Tja bij mij waren het inderdaad de symptomen van deze zwangerschap. Alleen had ik toen nog niet die gevoelige tepels, nu ook nog niet. Bij mij zijn het meer de borsten op zich die pijn beginnen te doen. Hopelijk is het bij jou een goed teken meis. Wanneer durf je te gaan testen? Knuf!
Ik zit op 5 dagen voor nod, maar wil het gewoon volhouden tot zondag/maandag. Ik wordt altijd standaard op nod ongi... dus heeft geen zin om eerder te testen denk ik..
@wendyenrichard Wat spannend nu voor jou! Ik duim hard voor je. Dikke knuff voor iedereen en een fijne avond! Xx
Nou, ik heb vandaag de bollen gehaald zijn er echt heeeel veel. 3 x p/d 2 bollen...vanaf de iui. Maandag weer een eerste meting.
Thanks Kellox! Ik denk van niet, maar een kans is een kans en grijp elke. Heb hier al een recept voor de pil. Zodra ik toch ongesteld ga worden gelijk aan de pil, is raar maar je weet dat voor de ivf is! Hoe gaat het met jou? Ben je al misselijk, heb je al genoeg van koffie of andere dingen die je normaal lekker vindt?
Haha hier gaat het nog best aardig Vanochtend bijna voor het eerst overgegeven van bepaalde geur, maar ging net goed hihi Verder (nog) geen dingen die ik niet meer lust. Wel ineens meer zin in vlees. En dan erna weer spijt...... Haha Enige waar je het echt al goed aan ziet zijn de ( . ) ( . ) Heb nog steeds elke dag een test gedaan Zondag bij 5wk stop ik er ECHT mee heb ik met mezelf afgesproken. . .
@t Kellox: maar je had toch al een echo gehad?? Geloof je het nog steeds niet??? Je testen zijn toch nog steeds positief Wanneer weer echo over 1,5 ofzo?
Nee joh, zou wel gaaf zijn. Maar krijg pas een 1e echo op 6 juni ben ik al ruim 8 weken. Haha ik geloof het nu wel hoor, maar die dingen werken gewoon verslavend als je er zo lang naartoe hebt geleefd
Hoe is het bij iedereeen !!!! ik heb gister pregnyl gezet 2 slopende wachtweken komen eraan ! fijn weekend !!
Hey 19888 mama! Hier alles onder controle Ah dus jullie zijn idd al aan de slag geweest gisteren En wellicht vanaaf! Veel plezier hehe. Ik ben echt zooo benieuwd wie zich als volgende meldt met mooie posi test! Jullie ook allemaal een fijn weekend ladies! Hopelijk voelt iedereen zich naar omstandigheden prima en vol goede moed. Knuf
woensdag aan de slag geweest ! gister niet ff productie rust dag vanavond en morgen weer aan de baby-maak !!!! hihihih zal het voldoende wezen ??
@t All: nou, ben vandaag weer geweest voor de eerste meting. Rechts 2 cystes (klein) en 2 folikkels van dik 13 mm en slijmvlies van 6/7 mm. Volgens haar zag het er allemaal keurig uit. Dacht echt bij mezelf: wat ik heb eraan, praat eens met je collega . Woensdag weer terug voor de 2e meeting en 's avonds de pregnyl...Dus waarschijnlijk as vrijdag alweer de inseminatie en beginnen met de kwarkbollen. HOe is het daar allemaal? Zijn er niet een paar testers onderons? Wendy en richterd oa??
Haha 1988 mama, we hebben tegelijk gepost Hmm ben toch wel erg benieuwd hoe deze ronde verder zal verlopen bij jou Pat! Zou het zooooo leuk vinden als het (ook al geloof je er niet in ) toch gewoon hartstikke raak gaat zijn! En dat met 'bolletjes slikken', haha. Ja ik zag dat Wendyenrichard wel al ergens had gepost dat ze nu net over dr NOD zit maar nega test had. Dus wel spannend... ook rozeverlies, maar ja zolang dat geen helderrood wordt... Hier verder alles (nog) onder controle...
Ja, ik hoop het ook! Alleen wat ik zo raar en vaag vind is dat de 2 follikels groeien aan de kant waar de 2 cysten zitten. Je zou toch zeggen dat die eierstok dan moeite heeft met groeien ofiets??? Maar onder deze omstandigheden doet i toch ondanks de 2 cysten goed zijn best! Vraag me af of de cysten kans van slagen kunnen belemmeren...