nee ik spuit puregon 75eh op het moment. heb nu 2 eitjes van 10/11mm maar als ze morgen niet doorgegroeid zijn word ik opgehoogd naar 82.5. vorige ronde heb ik ook de 4 laatste spuiten 82.5 gezet en toen had ik een mooi eitje, maar hoop natuurlijk dat er morgen gewoon groei in zit @miloe, jij ook gefeliciteerd. als je pregnyl 5000 hebt gespoten mag je er wel vanuit gaan dat je zwanger bent liefs
de hoeveelheid pregnyl halveerd per dag dus na ongeveer 10 dagen kan een test niet meer positief worden door de pregnyl. bij 10000 is dat ongeveer 11 tot 12 dagen dus denk dat je gewoon zwanger bent hoor liefs
@ boef je had gelijk, ik heb vandaag superduidelijk positief getest. Meteen gebeld, maar mag pas 30 december komen... Maargoed... Heb me wel meteen opgegeven voor moeders voor moeders
gefeliciteerd meid wist ik wel 30 december is wel laat he, maarja nu gewoon lekker gaan genieten goed dat je je opgegeven hebt voor moeders voor moeders hebben wij allemaal ook wat aan liefs
hoi allemaal, ik wil me ook graag bij jullie aansluiten. Ik stel me kort even voor: ik ben 27 jaar, kom uit Rdam begin 2010 is er pcos vastgesteld. Bij een kijkoperatie aan mijn eileiders bleek dat daar alles goed was. Alleen enige weken na de operatie bleek dat ik net voor de operatie zwanger was geworden (what are the odds) en dat is dus een miskraam geworden. Een half jaar clomid gebruikt, mooie 28 dagen cyclus maar helaas niet zwanger. Nu zit ik in de eerste ronde puregon en pregnyl, heb nu 3 dagen gespoten en ga vrijdag voor een echo om te kijken of het aanslaat. oeff heel verhaal. lijkt me leuk om ervaringen te delen groetjes
@ aylioun Welkom! Inderdaad een heel verhaal, maar wat vervelend zeg dat het zo gelopen is! Ik heb zelf 8 rondes clomid gehad en ben nu na de 4e keer puregon en pregnyl zwanger! Heel veel succes met de behandeling!
jeetje wat een verhaal, vervelend dat het zo gelopen is zeg! ik heb zelf 2 rondes clomid gehad maar sloeg niet eens aan dus mocht meteen gaan spuiten. zit nu in mijn 3e ronde op cd 17 alweer. moet morgen weer voor een fm. hoop dat het nu eindelijk doorgegroeid is. veel succes met spuiten en hopeliijk ben je snel weer zwanger liefs
@ boeff en milou86, bedankt!! Milou86 ook nog eens heel erg gefeliciteerd! Tjsa echt wrang, maarja, so be it... gelijk nog even een vraagje aan de experts: hoelang nadat je injectie pregnyl krijgt krijg je een eisprong? En hoeveel tijd heb je dan om te klussen?
@aylioun in principe springt je eitje 36 uur na de pregnyl. Mij is altijd verteld, 1 dag voor pregnyl, de dag van en 2 dagen na pregnyl klussen om de meeste kans te hebben! Heel veel succes en ik hoop dat t voor jou ook snel mag lukken!
ik sluit me hier bij aan.. 36 uur ongeveer na de pregnyl en dan de dag van tevoren en dezelfde dag klussen. liefs
thanx!!! en groeien de eitjes bij jullie steeds even hard? Ik bedoel is het steeds rond dezelfde dag dat je de pregnyl krijgt? En hebben jullie ook steeds meerdere eitjes? liefs
nee het is steeds verschillend. tot nu toe ook nog steeds een verschillende eh moeten spuiten voordat er resultaat was. ronde 1: 50eh begonnen, geeindigd op 125eh. hier had ik 3 eitjes, en dus net geen overtimulatie ronde 2: 75eh begonnen, geeindigd op 82,5eh. hier had ik 1 eitje en op cd 17 de pregnyl. ronde 3: 75eh begonnen en zit nu al weer op 90eh cd18 en nog steeds geen ei boven de 10mm. dus bij mij gaat iedere ronde tot nu toe echt heel anders. liefs
woww dat ook de hoeveelheden steeds zo veel verschillen. Ook dat je dan 3 eitjes hebt en dan geen resultaat. Ja ik weet natuurlijk dat dat vaak gebeurd maar... je zou dan toch denken dat er altijd wel eentje bevrucht wordt! Geduld geduld geduld (zeg ik tegen mezelf)
en zo is het ook,, geduld hebben en meer kun je toch niet doen.. dus we spuiten maar gewoon lekker door tot er een ei zit liefs
Hallo, ook ik wil me aansluiten bij jullie, Ik ben tamara, komt uit duiven en begin 2009 is pcos geconstateerd. Na 8maanden clomid en 5 maanden puregon was ik in maart 2010 zwanger na de 1e iui. 1dec 2010 bevallen van een gezonde zoon. Eigenlijk een tweeling, 1hartje stopte met 7.1 Nu willen wij graag een broertje of zusje, Sinds vorige week donderdag bezig met puregon, morgen een echo.. Spannend... Succes allemaal! Gefeliciteerd als je zwanger bent, Liefs
ahh wij lopen bijna gelijk op -voor zover je dat in zo'n cyclus kan zeggen - Spannend.... Even een offtopic vraag, misschien wil je daar helemaaaaal nie over praten negeer me dan maar hoor maar hoe gaat dat in zn werk als je een 2ling krijgt en 1 van de 2 overlijd? Halen ze die dan weg? Nogmaals, als je het vervelend vind gewoon negeren. Wel fijn dat je eerder succes hebt gehad met puregon en pregnyl, dat geeft weer hoop voor deze keer lijkt me...
Hey allemaal, nou ben net terug van het ziekenhuis, aan de rechtereierstok groeit een eitje, aan de linkerkant zit een grote cyste. Wat verklaart dat gemeenschap nogal pijnlijk is. Ik moet overmorgen (zondag) weer voor een echo dan hoor ik wat meer. Maar ik moet wel doorgaan met spuiten. Hoe gaat dat meestal, wordt cyclus afgebroken? Of niet? Ik heb alleen maar de echoscopiste gesproken en die wilde het verhaal overlaten aan mijn arts, maar die was aan het opereren dus uiteindelijk niet echt een uitleg gekregen.... liefs