@Rozerin: Ik snap heel goed dat je dan wat van slag bent ja! Ik hoop ook dat het niet door zal zetten! Goed van je dat je moed houdt, ik duim voor je mee!
@hier.. helaas is het doorgezet vanochtend al wat meer bloedverlies.. @kellox indd het is nog veels te vroeg maandag pregnyl gezet dinsdag ong geworden.. Maar ik had een medisch pauze van 1.5 week bijna door die overstimulatie die ik had.. daara ben ik terug gegaan en had ik rechts nog maar 2 eitjes die door gegroeit waren.. Maar 1 fm hiervoor had ik links al een eitje van 17mm die niet meer te zien was op de laatste fm.. dus de gyn had al gezet dat ik misschien wel een spontane eisprong gehad kon hebben.. en blijkbaar is dat zo denk ik.. heel jammer vind ik dit.. echt balen.. een cyclus van bijna 60 dagen.. en nu dit..
He bah!! DAt is wel errrug klote inderdaad! Duurt die cyclus al zo achterlijk lang, en heb je ook geen 'fatsoenlijke' kans gehad. Knuffel meid
thanks all.. ben echt heel verdrietig en dan ben ik vandaag ook nog 3 jaar getrouwd.. wat een dag.. had zo graag gewild hem goed nieuws te vertellen.. Heel jammer vind ik dit.. ik moet uiteraard ook nog de zk bellen voor puregon.. heb thuis niet echt veel meer.. hoe is het trouwens bij jullie..?
He meid, ik snap zo goed hoe je je voelt! Ik hoop dat je het spoedig een plek kunt geven, en vol goede moed naar de volgende ronde kunt. Hier nog steeds in afwachting. Geen idee wat ik ervan moet denken, dus we zien het wel.
Hallo dames, Na even afstand te hebben genomen van het forum (wel meegelezen), wil ik jullie even laten weten dat ik helaas vannacht weer ongi ben geworden...grrrr.... Zijn er meer dames die ontzettende menstruatiepijn hebben? Ik heb 4 uur lang zulke krampen gehad, dat ik dacht dat ik flauw viel! Dit heb ik de laatste 2 rondes, de enige rondes met een eisprong in bijna een jaar tijd...
@t all: wat een verhalen allemaal weer . Waar is ons geluk??? Hier nog steeds NIET ongesteld, zit alweer op dag 13 pod. Ik voel helemaal niets. Geen krampen meer, ook niet s'avonds, ALLES helemaal STIL en dat al 2 a 3 dagen. Niet misselijk, geen pijn aan tepels of de zijkant er aan, geen vreemde luchtjes. NOPPESSS. Ik durf gewoon NIET te testen omdat ik gewoon weet dat ik niet zwanger ben. Wil mijn eigen weekend niet verpesten en zolang ik NIET test blijf ik gewoon in het ritme van nu zitten en ben ik niet verdrietig en tevens lijkt de IVF (Eind juni, start)niet zover weg...rare gedachte maar heb gewoon ff geen zin in verdriet dit weekend met mooie weer. De progesteron zorgt ervooor dat A: je iets later ongesteld wordt, of helemaal NIET en je pas net zoals de pil - ongesteld wordt 2 dagen na je laatste progesteronbollen . Sta gewoon echt niet te popelen om te testen, laat het liever dan wel .
@ Rozerin; Echt shit meis... kan me goed voorstellen dat de moed je in de schoenen zat. Maar probeer moed te houden... Nogmaals dikke knuffel en hopelijk voel je je snel weer wat beter! @Zazu; balen meis jij ook al ongi. Dikke knuffel. Had zelf niet zo extreem last v.d. menstruaties. Maar dat kwam in de 1e 6 maanden denk ik door Clomid omdat mijn BMS steeds dunner werd. Menstruaties werden juist lichter. @Rissie; ik duim voor je meid!!! Wanneer 'durf' je te testen? @Pat; Jee dag 13 al! nou je kunt in elk geval zeggen dat dat spul in jouw geval zijn ding doet!!! Ik snap dat je niet durft te testen. Al heb ik goede hoop voor je. Uit zelfbescherming ga je allemaal redenen bedenken waarom het toch niet zo is haha Pijnlijke borsten e.d. had ik trouwens ook nog lang niet hoor rond NOD. Hier was het vooral die vermoeidheid die me opviel. Jeetje het is wel spannend hier zeg! Ben zoooo benieuwd! Duimerdeduimduim! ER moet toch weer iemand de spits afbijten met roze nieuws
Heb net getest morgen afgesproken met vrienden en wil weten of ik kan drinken of niet: en negatief. Ga zaterdag dus ongesteld worden en dan aan de pil tot we aan de ivf gaan. Tot die tijd zal ik ff afstand nemen van het forum tot we weer beginnen. Hoop deze maand voor jullie op beter nieuws. Tot einde van de maand!
Grrr lijkt wel of er een vloek op deze maand zit! Nou meid, rustig aan en alvast heeeeeeeeeeeel veel succes met de 1e IVF poging. Wellicht reageert je lichaam daar beter op! Knuffel en hopelijk heb je morgen wel een leuke dag met jullie vrienden.
Jee, lijkt idd een soort van vloek, balen zeg! @kellox: Ik ga waarschijnlijk zaterdag 's testen. Ik moet wel zeggen dat ik ietsje hoopvoller ben, na jouw opmerking dat je nog geen last van pijnlijke borsten had rond de NOD.
Helaas,vandaag ongesteld geworden.. Had zo gehoopt dat dit beter zou werken voor ons dan de Clomid....
Aww shit! bah wat een rotmaand hier meiden. Ik had zo gehoopt dat er meer roze zou komen!! Dikke knuffel meid! Hopelijk is er gauw iemand met positief nieuws, misschien volgende ronde??
Hou de moed erin!! bij mij is dit de 3e ronde puregon+pregnyl blijven geloven.. hele dikke knuffel voor jou Rissie1980
hey meiden ,, idd niet veel roze hier ! ik ben net terug van een weekend weg ! Echt niet leuk als je moet spuiten als je op vakantie bent !! in restaurantjes en dat soort dingen .. en er ook aan denken dat je puregon koud blijft ! Hell!! morgen folikelmeting !
@1988 mama, en hoe ging je FM? @all, ik had beloofd nog even te vertellen hoe de 1e echo was gegaan vandaag; Wat was dat spannend zeg! In de 1e instantie schrokken we want ze kwam eerst uit op een week minder ver Gelukkig kwam ze al gauw toch op 5 dagen verder wat overeen kwam met 7 wk en 5 dagen. Dat scheelt een dag of 2/3 met eigen berekeningen en dat klinkt al een stuk beter. Ivm innestelen en iets latere eisprong al kan het ivm medicatie nooit veel schelen. En het allerbelangrijkste, het hartje klopte goed!!!! En ze kon het zelfs al heel mooi laten horen! Wow! Geweldige ervaring. Wist niet eens dat dat al kon. Ik krijg voor de zekerheid over 2 weken nog een echo voor de groei, maar ze heeft me echt duidelijk gezegd dat ik me geen zorgen moest maken want het zag er allemaal hartstikke goed uit. Hier nog even de foto; Bekijk bijlage 156851 Hopelijk mogen jullie ook gauw dit soort pics spammen ladies! Ik strooi al mijn HCG jullie kant op dames!
Hi kellox , wat een mooie foto ! moet idd heel bijzonder geweest zijn !! ik kan niet wachten!! Ik had een ei van 18 mm , net pregnyl gezet , AKELIG !! ds aan de klus en dan weer wachten !