Ik ben ook al een 3 keer zwanger geweest, 2 kindjes en 1 keer een mola zwangerschap. En verder wil ik ook wel genomineerd worden hoor haha, maar ik gun het jullie enorm!!! Mijn buurvrouw is ook afgelopen wek bevallen van een klein meisje, zoöloog lief moppie is het. Dat grrrr gevoel ken ik ja, heb ik lang gehad, maar nu gelukkig echt niet meer. Komt zeker doordat we 2 lieve gezonde kindjes mogen hebben hoor, dan neemt dat gevoel af. Wel vind ik het nog steeds ongelofelijk dat iemand macro zwanger kan raken, dat lijkt me nu eens een keer geweldig leuk... Ik heb steeds zo'n gek voorgevoel, alsof wij een tweeling gaan krijgen. Vreemd hè... Ga slapen nu...!
Hopen dat het deze keer niet zolang duurt. Thanx, weet ik dat. Ik ben snel geneigd te denken, lukt het de eerste keer niet, dan lukt het helemaal niet. Maar jij bewijst maar wee dat dat onzin is. liefs
haha ik nomineer iedereen hier!! Wat een zegening, 2 gezonde kindjes. Daar droom ik van... Maar kan me voorstellen dat je dan JUIST nog ene wil omdat je weet hoe geweldig het is. zeg ik dat goed? Tweeling lijkt me echt geweldig... Als ze er eenmaal zijn dan, zwangerschap lijkt me ook wel eng. Zoveel wat fout kan gaan... liefs
Dromen komen heeeeel vaak uit hoor op dit gebied. Maar ik herken je gevoel dat je bang bent dat het niet gaat lukken. Te zien aan jouw banner ben je zwanger geweest, dat is al positief toch. Ik hoop en bid voor je mee dat je deze ronde zwanger geraakt mag zijn. Heb je IUI gekregen of zelf mogen klussen? Ik heb altijd graag 5 kindjes willen ontvangen, kom zelf uit een gezin van 8 kinderen. 5 zal denk ik niet lukken haha, maar hoop toch echt op 3 of zelfs 4 kinderen. Dit heb ik niet in de hand, dat weet ik, maar het is gewoon een verlangen. Mijn dochter is al 10 jaar, en mijn zoontje nu 16 mnd. Ik hoop dat het nu niet zo lang duurt als tussen hen, zodat mijn zoontje ook een brusje heeft waar hij mee kan spelen. Het is spannend allemaal, vanmiddag om 14.20 uur mag ik komen voor een uitgangsecho bij een fertiliteitsarts die ik niet ken. Mijn eigen gun is met vakantie. Ik vind dat altijd de ergste echo van de hele behandeling, ik voel me altijd zo ongelukkig als ik daar lig. Ik vloei altijd best erg, en vind het zooooo vies als ik dan die echo krijg en ik schaam me dan best erg. Pffffff, ff de schouders eronder en doorzetten. Groetjes
Woensdag om 9:30 de iui. 2rijpe eitjes 1twijfel geval Ja ik vind dat ook altijd vervelend, die uitgangsecho
Geweldig Tamara, spannende tijden voor jullie. Succes!! Hoelang heb jij nu gespoten eigenlijk? Mooi resultaat hoor! Liefs
Zo, mijn eerste spuit Puregon zit er weer in. Uitgangsecho was goed gelukkig. Volgende week dinsdag eerste fm.
wat goed tamara, ik ga voor je duimen!! wat gaat dat trouwens snel bij jullie zeg,, kom ik aan met mijn eisprong op cd 27 hopelijk gaat het nu wat sneller. liefs
ja dat is ook zo, het zijn geen onmogelijke dromenn Maar lijken wel erg ver weg. Oh well... wij klussen nog zelf. Volgende ronde ook nog en daarna IUI. Ik zou me niet schamen hoor voor zoiets. Denk dat gynaecologen wel alles gezien hebben en jij kan daar tenslote ook niks aan doen. Ik schaam me altijd meer als ik mn benen niet geschoren heb of mn teennagels niet geknipt heb ofzo Maar fijn dat de uitgangsecho goed was. Die tijd tussenje 2 kinderen, ben je ook al die tijd bezig geweest met proberen? In het medische circuit bedoel ik? Hoop idd voor je dat het nu niet zo lang zal duren!
Daarnet de pregnyl gezet!! Hoop zo dat het gelijk raak is met de 1e IUI. we willen al vanaf Oktober een 2e, hoewel dit de eerste echt ronde is na ons zoontje lijkt het alsof het alweer een hele tijd duurt.
het lijkt snel lang als je iets waar je zo naar verlangt maar niet krijgt vindik. Ik hoop echt dat dit de laatste IUI wordt voor je!! liefs
Hoi ook ik zet altijd zelf de pregnyl wel een vervelende spuit ! Vandaag de pregnyl gezet 2 mooie eitjes spannend nu klussen en op het wachtbankje !!
welkom op het crappy wacht bankje Hoop dat het de laatste x is voor je. Ik heb als eerste mijn nod deze ronde he jongens?? Exciting!!!!!!!!!! liefs