Puregon & pregnyl

Discussie in 'MMM clubs' gestart door 1988 mama, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    heb net de controle echo gehad en heb gewoon een eisprong gehad:D:D:D joepie,, nu kan ik zonder onzekerheid op het wachtbankje:D

liefs

2. Mooi nieuws!
    En welkom op het wachtbankje! ;)

3. aylioun

aylioun Bekend lid

10 feb 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland

wat goed! Is dat in ieder geval helemaal ok!

liefs

4. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

14 dec 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn! Succes!

5. aylioun

aylioun Bekend lid

10 feb 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    hey meiden,

hebben jullie het gezellig? hope so...

Ik heb ECHT de omwenteling van 1e naar 2e week doorgemaakt.
    Ik was very cool afgelopen week, de week VLOOG voorbij... maar gister werd ik ineens helemaal kriegelig en bezorgd...
    Wat nou als het weer niet raak is, mijn borsten doen geen pijn, het zal wel weer niet, ik wordt NOOIT zwanger, ik word een van die vrouwen die na 8 jaar moet concluderen dat het er ECHT niet inzit... whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:x

Naja kga morgen bij papa en mama logeren ultimate relax omgeving...
    En dan... afwachten...

Hoe gaat het met jullie in that department?

liefs

6. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey meid!!! dat heb ik ook ALTIJD.
    eerste week altijd wat bijwerkingen van de pregnyl, dus goede hoop en na een week is dat een beetje weg en dan begint de bezorgdheid. meestal test ik dan ook nog eens veel te vroeg dus dan ben ik al helemaal depri, maar toch weet ik in mijn achterhoofd wel zeker WIJ KOMEN ER OOK WEL!!!

goed dat je even gaat logeren! gaat de tijd misschien ook wat sneller en denk je er misschien wat minder aan. we kunnen helaas toch niets anders doen als afwachten:(
    liefs

7. aylioun

aylioun Bekend lid

10 feb 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    Ahh ik ben niet de enige.
    Voel ik me weer iets minder psycho:D
    Je hebt gelijk, ik zie door de negatieve testen heen ook wel een positieve test als een kerstlichtje in het donker. (so poetic:cool:)

zou toch leuk zijn he....zwanger...beebje voelen....leuke dingetjes kopen...beebje HEBBEN..... droom, droom, droom....

liefs

8. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    zou idd leuk zijn,, och wij dromen nog een weekje verder en wie weet is het dromen dan afgelopen en mag het eindelijk werkelijkheid worden:D

liefs

9. aylioun

aylioun Bekend lid

10 feb 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland

ja precies! Positive thinking!!!:)

liefs

10. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

14 dec 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook nergens last van, maar toch na exact 2weken, na iui een positieve test.
    Helaas na 7weken wel kwaaltjes, (3x uitgedroogd in het ziekenhuis gelegen en tot 21weken kots misselijk geweest) maar het is het meer dan waard.
    Mijn zoontje was eigenlijk een 2ling, 1hartje gestopt met 8weken.

Die kwaaltjes kunnen dus zomaar komen.
    Hoop met je mee dat je zwanger bent.

11. aylioun

aylioun Bekend lid

10 feb 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    Dan maar hopen dat dat nu ook het geval is want het focussen op gebrek aan kwaaltjes maakt me beetje nervous.

Maar ik las ergens dat je met puregon en pregnyl meer kans hebt dan met clomid. Omdat je dan beter kan zien wanneer je eisprong is en omdat je baarmoederslijmvlies beter reageert.
    Dont kow if thats true maar ik probeer zoveel mogelijk positiviteit te zien hehe:p

wachten wachten wachten wachten wachten wachten wachten wachten

liefs:)

12. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Nou gisteren weer een echo gehad er is nog niks gegroeid, moet donderdag terug komen, maar de arts gaf al aan dat hij denkt dat Clomid niks met met doet, ik moet (bijna) zeker overgaan op spuiten.. hij gaf me gelukkig wel aan dat het gewoon zo;n prikpen is dus dat scheelt, weten jullie hoe dat werkt, moet ik dan weer eerst ongesteld worden en wanneer en hoe vaak moet ik die prikken dan zetten in mijn buik of been zei hij. nou ik hoor het wel, heb donderdag echo maar is pas eind van de middag, dus ze hebben sowieso geen tijd meer om het dan uit te leggen aan mij, maarja als jullie me kunnen helpen is dat natuurlijk ook super fijn. hoe is het met iedereen Fijne dagen gehad? en nu op naar roze in 2012! Dat wordt gewoon ONS jaar!!

13. aylioun

aylioun Bekend lid

10 feb 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    heyhey,

balen zeg, clomid is makkelijk in gebruik dus jammer dat het niet aanslaat. Het prikken valt reeeuze mee.
    Ik moest wachten tot ik ongesteld werd, maar ik werd wel ongesteld met clomid. Als dat bij jou dus niet zo is kunnen ze je daar evt iets voor geven. Het prikken is dagelijks tot ze op de echo zien dat je eitje (of meer) groot genoeg is om te springen, dan krijg je in het ziekenhuis (sommige mogen het zelf doen) een spuit pregnyl waardoor ze gaan springen en dan heb je binnen 36 uur je eisprong.
    Waar je prikt mag je zelf kiezen, ik doe het in mn buik en ik voel er echt niks van. Eerste keer is doodeng maar het valt echt 100% mee.

Nou heel veel succes meid, houd je ons op de hoogte?

Opdat we allemaal een beebje mogen verwachten in 2012 (of 2011 al;))

liefs

14. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL

15. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

14 dec 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag voor het eerst sinds 4 jaar! Uit mezelf ongesteld geworden! :)
    Terwijl ik pcos heb en nooooit ongesteld werd zonder medicatie.

16. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    gefeliciteerd:D:D ik werd ook nooit uit mezelf ongi, en wat was ik blij toen ik voor het eerst ongi werd na de pregnyl!

17. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

14 dec 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na de pregnyl werd ik inderdaad ook ongesteld.
    Maar nu voor het eerst ook zonder pregnyl! Mijn lichaam heeft het zelf gedaan! :)

18. aylioun

aylioun Bekend lid

10 feb 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    Bij mij groeien ze goed met puregon gelukkig. Met clomid trouwens ook maar helaas niet zwanger. Dus afwachten...en idd ook voor de eerste

19. aylioun

aylioun Bekend lid

10 feb 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    Dames ik heb iets stoms gedaan....

Ik heb getest!!!!
    Stom stom stom stom stom!

Was natuurlijk hardstikke negatief. Ben veel te vroeg mag zondag pas testen maar heb gewoon zo'n gevoel dat ik zwanger ben.
    Ik voelll me gewoon zwangurrrr.
    Mja test says otherwise...

grrr stom stom stom:x

Hoe is het met iedereen? Nog nieuws?

liefs

20. Ik heb vandaag ook getest, ook negatief.
    Misschien toch nog te vroeg?
    Wel een klein beetje bloedverlies, maar verder zet het niet door :s
    Geen idee wat ik hiervan nu moet denken!

Deel Deze Pagina