Puregon & pregnyl

Discussion in 'MMM clubs' started by 1988 mama, Mar 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miloe86

miloe86 Actief lid

Jul 28, 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    De Pregnyl is afgelopen donderdag gezet. We zijn dus druk aan het klussen geweest. Nu weer rust. Elke keer als ik nu wat voel dan denk ik 'oh zou het zover kunnen zijn' (heb bijv licht pijn in mijn borsten) maar dat gevoel gaat dan meteen over in 'nee, denk maar dat het niet zo is, dan kan het ook niet tegen vallen'... ik word er echt gek van!

Erg fijn om van jullie te horen dat het dus ook echt goed kan gaan met deze behandeling!

2. kellox

kellox Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    4,533
    544
    113
    Female
    @Miloe spannend meis hopelijk kom je de wachtweken een beetje door!! En het kan zéker succesvol zijn ;)

3. kellox

kellox Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    4,533
    544
    113
    Female
    Hoe gaat het nu met jullie dames???

4. miloe86

miloe86 Actief lid

Jul 28, 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    @ kellox

Ik zit met spanning te wachten... maandag mag ik testen... hoop het zo, ik voel van alles, maar het kan natuurlijk ook door de pregnyl komen...

Andere dames nog nieuws?

5. Shanny

Shanny Actief lid

Nov 26, 2010
    168
    3
    18
    @miloe
    Wat spannend meid! Altijd slopend die wachtweken, maar ik hoop dat jullie beloond worden met veel roze! :)

6. kellox

kellox Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    4,533
    544
    113
    Female
    pff wat een spanning!!! Op welke dag dpo zit je nu??
    Ben benieuwd meis!!!

Shanny; hoe gaat ie nu? Last v. kwaaltjes of valt t (nog) mee? Wanneer krijg jij je 1e echo?

Ben ook benieuwd hoe het met de andere dames gaat!

7. Shanny

Shanny Actief lid

Nov 26, 2010
    168
    3
    18
    @kellox
    Gaat goed hier! Even wat stress gehad van de week omdat ik wat steken voelde, maar dat was blijkbaar niets. Zal er wel bij horen. Gisteren voor het eerst heel erg misselijk geweest en ben inmiddels al 1,5 kilo afgevallen sinds twee weken, maar dat komt er nog wel aan. ;)
    Komende maandag de eerste echo. Ben zo benieuwd! :D

8. miloe86

miloe86 Actief lid

Jul 28, 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    @ kellox

Als ik ervan uit ga dat ik op vrijdag (pregnyl is donderdag morgen gezet) mn ovulatie heb gehad, dan zit ik nu op dag 11... maar ik mocht komende vrijdag nog niet testen, omdat de pregnyl nog in mn lichaam KAN zitten en dan krijg je een positieve test...

@shanny
    Super dat het goed gaat! en die misselijkheid neem je (geloof ik) wel voor lief, na alles wat je ervoor gedaan hebt ;)

9. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    @ miloe ik duim voor je meis! ik begreep dat je 16 dagen na de pregnyl mocht testen, klopt dat?

@ shanny wauw maandag de echo.....je zult de dagen wel aftellen tot dan.

hier helaas geen goed nieuws. ik had dus 8 augustus een ei van 23mm en zou volgens de gyn nog diezelfde dag ovuleren. Aangezien ik geen pregnyl heb gekregen, ging ik uit van mijn normale lf van 11 dagen, en toen ik niet ongesteld werd, dacht ik dat ik wel ns zwanger zou kunnen zijn! Ik schreef vorige week over bloedverlies, maar dat is gestopt sinds donderdag.
    Zaterdag testte ik met een kv testje negatief, maar later dacht ik toch een heeeeel licht streepje te zien. Zondag een sensitest, die bleef hagelwit. En vanmorgen weer zo'n heeeeeeel licht streepje op de kv test (en ik maar denken dat die geen indrooglijntjes geven, nou, dus wel!).
    Ik mocht vanmorgen komen voor een bloedtest, en die was ook negatief. Tsja dus nu is het afwachten wanneer ik weer ongi word. Ik moest van de assistente tot eind van de week afwachten (donderdag is ook wel einde van de week he ;) ) en dan mag ik bellen voor een echo, mocht ik nog niet ongi zijn.

10. miloe86

miloe86 Actief lid

Jul 28, 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    @ mielen
    Ja 16 of 17, dan is het zeker uit je lichaam, want de pregnyl is hCG.

