negatieve testen SUCK!!!!!! Sorry heb verder even niets opbeurends of nuttigs te zeggen. Alleen ik weet wat je doormaakt... liefs
Ja, is gewoon balen! Ik hoopte zo een keer een positieve test te mogen zien... Morgen nog ff afwachten, maar ik ben een beetje bang dat dat niets uithaalt en dat ik weer kan gaan spuiten. (
he verdorie!! ik haat negatieve testen!! aylioun je bent idd ook nog wel een beetje vroeg. ik ga voor jullie duimen meiden!!! dat we over een weekje gewoon alle3 een positieve test hebben liefs
ja, want negatieve testen REALLY SUCK!!!! (ik zeg het nog maar een keer) Maarrr de wonderen zijn de wereld niet uit... Misschien zitten we over 8 maanden wel met een beebje op schoot Naja, geduld maar weer... liefs
idd maar weer geduld hebben,, ik wil ook zo graag testen maar ik moet nog langer wachten haha mag volgende week vrijdag pas maar heb al zo gerekend dat na zaterdag de pregnyl uit mijn lijf is dus wie weet wanneer ik ga testen waarschijnlijk ook veel te vroeg haha. over 8 maanden zitten we gewoon met een beebje op schoot, dat moet! liefs
Hey meiden hoe is het vandaag met jullie? Rissie1980 kop op he?! Heb je nog getest vandaag? En ookal is het weer negatief, we gaan gewoon verder. Komt goed, dat MOET! @ Boefff hoe gaat het met geduld? Of heb je stiekem toch al getest? Ik ben weer wat relaxter. Is het niet raak, door naar de volgende ronde. Ik vroeg me wel af, hoelang blijven jullie spuiten zonder IUI? Ik wilde na clomid gelijk naar IUI maar arts zei dat ik omdat ik niet zo heel lang geleden wel zwanger ben geraakt (miskraam maart wat echt eeeeeuwen geleden lijkt) ze wel hoop heeft dat het zonder ook kan. Maar omdat ik toch sneller door wilde hebben we 3 cyclussen afgesproken. Dus hierna nog 2 en dan IUI. En jullie? liefs
Pff, heb momenteel ff heel veel moeite om positief te blijven. Ik moet er niet teveel bij nadenken, anders zit ik de hele dag te janken Ik heb vandaag niet getest... Wij zouden 5 rondes spuiten en dan overgaan naar IUI. Maar aangezien ik nu al 2x een IUI heb gehad, heb ik mijn twijfels of dit werkt. Ik kreeg ook de keuze voor een kijkoperatie, om te zien of er geen blokkades in de eileiders zitten. Ik zit er sterk aan te denken om dat nu te laten doen, voor ik weer voor de 3e IUI ga...
ahh wat naar voor je. Vind het echt klote voor je! Misschien wel fijn om die operatie te ondergaan, dan weet je dat dat geen belemmering meer is. En ze zeggen dat je erna stuk vruchtbaarder bent doordat alles goed wordt doorgespoten. Misschien toch wel fijn om dat achter de rug te hebben. Zorg alleen wel dat je 100% zeker weet (voor zover dat kan) dat je niet zwanger bent als je de operatie in gaat, dat je niet een miskraam krijgt door iets wat je juist moet helpen zwanger te worden zoals bij mij. Ik had van te voren wel een zwangerschapstest gedaan maar die was negatief.Terwijl ik toen toch al een week of 4 was. Ikvond het wel een opluchting te weten dat daar van binnen alles goed is, misschien is dat net even het zetje wat je nodig hebt om weer positief te worden. liefs en een dikke knuffel met veel hoop en goede moed stuur ik naar je toe!!!
met mijn geduld gaat het wel goed.. ga zoiezo niet testen voor zondag want totdan kan er pregnyl in mijn bloed zitten.. het is ook echt druk op het werk dus heb weinig tijd om er aan te denken als het deze ronde niet raak is, eis ik een hsg en een samenlevingstest.. als dat goed is blijf ik gewoon spuiten zonder iui.. heb ook eens aan mijn gyn gevraagd hoeveel rondes dat ze het zo doen met alleen puregon en pregnyl en hij zei dat dat niks uitmaakte.. al waren het 10 rondes. denk ook dat ik dan blijf spuiten want heb er eigenlijk een heel goed gevoel bij! jij niet meer getest vandaag? liefs
ze doen bij een hsg toch ook kijken of je eileiders doorgankelijk zijn.. dan zou je geen operatie hoeven.. ik zou dit wel laten doen want het zou wel erg zonde zijn als je dadelijk nog een paar rondes verder bent en ze komen er ineens achter dat je eileiders verkleefd zijn. dan is alles voor niets gedaan. wanneer is je nod?? liefs
Das het belangrijkste, dat het goed voelt!!! Wat doen ze precies bij een samenlevingstest, heb er vaker over gelzen maar weet niet wat ze dan precies checken? Heeft het iets te maken met zuurgraad v de vrouw en sperma ofzo? Niet meer getest, kwacht nu netjes op nod! liefs
Ja, of een hsg of een kijkoperatie.. Heb ik tot nu toe nog niet gehad, omdat ik wel een keer zwanger ben geweest. Maar ja, inmiddels alweer 2 jaar geleden. Dus ik wil nu eerst dat daarnaar gekeken wordt. Nod was gister, wel bloedverlies sinds gisteren, maar verder geen krampen e.d. Erg vreemd deze ronde...
Met een samenlevingstest kijken ze of het zaad van de man goed is met het slijmvlies van de vrouw. Dan kunnen ze een schatting hoe groot de kansas is dat je zo zwanger raakt. Maar laat je niet gek maken. Wij hadden een hele slechte uitslag. Alles dood! 1zaadje wst bewoog (niet eens zwom) toch met de 1e iui zwanger
bij een samenlevingstest word gekeken of de zaadjes kunnen overleven in je baarmoederslijm. ze doen dit niet in ieder ziekenhuis omdat de uitslag niet altijd even betrouwbaar is. knap van je dat je gaat wachten tot de nod,, zou ik dus echt niet kunnen haha. als ik getest heb geeft het me ook meer rust.. of ie nou positief of negatief is.. dan weet ik iig al wat meer. @rissie, wel raar ja dat je bloedverlies maar voor de rest geen krampen ofzo..ik heb ook altijd krampen als ik ongi ben.. ik hoop dat je toch snel nog goed nieuws krijgt liefs