 26, 2010
    168
    3
    18
    @1988mama
    Ik zou ook gewoon een vroege test doen hoor! Al weet je op voorhand al dat een eventuele negatieve uitslag niet betrouwbaar is, je kunt er in ieder geval weer een paar dagen tegenaan! (heb ik altijd dan)
    De ultra gevoelige testen worden vaak afgeraden, omdat er sowieso nog pregnyl in je lijf zit. Bovendien worden veel zwangerschappen binnen enkele dagen al afgebroken, dus dat kun je dan maar beter niet weten volgens mij.
    Sterkte nog een paar dagen!

Fijne dag iedereen!

9. Shanny

Shanny Actief lid

Nov 26, 2010
    168
    3
    18
    Oja Pat: alvast heel veel sterkte en succes morgen! Ik zal voor je duimen!

xx

10. Rozerin

Rozerin Actief lid

Feb 1, 2011
    177
    0
    0
    Sociaal pedagogisch hulpverlener
    Rotterdam
    Hoi dames..

ben er even weer tussenuit geweest.. ik heb het de laatste tijd zo druk dat ik gwn geen tijd heb om de topic te bekijken..
    eidelijk is het over en heb ik het rustiger..

@ikhebjelief OW WAT BEN IK BLIJ VOOR JEEE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!! de 2e ronde puregon en raak!! Hoop zo dat het deze ronde bij mij ook raak zal zijnnnnn...

@all veel suc6 deze ronde.. De nieuwe komers ook veel suc6 en welkom hier..!!

@hierow afgelopen disdag 2e FM gehad eitje 11mm bms was 7.8 maar eitje groeit langzaam.. maandag weer een FM spuit nu 2x 150 en de rest weer 125E :) hoop dat ik daarna puregon mag zetten..!!

11. pat007

pat007 Actief lid

Feb 21, 2011
    198
    0
    0
    Amsterdam
    @t all: nou net belde me zusje: ik ben zwanger en ik weet niet hoe het kan, we hebben maar drie keer sex gehad deze maand. Ik word weer peettante (ze heeft al een kleine). Ik vind het super leuk maar ook wel moeilijk in de zin van: ze rookt zich een end weg, haar vriend ook + elke avond 2 wijntjes of 2 biertjes...en wij: we laten maar alles omdat je anders moeilijk zwanger wordt..

Ik raak er steeds meer van overtuigd dat ik me eigen plan ga trekken en dat een aantal dingen fabeltjes zijn: en gewoon ga doen en laten waar ik zelf zin in heb. Heb ik zin koffie dan neem ik het gewoon, heb ik zin een borrel met een peuk (met mate) dan doe ik het. Zin in Chocola doe ik het ook gewoon, en waarom zou sporten slecht zijn pffff. Van heel veel maar laten omdat het beter is om zwanger te worden" word je volgens mij alleen maar gekker en werkt het juist NIET.

Anyways: heb haar beloofd om mee te gaan naar de eerste echo. Zij moest mij wat beloven en dat is: zich opgeven voor MOEDERS voor MOEDERS. Dat zou ze doen dus das wel mooi toch!:)

12. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

Mar 4, 2011
    1,327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ Pat, ik vind je stoer! Snap dat het moeilijk is, ik ken het helaas :( Als je alles wat je beschrijft in mate doet zal het misschien geen kwaad kunnen maar pas wel op hoor. Het zijn geen fabels en hoe lullig ook (ook voor mij want ik ben ook al 3 jaar medisch bezig) sommige mensen worden nu eenmaal in een poep en een scheet zwanger....heel irritant!

13. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

hey meiden... heb een week of 2 niets van me laten horen...
    Morgen de 3e FM alweer... zit dan op CD17... hopelijk zit er dan wel een mooi eitje... vind het wel weer lang duren zo om eerlijk te zijn :(

14. pat007

pat007 Actief lid

Feb 21, 2011
    198
    0
    0
    Amsterdam
    @t noa: ja, joh ben echt heilig nu en voor wat denk ik dan soms. Zussie belde net op en ze heeft zich opgegeven, morgen wordt ze gebeld!:)

Morgen de insimeminatie maar heb echt zoiets van: het zal allemaal wel. Raar he, ben ook al bijna 3 x purgegon vergeten afgelopen week. Heb er steeds minder zin in (al sinds vorige week dat gevoel). Maar goed dat heeft iedereen hier denk ik wel toch...

15. Shanny

Shanny Actief lid

Nov 26, 2010
    168
    3
    18
    @pat
    Snap je helemaal, mijn zusje is ook al zwanger als haar man naar haar kijkt. En dat terwijl ze lang niet zo gezond leven als wij, dus het waarom zou je jezelf dan zo kwellen denk je soms. Naast het feit dat onze kinderwens heelll erg sterk is proberen we wel gewoon van het leven te genieten. Mijn man en ik hebben beiden de instelling dat het nog wel even kan duren voor het raak is (hopen van niet natuurlijk!) dus we willen ook gewoon af en toe een drankje kunnen doen enz.

16. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    hey lieve dames!
    Ik kom jullie verlaten! Ga lekker voor 2 weekjes weg!!
    Hopelijk veel roze nieuws als ik terug kom!!

Kus voor jullie Allemaal!!!

17. pat007

pat007 Actief lid

Feb 21, 2011
    198
    0
    0
    Amsterdam
    @t hebjelief: veel plezier en geniet van je welverdiende vakantie!

18. Shanny

Shanny Actief lid

Nov 26, 2010
    168
    3
    18
    @ikhebjelief
    Je zit nu vast al lang en breed in kroatie of in het vliegtuig maar: fijne vakantie!!

@all
    Vanmorgen weer FM gehad en er groeit eindelijk wat! :D
    Het is niet veel, een eitje van 12,5 mm. Lijkt erop dat de puregon eindelijk zn werk doet. Maandag weer terug en hopelijk dan de pregnyl zetten.

19. pat007

pat007 Actief lid

Feb 21, 2011
    198
    0
    0
    Amsterdam
    @t shanny: das goed nieuws!

@t all: net inseminatie gehad, 3,5 miljoen goede zwemmers (vorige keer 7,8 maar dat was ver boven het gemiddelde). 3,5 was goed. Heb gevraagd of hij voor de gein wilde kijken of eitjes waren gesprongen..ze waren alle 3 net gesprongen.

We tellen gezellig af weer.

20. 1988 mama

1988 mama Niet meer actief

Goed nieuw @ pat007 , ja toch ??

hier nog geen ongi !! dag 11 na pregnyl , vind het zooo spannend , voel af en toe gerommel in men buik , maar weet niet ! wel zere boobs ! en moment zoo blij denkend aan het misschien zwanger zijn, vervolgens in een zwart gat vallen van het zal wel niet !! gek word ik er van !

maar dag 11 na pregnyl , ook best goed nieuws toch ??

fijne Queens-day !!!

Share This Page