Wat een verhaal zeg.. je weet nu dus eigenlijk nog niets.. waarom hebben ze geen pregnyl gezet? En donderdag is gewoon het einde van de week hoor! Als je vrijdag belt heb je goed kans dat ze dan zeggen 'oh ja maar vandaag zitten we al vol, kom maandag maar terug' dat voorkom je op donderdag ;) (je moet altijd een reden zoeken waarom iets wel kan he ;))

11. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    @ miloe volgens de gyn had de pregnyl geen nut meer. nu achteraf hoor ik van alle kanten dat ik die spuit gewoon had moeten zetten voor de zekerheid. Nouja, goeie leer voor de volgende keer ;)

vanmorgen gebeld en helaas helaas ze zaten vandaag en morgen al helemaal vol dus kan toch pas maandag terecht. en ook nog geen bloedverlies gesignaleerd. bij mij duurt het altijd nog een dag of 3 (vanaf het eerste stipje roze) voordat ik echt ongi ben, dus ik zie het de komende dagen ook nog niet gebeuren.

12. 1988 mama

1988 mama Niet meer actief

hi dames !

hier ook weer een bijzondere situatie ! ik had overstimulatie 6 eitjes .. hsg onderzoek gehad en alle resulataten zagen er goed uit ! helaas wel 3 cystes overgehouden aan de 6 ei blaasjes :(

ff weekje gewacht om te kijken of ze weg gingen ..
    en nu .. lijkt het erop dat er 1 eiblaas zit die op het punt staat te ovuleren !!! en dat zonder puregon !!! en ik voelde a 2 dagen iets groeien !!!! raar he !!!

maar kan oook een cyste zijn .. dus morgen ff bloed prikken en maandag een echo om te kijken wat het nou was !!!

wat denken jullie ervan ??

verder bij jullie ook spannend zeg allemaal ! de acho's om jullie kindje te zien .. en miloe nog ff wachten tot je weet of je zwanger bent !!

laten we snel hopen op bolle buikjes !!

ps. Ik heb muurstickers gekocht voor de baby kamer !! we konden het niet laten toen we ons idee als muursticker in de winkel zagen ! emotioneel moment was dat !

liefs x

13. miloe86

miloe86 Actief lid

Jul 28, 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    hi dames!

Ben vanmorgen ongesteld geworden, voelde het gisteren al aankomen :mad: wat een k*tmoment is dat toch altijd weer!

Meteen een afspraak gemaakt voor maandag en dan maar kijken wat we nu gaan doen... Ik denk gewoon verder met de Puregon en Pregnyl....

14. 1988 mama

dat is ff balen miloe !! dikke knuffel voor jou !
    geef de moed niet op !

15. Shanny

Shanny Actief lid

Nov 26, 2010
    168
    3
    18
    Oef wat rot voor je Miloe!
    We blijven duimen voor je!!

16. Elizabeth38

Elizabeth38 Actief lid

Jul 12, 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb op maandag pregnyl gespoten. Het is inmiddels maar zes dagen geleden. De gynecoloog zei dat ik woensdag mijn eisprong zou hebben. Ik weet dat je pas 14 dagen of zo moet testen maar ik heb toch een zwangerschapstest gedaan. Dom hé? Deze dagen zijn altijd spannend.

Ik zie een zeer vaag streepje en dat komt natuurlijk door de pregnyl. We zijn 1.5 jaar bezig en dit is mijn 5e ronde puregon en pregnyl. Daarbij heb ik een goedaardige gezwel in de hypofyse. Kortom, het is niet makkelijk om zwanger te worden.

Maar ik hoef niet aan jullie te vertellen hoe heftig dit allemaal is. Het is ook zo moeilijk om niet ermee bezig te zijn.

Bedankt voor het lezen. Ik was effe verdrietig en wilde dit op papier zetten.

Succes! Groetjes, elizabeth38

17. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    @ miloe balen meis!

@ shanny suc6 met de echo vandaag!

@ elizabeth ja dat streepje is natuurlijk nog van de pregnyl. ze zeggen dat het wel 14 dagen kan duren voor het helemaal uit je systeem is, daarom moet je ook zo lang wachten met testen. sterkte op het wachtbankje, hopelijk over (ruim) een weekje een echte positieve test!

@ 1988mama hoe waren de uitslagen? heb je een spontane eisprong gehad??

vanmorgen bij de gyn geweest en nu zat er rechts een ei van 23mm en links niks (terwijl het 3 weken terug precies andersom was). Nu heb ik gelijk bloed laten prikken (op oestrogeen geloof ik), en als de waarde tussen 0,8 en 1 zit, dan is het een goeie folikel en moet ik de pregnyl zetten, en anders weer aan de provera. Ze vermoed nl dat die andere arts drie weken geleden links en rechts verwisseld heeft en dat dit gewoon hetzelfde ei is. Dus we wachten maar weer "geduldig" af.

18. miloe86

miloe86 Actief lid

Jul 28, 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    @ mielen
    Wanneer krijg je de bloeduitslag? Wat spannend, maar vooral vervelend...

19. 1988 mama

geen spontane eisprong gehad , vanavond pregnyl .. wel goeie uitslagen , super goeie waarden , en een goeie kans op een zwangerschap deze maand voor ons !

* goeie hoop *

20. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    @1988 mama nou, dan gaan we gelijk op. ik heb net gehoord dat ik vanavond de pregnyl mag zetten :D

Share This Page