net mijn fm gehad en mag weer beginnen ben wel terug gezet naar 75eh omdat er nog wat restjes zaten van mijn cystes.. hopelijk slaat 75eh nu wel aan en anders weer een hele lange cyclus haha.. aylioun, nog 4 daagjes,, spannend zeg!! jij bent idd de eerste met nod. ik duim voor je !! liefs
yeahhhhh wat fijn! Weer schot in de zaak. Hoop dat het deze keer wat sneller gaat voor je! en ja, 4 days 'till testing. Maar ik ben helemaal niet zenuwachtig. Ik ben er ook helemaal niet zo mee bezig als anders, kinda weird. Ik heb gwoon zoiets van, het is toch niet zo,kan niet! En kben druk bezig met werk zoeken, dat scheelt ook denk ik. Hey een vriendin whatsapte(is dat een woord?) me vanochtend dat haar zus die al 8 jaar (!) probeert een kindje te krijgen 13 weken zwanger blijkt te zijn. Ik kreeg gewoon tranen in mn ogen en ik ken die zus niet eens. Ik gooi het op de hormonen, maar ben echt, oprecht heel erg blij voor haar. 8 jaar... da's toch geweldig?! liefs
das zeker geweldig!! krijg is wel hoop van al hoop ik natuurlijk niet dat het zolang gaat duren.. misschien is het wel een goed teken dat je er nu helemaal niet mee bezig bent en niet zenuwachtig bent. ik duim iig voor je!! liefs
thanx meiden, jullie zijn schatten!! Ik hoop natuuuuuuuuuurlijk ook voor jullie dat het deze ronde raak is. liefs
Toen ik zwanger was van ons zoontje voelde ik me hetzelfde als jij! Ook helemaal niet zenuwachtig.. Niet zo mee bezig Ik hoop dat het raak is
dankjewel! Alleen denk ik ECHT niet dat het raak is hoor. Ik zou dan onderhand toch iets moeten voelen denk ik, daar blijf ik bij. Maar bedankt voor de bemoedigende woorden. liefs
Daarnet verschrikkelijk nieuws gehad, het 6 weken oude nichtje van een vriendin van mij is met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Ze heeft een groot gat in haar hartje en geen ader die haar longen met haar hartje verbind. Tot nu heeft ze het kunnen overleven met maar 60% zuurstof. echt verschrikkelijk!
getver tamara, heel veel sterkte... het buurjongetje van mijn baas ongeveer 1.5 week oud, ligt ook in het ziekenhuis vertelde hij net, met het RS virus, op de IC, waarschijnlijk gaat hij het niet redden.. succes!
wow wat heftig allemaal zeg. Heel aangrijpend zo'n klein hummeltje in kritieke toestand. Heel veel sterkte voor beide kindjes en famillie. liefs
jeetje wat heftig zeg, tamara en sween.. zou er niet aan moeten denken, zoon klein beebje zo ziek! verschrikkelijk!! @sween, niet in de sneeuw vast blijven zitten?? hoop dat je gauw ongi word dat je ook kan gaan beginnen met spuiten!! liefs
Wat erg allemaal zeg!! Ik heb even een vraagje, ik heb al vanaf de IUI steeds een heeel klein beetje vocht op mijn inlegkruisje. (echt maar een heel klein beetje) Ik ben na de IUI wel 15 min blijven liggen, snel met de auto naar huis en thuis nog een uur gelegen. Wat zou het zijn? Het is voor mij zolang geleden dat ik het niet goed meer weet.
daar kan ik je eigenlijk niet echt mee helpen, maar ik zou wel denken dat er altijd wel wat zaad terug loopt!? heb ik iig wel altijd (doe geen iui). soms 2 dagen na de gemeenschap nog. misschien dat de andere meiden het wel weten! liefs
ja zonder IUI heb ik dat ook altijd, maar met IUI word er helemaal niet veel ingespoten omdat dat dan terug zou lopen dus dat is nutteloos zegt mijn Gyn. Hij zei daarstraks ook dat alles mooi in de baarmoeder bleef, maar vraag me nu toch af wat het is.