`Hoi Hier ook begonnen met bloedonderzoek echo en daarna kijkoperatie en een hsg dus hele pakket compleet hahaha. En zaadonderzoek en een samenlevingstest allemaal goed gelukkig ! vandaag bloed geprikt helaas nog niks dond weer prikken en dan hopelijk een groeiend eitje !
vind het raar dat ze dat bij ons niet gedaan hebben.. zou toch zonde zijn als ik al zolang aan het spuiten ben en er ineens uitkomt dat er iets niet goed zit(eileiders verstopt of samenleving niet goed). hoe kunnen ze dat met bloedprikken zien of er een eitje groeit? liefs
Bij ons hebben ze dat ook niet gedaan, Heb een inwendig onderzoek gehad, een zaadtest, en na ongeveer 10maanden een samenlevingstest gehad.
ja dat zat ik me ook af te vragen... Want dan weet je toch ook niet hoeveel er groeien?? Sandra27, leg uit!! liefs
Hallo meiden goede morgen, Even een advies gevraagd. Ik ga a.s. vrijdag op vakantie, ik had uitgerekend dat ik morgen kon beginnen met Duphaston, dan moet ik stoppen op vrijdag 20 januari. dan moet ik ongesteld worden de eerste keer was het na 7 dagen de andere keer na 5. Kan het zo zijn dat het de derde keer veel eerder komt? want zaterdag 21 januari rijden wij terug vanuit oostenrijk naar huis, als ik dan die dag ongesteld wordt, moet ik natuurlijk op dag 2 van de cyclus beginnen met spuiten... maar die spullen laat ik thuis, dus als ook wij in een sneeuwstorm komen en ik een aantal dagen daar moet blijven, kan ik die spuit niet halen, de kans is klein dat het over 1.5 week nog steeds zo chaos is maar je weet maar nooit, zouden jullie wachten tot in mijn vakantie en dan gaan starten met Duphaston, dat ik zeker weet dat ik al 1 of 1.5 week terug ben van vakantie en dan ongesteld wordt en kan gaan starten met het spuiten van Puregon? Help... zo moeilijk, elke dag is er een maar als het straks eerder komt en het gaat mis, mis ik weer een maand.. dat is natuurlijk ook niet fijn. tnx meiden. Bij ons in het ziekenhuis doen ze helemaal niet aan samenlevingstesten, want dat is een moment opname of zo, als het zaad goed is , moet het goedkomen, vreemd he dat alle artsen weer anders werken.. de een zegt je moet beginnen met spuiten op dag 2, andere weer op dag 3, dan snap je er toch niks meer van ahah. succes meiden.. fijne dag vandaag
oeff moeilijk zeg... Ik heb geen ervaring met duphaston dus daar kan ik je niet mee helpen. Maar waarom neem je de pen niet gewoon mee? In dat doosje passen 3 naaldjes. Neem je een flesje alcohol en wat watjes mee kan je het ook daar doen toch? Ik snap wel dat je zegt liever niet op vakantie hoor maar als het DAT is of weer een maand wachten zou ik het wel weten... Succes meid! En nogmaals een fijne vakantie liefs
Hoi Dames aan de waardes in het bloed zien ze of er een eitje is aan het groeien en als die waardes omhoog gaan dan krijg ik een echo om te kijken hoeveel en of ze inderdaad goed groeien ! De samenlevingstest is niet alleen zozeer voor de zaadcellen maar ook om te kijken of de zuurgraad van je baarmoeder goed is als de zuurgraad namelijk niet goed is overleven de zaadcellen niet dit komt weleens voor en dan krijg je daar medicatie voor om de zuurgraad te herstellen ! Bij ons is die maar eenmalig gedaan omdat die prima is en zij er vanuit gaan dat het dan ook goed blijft. Groetjes Sandra
hey meid!! ik zou al ik jouw was gewoon in je vakantie beginnen met die pillen en dan zorgen dat je je laatste pil moet nemen op de dag dat je weer naar huis gaat.. dan zit je denk ik wel altijd goed. zo heb ik het ook gedaan toen ik in jamaica zat. ik werd wel al 3 dagen na de provera ongi. en denk ook niet dat het veel uitmaakt zou je nou bv op dag 3 pas kunnen beginnen met spuiten. geniet gewoon lekker van je vakantie en denk niet te veel aan sneeuwstormen gewoon doen waar jij je het beste bij voelt liefs
