i know .. ik ga vandaag de 1e provera nemen ! bah rotspul! straks ook het ziekenhuis bellen , voor de rontgenfoto van men baarmoeder !
@1988mama Een röntgen foto van je baarmoeder is niet hetzelfde als een LEO. Ze zouden een HSG kunnen bedoelen, waarbij je er een vloeistof door je baarmoeder en eileiders wordt gespoeld, zodat ze kunnen zien of die goed doorgankelijk is. Ik heb dit ook gehad, maar bij mij was het tijdens de leo en was ik volledig onder narcose. Bij alleen HSG doen ze dat niet volgens mij en anders zou je dat wel weten. Is het inmiddels al achter de rug? Hoop dat alles goed is gegaan.. X
Het is achter de rug ! ik vond het heel heftig! en was ook echt pijnlijk . voor alsnog ziet het er goed uit , morgen nog 1 foto en dan op men menstruatie wachten. hoe is het bij jullie ?? is er al wel ooit iemand weer op roze ?
Fijn dat het achter de rug is, en met goede uitslagen. Hoever ben je inmiddels met provera? Hier nog geen roze in zicht hoor! Maandag de eerste FM. Ben benieuwd hoe mijn lichaam reageert op de puregon.
ik heb nog 8 provera tabletten te gaan ! rotspul ! dan maar kijken of we met puregon en pregnyl door gaan of IUI. men vriend heeft het gevoel dat we dichterbij dan ooit bij een zwangerschap zijn !! zooo leuk en zooo spannend ! ik hoop het zo .. Mielenl hoe verloopt jou 1e puregon ronde ?? doen je eitjes het goed ??
@ 1988 mama ik heb vanmorgen de eerste fm gehad, rechts zaten een paar kleine, en links zat er al eentje van 23mm! Te laat voor de pregnyl dus, hopelijk doet mijn lichaam het braaf zelf en hebben we mooi nieuws over 2 weken!
Hi meiden, Ik MOET even mijn geluk met jullie delen: In de tweede ronde na de LEO-operatie is het bij ons raak!!! Vandaag een knallende test gehad! Kan het haast nog niet geloven en tril nog door heel mn lijf van blijdschap. Hoop enorm dat er snel meerderen van jullie volgen! xx
whoehoe shanny gefeliciteerd meis! En helemaal zonder hormoon behandeling toch? Super gaaf hoor, ben blij voor je!
Shanny! Gefeliciteerd!! fijn om te lezen dat het ook goed kan gaan Heb morgen mijn 3e fm, bij de 2e was niets te zien, dus heb ik een tussentijdse verhoging gekregen. Ik spuit nu 50++ (nog net geen 75) nu maar hopen dat er morgen wel iets is
Yes Yes Yes SHANNY!!!!!!!!!!!!!! Wat een geweldig nieuws!!! Kei gefeliciteerd wijffie!!! Yes gelijk helemaal hyper van dat mooie nieuws haha! Lekker genieten op de roze wolk hoor! @Mielen; Wow dus er was al 1 flinke eigenwijzerd tussen je eitjes Op welke dag v. je cyclus was ie al zo groot? Nou duimen dat het een mooi bevrucht eitje zal zijn straks! @Miloe; duim dat de verhoging net dat extra zetje geeft meis! @1988; gelukkig heb je HSG achter de rug. Wel shit dat het zo tegenviel.. Zoals je ziet hebben behandelingen vaak positief effect! Bij mij de kijkoperatie met doorspuiten, Shanny na de LEO en wie weet jij na de HSG!! Ik duim heel hard! Hopelijk kan je gauw weer verder na die stomme Provera! Pat weet jij al meer meis? Nou meiden ik houd jullie lekker in de gaten.... Ik duim op meer van dat geweldige ROZE nieuws!!! Wordt er helemaal vrolijk van
Ontzettend bedankt voor de felicitaties meiden! Ik ben er natuurlijk erg blij mee, hoewel het nog een beetje onwerkelijk is allemaal. Nu hard duimen de komende tijd dat alles goed zal gaan. En ik duim natuurlijk ook voor jullie dat er weer snel meer roze mag komen! Ik heb me ook meteen opgegeven bij moeders voor moeders, dus hoop zo een klein steentje te kunnen bijdragen. Pat: Ben ook erg benieuwd hoe het nu met jou gaat. x
