Puregon & pregnyl

Discussion in 'MMM clubs' started by 1988 mama, Mar 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pat007

pat007 Actief lid

Feb 21, 2011
    198
    0
    0
    Amsterdam
    @t Brigitte: ja die van mij was ook zon oude die met pensioen moest. Echt, zo niet meelevend. Maar goed, wij vrouwen weten wel beter toch :)

2. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden,

ook hier nog iemand die Gonal-F spuit. Al 14 dagen. Het wil nog niet echt helpen. Bms was 2 mm en mn ei 11 mm. Dosis dus opgehoogd naar 150E. Zijn er meer met zo'n hoge dosis? Zag je toen wel resultaat? Ik moet maandag weer terug....

3. 1988 mama

1988 mama Niet meer actief

hey meiden ,

ff weer berichtje van mij !! ben vandaag ongi geworden :) eindelijk .. mag maandag weer met prikken beginnen !! nieuwe ronde nieuwe kansen ...

kreeg van de week te horen dat ik weer tante word , mijn broer en schoonzusje zijn 7 week zwanger .. voeld heel dubbel, ben aan 1 kant heel blij voor ze ! maar ook verdrietig & kwaad ..
    1 maandje stoppen met de pil , Huppakeeeeeee zwanger !
    en wij wachten al zooo lang .....
    kan dit gevoel gewoon ook niet uitschakelen , en wil ze nu het liefst ontlopen !

gaat met jullie alles ok ?? al weer mensen op het wachtbankje ??

4. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar hoor! Mijn schoonzusje is ook al zwanger van de tweede, ook gelijk in de eerste ronde. Dat is zeker balen. Ik ben daar ook verdrietig van geweest. Weten ze bij jou dat je bezigt bent om zwanger te worden en dit niet zo makkelijk lukt?

5. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

Mar 4, 2011
    1,327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ 1988Mama,
    dat is ook mijn grootste angst, dat mijn broer en schoonzusje zwanger raken..........ik heb totaal geen idee of ze daarmee bezig zijn en tuurlijk gun ik het ze wel maar alles komt hun zo aanwaaien...........en omdat wij al zolang bezig zijn ermee ben ik bang dat ik niet blij voor ze kan zijn........

Wat fijn dat je maandag weer kan beginnen met prikken. Doen jullie het nog met zelf knutselen of IUI?

6. 1988 mama

hi meiden ..

ja ze weten heel goed dat wij moeite hebben om zwanger te worden , en in de mmm zitten .. Ze vonden het ook moeilijk ons te vertellen ! *zucht * mijn gevoel is het liefst ontloop ik ze 9 maanden !

ik denk dat ik vandaga tenminste ongi ben geworden .. had vanochten iest menstuatiepijn .. beetje verlies bruin/rood tampon in gedaan , die was later wel wat vies en nu niets meer .. maar men gyn zei dat 1 drupje verlies al een menstuatie is op dit moment omdat het opgewekt is door provera .. ga er dan maar vanuit dat het ongi was toch ?????

liefs x

7. 1988 mama

BTW we klussen nog zelf .. Geen IUi .. jullie wel ?????????
    wanneer zijn jullie naar IUI gegaan dan ??
    en omdat zelf klussen nog niet hielp maar de spuiten wel ???

8. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht altijd dat je ongi past telt als je helderrood bloed hebt. Maar omdat het een nepongi is, weet ik dat niet zo zeker. Ik ben door de Provera niet ongesteld geworden en ben na lang overleg begonnen met hormoonspuiten. Ik ga zelf voor de 1e ronde en gelijk met IUI, omdat en ik en mijn man minder vruchtbaar zijn. Ik omdat ik geen cyclus van mezelf heb (daarom dus Gonal-F gebruik) en de zaad van mijn man in minder beweeglijk. Bij jullie geen problemen bij je man ontdenkt?

9. pat007

pat007 Actief lid

Feb 21, 2011
    198
    0
    0
    Amsterdam
    mijn vriend heeft af en toe minder en soms goed zaad. Maar hij heeft al een dochter en dat was gelijk raak bij zijn ex toen der tijd. Dr wilde eerst iui, maar toen we haar hier mee confronteerde gaf ze aan, daar zit wat in probeer toch maar met zelf klussen. We hebben nu afgesproken 3 x zelf klussen en 3 x iui. We zitten nu in de 2e ronde Puregon + Pregnyl + zelf klussen wacht weken...Maar heb er weer een hard hoofd in deze ronde.

Elke cyclus andere symptomen. Dit keer afgelopen 2 a 3 dagen een getrek links in mijn lies alsof iemand iets uit me lies wil trekken ofzo...Nog nooit gehad en NIET mijn eisprong want die heb ik vorige week al gevoeld, ben zo bang aangezien ik 4 eieren had zitten deze rond, dat er 1 of 2 links (waren ook de kleinste eitjes) dat ze zijn blijven zitten en doorgroeien, en door de zwaarte van die eitjes mijn eierstok straks niet meer goed werkt ofzo....

Kent iemand dat getrek, het doet niet echt pijn maar ik voel het wel 10 x op een dag en dus nog nooit echt gehad.

10. pat007

pat007 Actief lid

Feb 21, 2011
    198
    0
    0
    Amsterdam
    Nou, krijg gewoon niet de kans om te testen:x. Vandaag op dag 22 weer ongesteld, vind ik wel heel vroeg. Volgens mij is 9 dagen na de eisprong echt niet goed. Ga maar eens vragen aan de dr hoe dat zit...