Wow is dat niet een beetje omslachtig? Waarom niet gelijk een echo..? Maarja zo heeft ieder ziekenhuis weer dingen anders... Hoop voor je dat ze groeien!! liefs
dat is wel logisch, maar wat als je overstimulatie zou hebben? dan ben je al te laat. hoe vaak moet je dan bloed laten prikken?? liefs
ik ben weer blij gesprek met mijn eigen gyn ging goed.. heb donderdag al de hsg en mag vandaag al beginnen met provera. cystes waren al 2cm gekrompen dus dat gaat ook wel snel.. iui was absoluut niet nodig omdat alles verder goed is en het mijn kansen niet vergroot.. samenlevingstest deden ze ook niet, was volgens hem ook niet nodig.. dus al met al blijf ik gewoon spuiten en heb donderdag dan de hsg met hopelijk een goede uitslag over 2 weken moet ik dan weer bij mijn eigen gyn komen om te kijken hoe het eruit ziet en mag dan ook weer meteen beginnen met spuiten. pff gelukkig, nou heb ik iig het gevoel dat ik weer bezig ben en niet stil lig. normaal deden ze de hsg trouwens pas na 6 pogingen maar omdat ik steeds weer stil lig ivm die cystes mocht ik dat nu al. ben nu al zenuwachtig haha.. wie van jullie heeft er ook een hsg gehad en hoe is dat?? liefs
meid wat supergoed nieuws! Heeerlijk hoef je niet zolang te wachten. Ik heb geen hsg maar een kijkoperatie gehad maar dat wist je al. Fijn dat je zo snel geholpen kan worden!!! liefs
Wow, donderdag al! Wat fijn dat dat zo snel al kan! Kan me voorstellen dat je wat zenuwachtig bent! Ik heb nog nooit een hsg gehad, dus ik kan je niet vertellen hoe het is. Liefs
snel he, en mag vandaag ook al met provera beginnen om weer ongi te worden over 2 weken. dus de gyn zet er wel lekker vaart achter. gelukkig. liefs
Hoi ik heb een hsg onderzoek gehad ! Vondt de eendenbek het vervelendste van het hele onderzoek ! En het schijnt Pijnlijk te zijn als de eileiders verstopt zijn. Bij mij was gelukkig alles goed !
ohh als dat het vervelendste is dan zal het wel meevallen. ben zenuwachtiger voor de uitslag.. hoop dat ik die meteen krijg. liefs
spannend hoor boefff, Hoop met je mee dat alles goed is!! Pff een kennis van mij is zwanger van baby nr 2. Haar dochtertje is 3 maanden jonger dan mijn zoontje, Ze is nu bijna 3 maanden zwanger. Ik gun het haar van harte en weet dat ik niet moet zeuren omdat ik al een kindje heb maar.... Vind het ook wel frustrerend dat het bij haar zo makkelijk gaat en bij ons zo moeilijk. Hebben jullie daar ook last van?
owwja! Toen ik in maart zwanger was waren 2 collega's ook zwanger. Beiden hadden het niet gepland en wilden het ook eigenlijk niet. Ik kreeg een miskraam en zei zitten met 2 gezonde kindjes. Nu zijn ze er wel blij mee (geloof ik) maar toen was dat best even slikken. Maarja, een kennis van mij die 2 jaar bezig was is nu ook 8 maanden zwanger. En collega van mn man die 5 jaar bezig was is nu 3 maanden zwanger. En van die bericten word ik dan wel weer blij liefs
ik denk dat iedereen dat wel heeft. ik gun het ook iedereen van harte maar vind het ook af en toe frustrerend dat het bij andere zo makkelijk gaat.. bij ons de buren hebben een meisje van 4 een van 2 en is nu alweer uitgeteld van de 3e.. ik snap niet hoe ze het doen haha. maar wij komen er uiteindelijk ook wel!! duurt misschien iets langer als bij andere maar het komt ook wel. dat weet ik zeker! liefs