vanmorgen FM gehad, had er 1 van 12.5 en 1 van 15!!! ben superblij! nu moet ik donderdag terug en zetten ze de pregnylspuit, maar daarvoor eerst een echo en als het er dan meer dan 2 zijn gaat het hele feest niet door dan word ie afgebroken... want ja dan is de kans op een drieling zo groot hoe kan je dat nou zeggen tegen iemand die niet zwanger kan worden zonder al die shit... Maar goed, voor nu ist positief
@Miloe; ah fijn dat er een goed eitje zit! Komt vast goed... jij gaat gewoon gauw aan de klus (in elk geval do/vrij dan )
hoi hoi dames ben weer terug van een welverdiende vakantie hebben het goed gehad. shanny helemaal toppie meis dat het raak is. van harte ben heel blij voor je. bij ons is het weer niet raak, ben gewoon ongi geworden in de vak. morgen het zh weer bellen. baal zo erg, maar goed weer op nieuw gaan proberen. lfs
Hay meiden , hier ook ongi , vanavond naar het ziekenhuis , echo en uitslag van HSG , best spannend eigenlijk ! en spannend wat er nu gaat gebeuren, spannend of hsg geholpen heeft .. en of alles goed gaat volgende ronde ! hoe is het bij jullie ????
@ miloe hoe is het bij jou gegaan vorige week? is de pregnyl gezet? @ wendy en 1988 mama balen van de ongi.....hopelijk deze ronde wel een mooi resultaat! hier niet veel hoop. het bloedverlies blijft maar aanhouden, rond mn ei was het behoorlijk veel, nu een veegje roze bij elk toiletbezoek. Ik weet niet of ik een gat in de lucht spring als ik komende week posi test.....bij mijn beide mk's heb ik vanaf het begin bloedverlies gehad. zenuwslopend. Nouja we wachten weer vrolijk verder....
Pff spannend dames... en natuurlijk ook een dikke knuffel voor de ongi dames @1988 hoe was de uitslag van de HSG??? @Mielenl; ben erg benieuwd, bij de een is het juist een goed teken dat rozeverlies en vice versa... Ik duim in elk geval heel hard!!! Shanny hoe gaat ie meis? alles nog onder controle? En ben ook benieuwd naar hoe het bij Pat is afgelopen met de 1e IVF poging! Spannend allemaal!
Hi Kellox! Hier gaat alles nog goed hoor. De angst dat het mis gaat begint nu wel een beetje erger te worden. Over anderhalve week de 1e echo, tot die tijd moet ik maar proberen het van me af te zetten. Hoe is het met jou? @overige meiden: Sterkte voor diegenen die ongi zijn. Ik duim hard voor jullie dat het de volgende maand raak mag zijn! x
Hey meis, had het ook zo verschrikkelijk die angst. Vooral rond de echo's. Zeker omdat je dan al ruim 1,5 jaar hebt moeten aanklooien om zo ver te komen, als de dood dat het opnieuw moest... Heb dat gehouden tot na de 14 weken ongeveer. (kon ik wat kriebeltjes voelen van binnen) Eerst nog ff dat schrikken met die 11,5 week (bloedverlies) huisarts die miskraam garandeerde etc etc. Dat was echt zooo schrikken ook. Dacht je net veilig te zitten... Het is heel lastig om van je af te zetten, wat iedereen ook zegt. Maar probeer idd te vertrouwen op je lichaam. De eerste weken kruipen voorbij, gelukkig gaat het daarna een stuk sneller Dat beloof ik je Hier gaat alles goed, begint al een beetje op te schieten haha bijna op de helft. Over 2 weekjes de 20 weken echo. Ben benieuwd! Veel succes meis, ik ben in elk geval blij dat ik nu niet meer in me uppie zwanger ben van dit forum.... (voelde me al zo schuldig ) en hoop dat er velen volgen!!! (en wellicht geeft het hoop voor de medespuiters onder ons )