Nou... net weer echo gehad. Een eitje van 15 mm en 2 van 13 mm. Alle 3 nog te klein maar nou moet ik morgen al weer terug. Vind ik beetje snel, denken jullie ook niet? Succes vdaag Boefff!! liefs
ey da is al goed zeg!! misschien zijn ze morgen alweer groot genoeg!! die eitjes kunnen snel groeien daarom moet je morgen terug komen. bij mij waren ze in 3 dagen 10mm gegroeid. dank je! ben echt benieuwd dadelijk. liefs
Owja joh? Zo snel? Ahh ok. Dan ben ik er wat geruster op. Laat je weten hoe het gegaan is? Sterkte!!!!!!!!!!! liefs
ja maar de vrouw in het ziekenhuis zei dat die 2 van 13 mm waarschijnlijk nie meedoen.... Oeff moeilijk hoor. Verleiding is groot om vanavond wat extra's te spuiten just in case.. Maar zelf knutselen is ook weer nie zo verstandig denk ik hehe liefs
hey meiden alles is goed gegaan vond het echt heel interessant om te zien.. kon zo volgen op het schermpje hoe de contrastvloeistof liep. heb er ook niks van gevoeld gelukkig gelukkig is alles goed en moet ik nu alleen geluk hebben om zwanger te raken. liefs
jeeeee gelukkig!!! Wat fijn dat dat allemaal gelukt is! Erg blij voor je!!! En nou op naar de laatste ronde liefs
Hey, wat mooi! En fijn dat je iig weet dat het allemaal goed is. Veel succes in de nieuwe ronde! Ik ben gister en vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een echo. Aanstaande maandag heb ik mijn 3e IUI! Ik vind het heel erg spannend, vooral omdat dit de laatste IUI is...
gaat ook goed bij jouw dus hoe groot waren je eitjes al?? waarom is dit trouwens je laatste iui? liefs
Er waren een aantal kleinere eitjes die deze keer niet mee doen. Maar er is 1 ei van ongeveer 17 mm, dus gaat de goede kant op. Er worden sowieso maar 3 pogingen gedaan (volgens mij omdat er 3 door de verzekering vergoed worden). Mocht deze poging niet lukken (maar daar gaan we niet vanuit natuurlijk, hahaha!!), dan komt er een kijkoperatie om te kijken of alles goed is. Is daar alles goed, dan hebben we nog 3x een kans m.b.v. IVF. Best eng dat er daarna geen opties meer zijn, maar ik probeer daar niet te veel aan te denken! Liefs!
pff komt goed meid!! hopen dat dat allemaal niet meer nodig is!! wel goed dat je eitje al 17mm is dus je krijgt zaterdag de pregnyl al? liefs
Vandaag in het andere ziekenhuis een kennismaking gehad. Gelukkig was de gynaecoloog echt heel aardig en meedenkend. We hoeven geen nieuwe onderzoeken en mag gelijk vandaag alweer starten met de puregon. Volgende week vrijdag terug! Hopelijk volgend weekend of begin de week daarna een IUI
wat fijn dat de gyn aardig was en fijn dat je meteen weer mag beginnen!! spannend zeg, zo gaat het wel snel. kga voor je duimen dat je eitjes goed groeien en snel de iui hebt liefs
wow wat spannend. Ik hoop voor je dat IVF niet nodig zal zijn. @Tamara2703, woww wat fijn dat het klikte, is toch best belangrijk vind ik. Is ook makkelijker als je iets wil vragen. Nou, op naar een brusje voor je mooie zoontje! @ Boefff, nog last van ingreep gehad? k had vdaag weer een echo. Na de echo moest er overlegd worden en uiteindelijk heb ik de pregnyl gekregen. In mn bil deze keer wat echt een STUK minder pijn deed gelukkig. Ik had er ZO tegenop gekeken omdat de vorige keer op de eerste hulp het zo'n pijn deed. Maar dit was goed te doen. Op de echo was een eeitje te zien van 16.5 cm en een van 18 cm maar die laatste was n beetje plat. Ik weet nou eigenlijk niet welke er mee doet want ze zeiden dat er een goede was. Zoals altijd weer confused omdat de een wat anders zegt dan de ander maargoed, ik wacht het maar weer af. Morgenavond klussen en dan maar weer afwachten. Helloooo wachtbankje... zucht. liefs
wat goed zeg!! is snel gegaan deze ronde ofni?? welke cd zit je nu? nou ik ga weer voor je duimen hoor!! als ze zeggen dat het eitje een goede was dan zal dat ook echt wel zo zijn maak je geen zorgen.. de pregnyl in je bil doet echt veel minder pijn he!! hebben ze bij mij de eerste 2x ook gedaan en de 3e keer in mijn arm. heb ik eigenlijk ook niks van gevoeld. gisteravond na het eten heb ik 2 uurtjes dubbel gelegen van de buikpijn en het is nog niet helemaal over. nu nog een vervelende druk in mijn buik maar dat gaat ook wel weer over.. ben allang blij dat alles goed was!! nou goed klussen morgenavond en een fijn weekend!! liefs
Nee juist nie! Vorige ronde had ik op dag 9 de spuit en nu dag 13. Maar da vind ik nie erg. Ik had liever 3 eitjes gehad, dan is de kans groter. Ben n beetje pessimistisch aan het worden. Maargoed.. Wow toch nog last... heb je wel vrij genomen? Maar even extra rustig aan doen he?! liefs
oww dag 9 de vorige keer,, das nog veel sneller idd!! wist ik niet. snap dat je liever 3 eitjes had gehad, misschien springen ze allebei wel dan heb je er iig 2. ik denk dat dat pessimisme iedere ronde wat meer gaat worden.. heb ik ook van mezelf gemerkt. die negatieve testen hakken er toch wel in. hopelijk hebben we daar gauw geen last meer van ja had zoiezo voor vandaag vrij genomen, voor het geval dat. en maar goed ook dus. maarja, tis allemaal voor een goed doel he!! liefs