bij ons kan dat gewoon niet, er niet mee bezig zijn. je moet zowat om de dag naar het ziekenhuis, constant spuiten. je bent er gewoon steeds mee bezig. ik vergeet idd ook af en toe waarvoor ik het doe. maar als ik dan weer een baby zie, of kleertjes ofzo dan ga ik er wel eens over na denken. durf er ook niet veel over na te denken, wil gewoon eerst die zekerheid dat ik zwanger ben. als het dan ooit zover is kan ik er nog lang genoeg over denken liefs
ja da's ook weer waar. Ik had poosje terug bij prenatal een wollig jasje gekocht met een capuchon met berenoortjes erop. Very cute kon het gewoon niet laten liggen. Die ligt diep onderin mn kast maar af en toe als ik echt verdrietig ben haal ik hem eruit en imagine dat er op een dag een babytje inkomt. Stom misschien maar het helpt! Maakt het tastbaar. Er zijn meiden die al een hele garderobe, kinderwagen en bed ed kopen voor dat ze zwanger zijn. Dat vind ik beetje ver gaan. Beetje pijnlijk ook. Maargoed dat moet een ieder natuurlijk voor zich wete. Is er trouwens een gemiddelde bekend na hoeveel rondes mensen zwanger worden met puregon? Hoeft natuurlijk niks te zeggen maar vind k gewoon leuk. liefs
na hoeveel rondes weet ik niet precies maar heb wel een percentage van 20% per ronde gelezen. dus dat is eigenlijk best wel veel. ik vind dat ook een beetje ver gaan als je gewoon al alles hebben voordat je uberhaupt zwanger bent. schoonzusje kwam erachter dat ze zwanger was en een week later had ze alles al! ik zou denk ik echt tot de 3 maanden wachten voordat ik vanalles zou gaan halen. heb wel al knuffeltjes enzo en mijn moeder heeft al leesboekjes gespaard maar dat is ook het enige.. is idd ook denk ik te pijnlijk. liefs
Ik had inderdaad ook 1 boxpakje voordat ik zwanger was, waar ik heeel vaak naar gestaard heb. Ik ben volgens mij de 6e of 7e ronde met puregon zwanger geraakt
Hey meiden, dank voor de laatste reacties sorry was vergeten te reageren. Dusss vandaag naar ziekenhuis voor echo. 3 kwartier zitten wachten in natte kleren (gelopen door de storm) die je dan uit moet trekken en vervolgens weer aan -brrrrr-. Ach ja moet ik maar niet stom willen lopen naar het ziekenhuis ipv een halte de metro te pakken Nou de cyste zit er nog (is het nou Sieste of Kieste?) maar omdat ie 'maar' 2.5 cm is mag ik toch gaan spuiten. Ze zei dat het vanaf 3 cm een ander verhaal is maar in mijn geval dus geen probleem. Gelukkig maar, kzag al helemaal voor me dat ik 6 weken zou moeten wachten... Ook zei ze dat het een zwangerschap niet in de weg zit. Lijkt mij als leek van wel maar goed, zij heeft gestudeerd dus daar moet ik maar vertrouwen in hebben toch? hoe is het met jullie? Nieuws? liefs
Hier alles goed, net terug van Zh, heb allemaal spulletjes en uitleg gekregen over het spuiten, vandaag maar ff alles bestellen bij de apotheek en dan volgende week of zo starten met Duphaston1 moet ff wachten omdat we op vakantie gaan, niet zo fijn om die spullen allemaal mee te nemen en moet ook nog eens allemaal in de koelkast.. dus mijn nieuwe ronde zie ik met roze kleur tegemoet! Ik denk als ik het goed heb uitgerekend ik van het weekend ga starten met Duphaston en dan opp 30 januari terug moet voor een Echo.. spannend.... dat spuiten was helemaal niet eng je voelt die naald geen eens in je buik... heb ook wel klein buikje dus zet hem gewoon in het vet haha. succes meiden met deze ronde!