11. Eevie

Eevie Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    2,491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoi hoi,
    Ik breek even in.
    Pat, het lijkt dat jouw lf te kort is. Misschien zijn Progesteronbollen ook iets voor jou? Bij mij heeft dat ervoor gezorgd dat ik pas 2 weken na m'n sprong ingesteld word en ook pas als ik met de bollen stop. En ik denk eerlijk gezegd dat ik daardoor nu dis ook een cyclus van 28 dagen heb ipv 35 met OI. Misschien het proberen waard? Succes meid.
    Janine; Ik klus ook zelf. 6 maanden OI en daarna IUI. Zit nu in de 5e ronde, vandaag hoor ik of het echt raak is!(bloedtest!) erg spannend dus. Maar wij overwegen om misschien nog wat langer door te gaan met OI, omdat ik pas na 3 rondes df juiste combinatie heb gevonden. Dus dat zijn pas 2 goede rondes. Ook jij succes meis!!

Ik breek weer uit. X

12. pat007

pat007 Actief lid

Feb 21, 2011
    198
    0
    0
    Amsterdam
    @t Eevie: succes meid hoop dat het raak is :), ja ik denk dat hij te kort is. Heb vandaag het AMC gebeld en aangegeven dat ik bij de uitgangsecho die ik morgn heb even een kort gesprekje wil met de arts daar ik het gevoel heb dat mijn lutale fase wat kort is. Een week na de eisprong is niet erg, als je maar ongesteld wordt, nou ik moest me echt inhouden. Vertelde de verpleegkundige dat het volgens mij minimaal 10 dagen moet zijn en dat dat zelfs nog niet helemaal goed. En toen gaf ze aan: uhm ja das wel waar eigenlijk, maar dan moet u weer een cyclus wachten om het uit te zoeken dus kunt u deze rond niet starten met de iui.

Had jij dat ook? Volgens klopt het niet wat ze aangeeft (verpleegkundige met 20 jaar ervaring zegt ze zelf:()...volgens mij is het een kwestie van progesteron via bloedonderzoek meten een aantal dagen na de eisprong, als deze bewijs van spreken 19 of 20 is dan gelijk van die bolletjes inbrengen ofzo....???

13. 1988 mama

Eevi ben je zwanger ?????
    en wat is OI ???

14. 1988 mama

Rustig hier meiden ! ben benieuwd hoe het bij jullie gaat !!

Gister nr het ZH geweest , FM gehad en had 1 van 7mm en er zat een eiblaas of een cyste !! WEER DIE CYSTE!!!! maar die eiblaas of cyste was groot genoeg , dus er toch van uit gegaan dat het een eiblaas is !! ik hoop het zo ! gister pregnyl gezet !! ik haat die spuit , het doet zooon pijn.
    en nu maar aan de klus !
    ik hoop zoooooo dat het iets word ! en dat het aub geen cyste is ! ben er zoooo klaar mee !!

15. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    nou meiden... ik heb een folikel van 14 mm!!!! :D eindelijk! Ik krijg dus vrijdag weer een fm, dan kunnen we een datum voor inseminatie afspreken. moet wel beginnen met ovu testen.. welke gebruiken jullie?

16. Rozerin

Rozerin Actief lid

Feb 1, 2011
    177
    0
    0
    Sociaal pedagogisch hulpverlener
    Rotterdam
    Hoi dames hier ook een Puregon+pregnyl gebruiker..

Ik zal het leuk vinden om hier wat bij te kletsen..
    Ik zit in mijn eerste ronde puregon+pregnyl ik had gelijk een etije van 17mm en moest 1 dag doorspuiten en volgende middag pregnyl zetten.. allemaal heel spannend.. ik heb vrijdag de pregnyl gezet.. en vind het wachten zo een ramp.. ik hou het gwn niet vol tot 8 maart.. geen last van het prikken gehad..
    Tip: pregnyl ook op kamertempr laten komen en dan spuiten helpt echt..!! (bij mij dan:))
    ook dames die wat langer bezig zijn heel veel suc6 allemaal.. en duimen voor elkaar he..!!

17. jessi

jessi Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    2,304
    13
    38
    Female
    thuis mama
    Tiel
    hoi meiden,

Ik weet dat ik hier nog maar 1x iets heb geplaatst. Maar wou toch even melden dat ik vanmorgen een test gedaan heb en ik ben zwanger. :D ik ben helemaal in de zevende hemel en ga nu lekker genieten.

groetjes

18. Rozerin

Rozerin Actief lid

Feb 1, 2011
    177
    0
    0
    Sociaal pedagogisch hulpverlener
    Rotterdam
    OW wat LEUK !! geniet er zeker maar van..!!!

19. pat007

pat007 Actief lid

Feb 21, 2011
    198
    0
    0
    Amsterdam
    Hi Wendy en RIchard,

Ik zit ook weer inmiddels in de derde ronde alleen nu niet meer met OI maar met iui. As donderdag weer eerste folikkelmeting. De vorige keer had ik na 7 dagen spuiten al een rijp ei dus ik denk dat ik vrijdag de laatste Puregon spuit zet - als het net zoals de vorige gaat tenminste...

Waarom koop maak je gebruik van een ovulatietest? De dr zei tegen mei zodra de pregnyl er in zit, 36 erna stip op tijd de inseminatie...

20. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    `ja dat willen ze daar graag.
    Ze gaan pas insemineren met een positieve ovu test en daar achteraan een pregnyl.
    Ik zelf ga vragen aankomenden vrijdag of ik het mag opwekken als hij groot genoeg is aangezien ik met mijn werk zit en mijn man ook ( komende 2 weken aan de andere kant van het land)

Share This Page