ja ik heb het ff helemaal gehad. Ik wil nie meer prikken, ik wil nie meer hopen, nie meer testen niet meer teleurgesteld worden.. Maar vind het wel fijn om met jullie te kletsen. Omdat jullie hetzelfde doormaken als ik. Maarja, gaat wel weer over i guess... Ja verstandig, je wil toch ook nie op je werk ineens op de grond liggen en dan aan iedereen uit moeten leggen hoe er wat.. Hoe doen jij en de anderen dat trouwens met werk en ziekenhuis afspraken? Ik heb al vanaf half juni een WW en eigenlijk kwam dat nu wel heeel goed uit maar als ik weer aan de slag ga vind ik dat toch best lastig met een nieuwe werkgever om dan gelijk al vrij te vragen op kort termijn... liefs
gaat wel weer over meid!! ik vind het ook heel fijn dat ik met jullie over kan praten want wil verder dat niemand er wat vanaf weet (buiten mijn fam. om dan). qua werk zit ik gunstig. ik werk voor mijn vader dus ik kan weg wanneer ik wil.. ik heb wel gruwelijke K*T collegas, die heeeeel lief zijn recht in je gezicht maar zodra je je omdraait krijg je meteen 25 messen in je rug gestoken.. ze willen heeeel graag weten waarom ik steeds weg moet maar ik zeg helemaal niks.. hebben ze niks mee te maken.. weet ook als ik het wel zou vertellen ik meteen voor de gek word gehouden enz.. vind het wel jammer want zou er wel over willen praten maar niet met zo'n collegas. liefs
ow gatver meen je dat nou? Yugh verschrikkelijk dat soort mensen... Idd ERRUG jammer want het zijn toch de mensen die je dagelijks om je heen hebt. Dan idd beter om dit soort dingen maar voor jezelf te houden. Je wil toch ook niet dat het tegen je gebruikt wordt of dat mensen er lacherig over gaan doen. Maar wel fijn dat je voor je vader werkt en dus weg kan wanneer je wil. Da's wel een luxe hoor!!! Deze week moest ik dan 3 x naar het ziekenhuis en nu gaat dat makkelijk maar als je een baas hebt (die dus niet je vader is) dan kan je het toch niet maken om steeds te zeggen, morgen ben ik er niet, en dan ook niet en dan ben ik wat later.... Oeff moeilijk hoor. Maargoed ik heb nu even zo'n dag dat ik alleen maar beren op de weg zie dus misschien maar even happier dingen gaan denken. (sale bij H&M bijvoorbeeld hehe) liefs
haha mooi hoe je dat zegt!! maaruh vader als baas is niet altijd fijn hoor als ik ziek ben, en ik bel op dan zegt ie gewoon dat ik maar een paracetamol moet pakken. terwijl als er iemand anders belt ze gewoon zonder problemen thuis kunnen blijven. ook krijg ik altijd commentaar als er iets niet goed is, de rest hoort daar niks van.. maar al met al is het wel fijner,, krijg altijd vrij wanneer ik wil. begrijp dat het moeilijk is als je dadelijk bv een nieuwe baan zou hebben. je moet steeds weg en je wil natuurlijk niet meteen tegen een nieuwe baas gaan zeggen wat er aan de hand is.. hopen dat je snel zwanger bent en je je hier geen zorgen meer over hoeft te maken!! liefs
ah zo zie je maar weer, voor EN nadelen... Hopen dat we allemaal snel zwanger worden en mogen gaan klagen over krampjes en misselijkheid en hormonen ed. Als ik iets google kom ik vaak uit op oudere posts van zwangerschapspagina.nl. Dat iemand dan zegt van ow ben benieuwd wanneer het mijn beurt is... of ik voel dit zou het dan toch...? En dan kijk ik altijd de banner eronder hoelang ze nog hebben moeten wachten. Ik ben ZO benieuwd wat er bij ons over een jaartje staat... positive thinkingggggg... (Naja morgen weer) Ik ga shopaholic (AKA verstand op 0) boekje lezen en dan lekker mn nestje in. slaap lekker en jij ook een fijn weekend natuurlijk!! liefs
bij ons staat er over een jaartje: na zoveel rondes puregon eindelijk bevallen van een zoon/dochter haha en dat is het! weltrusten en vergeet niet te klussen nu je je verstand op 0 hebt staan
hehe iets over verstand op 0 en klussen.... Maarr nee...ik zal NIET verantwoordelijk zijn voor het morele verval op dit topic dus ik houd wijs mijn mond En nu ga ik ECHTTTTTT afsluiten. (addicitive forum) sweet dreams liefs
Ik snap je gevoel heel erg goed!! Op dit moment is het bij mij zo, dat ik bij dit alles niet teveel stil moet staan. Ik zou namelijk elke dag in tranen uit kunnen barsten als ik dat wel doe Vanavond heb ik mijn pregnyl gezet, maandag de 3e IUI poging! Ik hoop zo dat dit de laatste keer prikken is geweest (zoals ik na elke ronde denk hahaha) Zullen jullie voor me duimen? Liefs!
Ahh ik hoop zooooo dat het de laatste keer is voor je. Spannend hoor!!! Hopen dat we snel ons wondertje krijgen!! liefs
ik ga zeker voor je duimen!! spannend maandag je iui,, hopelijk is dit idd de laatste keer prikken voor je geweest!! liefs
Hier gaat alles goed hoor! Was vandaag wel erg zenuwachtig, ondanks dat het al de 3e keer is dat ik een IUI heb gehad. Ik denk dat dat komt omdat ik nu zo hoop dat het dit keer wel raak zal zijn... De IUI zelf ging ook goed, de eendenbek was niet zo heel prettig, maar het slangetje inbrengen merkte ik helemaal niets van. En nu 2 weken afwachten... :s Altijd zo erg he, dat wachten...
Hoi meiden, Rissie, heel veel succes meid! Ik hoop voor je dat je een mooie test mag gaan zien aan het einde van je ww en een mooi kindje in je armen mag sluiten na een heerlijk voorspoedig verlopen zwangerschap en bevalling! Ik ben ook weer net begonnen met mijn eerste behandeling, ik spuit ook Puregon en Pregnyl (spuit mezelf) en slik nu eerst Duphaston om een menstruatie op te wekken. Hierna als alles goed is start ik gelijk met 175 IE Puregon. Het is mijn eerste behandeling na de geboorte van mijn zoontje, spannend allemaal dus. Maargoed die spanning kennen we allemaal hier toch! Groet, Hadassa