ja het valt echt heel erg mee he?! Gelukkig maar! Wat heerlijk dat je op vakantie gaat, geniet ervan!!! liefs
pfff, temp vanmorgen flink gedaald,, verwacht dus vandaag of morgen mijn ongi. en dan vrijdag de uitgangsecho.. nu gaan we wel allemaal samen de volgende ronde in is ook veel gezelliger ik ga denk ik wel vragen voor een hsg dus ben benieuwd wat ze daar over te zeggen hebben. @aylioun, fijn dat je wel nog mag beginnen met spuiten want dan ook nog eens gaan zitten wachten tot de cyste weg is, is helemal vreselijk. verwacht dat ik wel weer een week of 2 stil lig omdat mijn eiblaasjes veel te langzaam krimpen en dus vrijdag nog te groot zijn om te gaan spuiten. @sween, geniet lekker van je vakantie!! liefs
ja gezellig, gezellig, nog gezelliger is een kindje op schoot! Wij vinden het natuurlijk gezellig dat je wat langer bij ons blijft maar je houd ons ook niet voor de gek! Tis toch elke keer weer klote! Balen dat t toch nie gelukt is. Nou hopen dat je snel ongesteld wordt, kan je door. Vol frisse moed gaan we de volgende ronde in! liefs
ja is ook zeker klote want had het niet helemaal verwacht!!! idd hopen dat die ongi gauw komt dat ik weer vooruit kan. we gaan er weer voor liefs
Wat balen zeg! op naar de volgende ronde.. Ben benieuwd. Misschien zijn we in Februari wel allemaal zwanger!!
ja ff lekker op wintersport, hoest bji jou al van de schrik bekomen? succes met je nieuwe ronde eno p naar ROZE
. en welke ronde zit jij nu van Puregon? ik moet als het goe dis rond 21 januari gaan starten.. vind het wel heel erg spannend hoop dat het meer effect heeft dan Clomid, wat dat rot spul werkt voor geen meter.
ja ben vandaag ongi geworden dus zaterdag de uitgangsecho.. hoop dat ik dan ook meteen weer mag beginnen met spuiten!! ga het deze ronde ook iets anders aan pakken.. ga niet meer testen en ook niet meer tempen.. maak ik mezelf alleen maar helemaal gek mee.. laat me verrassen deze ronde op naar de volgende ronde en dan maar gauw allemaal op roze liefs
hey ik heb vanaf gistr geen mail meer gekregen vdaar mn late reactie. Boefff je bent ongesteld!!! Ik heb me ook voorgenomen to go with the flow deze ronde. Niet testen ed. En hop hop hop laat maar komen die 3ling liefs
3ling,, pff dat past niet in mijn buik dus doe mij maar een 2ling.. idd ff fijn rustig door deze ronde heen zonder het gestres van negatieve testen en gedaalde temps. ik laat het gewoon op me afkomen deze keer.
ja als ik de keus heb ik ook hoor mae als ik moest kiezen tussen niks of 3ling dan definetly een drieling. Al lijkt me dan wel eng dat er tijdens zwangerschap iets nie goed gaat of dat je vroeggeboorte hebt. Heb je dan zoiezo geloof ik... Maargoed, je snapt wat ik bedoel! Khad op youtube gezocht naar 3ling dingen. Woooow wat een buik je dan hebt... Vraag me af of dat ooit nog goed komt. En kzit nu al niet strak in mn velletje Maar dat neem ik er graag bij hoor als het zo ver zou zijn. Laat maar komen alle zwangerschapskwaaltjes ed hehe.
haha daar heb je ook weer gelijk in, als ik zou moeten kiezen tussen niks of een drieling dan werd het ook zeker een drieling.. heb ik mijn eerste ronde spuiten 3 eitjes gehad haha.. ik denk als je eenmaal zwanger bent en dadelijk een kleine hebt dat die hele buik je niks meer uitmaakt. ik heb het er ook graag voor over en zit wel nog strak in mijn vel.