Ik kan je niet helpen. Ik heb nu 3x een IUI gehad, maar nog nooit gelijk daarna wat vocht verloren...
Tamara, ik weet het ook echt niet. Heb nog nooit IUI gehad trouwens. Lijkt mij toch dat het vaginale afscheiding is. Je bm sv is ook dik nu, dan heb je ook vaak wat meer afscheiding. Anders zou ik het ook niet weten. misschien eens een keer navragen bij je gyn.
Hi Meiden, ja vakantie was heerlijk, ik ben gewoon begonnen met de kuur toen we op vakantie gingen, dus heb nog wel 2 weken gewacht maarja had geen zin om al die spullen mee te nemen, die 2 weken wachten maken dan ook niet meer uit, beetje rustig aan doen.. komt het wel goed haha.. ja eindelijk ongesteld geworden gisteren avond half 10 onder de douche haha, dus had gebeld of ik dan die dag mee moet tellen, ja is toch al bijna de volgende dag, maar ze zei nee tel maar mee en begin vnvd met spuiten! dus alles ligt klaar en nvd rond etenstijd ga ik mijn eerste echte spuit zetten.. pffff ik ben zo benieuwd hoe het gaat! Succes meiden!! en waar blijft dat ROZE!!!! Boeff en rest ??
@sween, hoe is je eerste spuit gegaan?? hoop dat de puregon snel aanslaat en we snel allemaal op roze gaan!!! liefs
hahahahaha neeheeee is nie spannend want ik ben gwoon NIET zwanger. Echt niet hoor. Ik voel gewoon dat ik het niet ben. Tis kwestie van afwachten tot ik ongesteld wordt. maar thanx for asking liefs
Zo hier zijn de wacht weken aan gebroken !! De 23 ste de pregnyl gezet ben zoooo benieuwd hopelijk is. het raak !!!
@ Sandra, ik heb ook de 23e de pregnyl gezet. heb nu heel veel last van kleine steekjes in mijn onderbuik, en beetje zeurend gevoel. Heb jij dit ook? Komt het iemand anders bekend voor?
Pff heb echt zo'n buikkramp! en kan mijn buik niet meer inhouden, zo opgeblazen. Hopelijk is dit snel over.. Aylioun, al ongesteld geworden?
hoi allemaal, sorry ik wilde vanochtend al reageren maar tot 12 uur geslapen en toen moesten we hink stap sprong naar oma in arnhem. En ik las op mijn blackberry jullie berichten maar kan via bb nie reageren grrr. Maarrrrrrr ik ben vanochtend vroeg ongesteld geworden. Ik WIST gewoon dat het niet raak was dus het verbaasde me ook niet. En mooi op schema. dus kga morgen weer prikken. hoop dat er wel iemand zwanger wordt deze maand... liefs
Jammer zeg! Hopelijk volgende keer beter idd. Krijg jij geen uitgangsecho voor je weer start? Wij zijn nu ook bij opa en oma dit weekend haha, in de buurt van Arnhem, we wonen in het noorden. In welk zhs worden jullie behandeld?
jammer zeg aylioun, maar nieuwe ronde nieuwe kansen.. misschien is 3 maal wel scheepsrecht voor jouw vandaag mijn eerste fm gehad en had 1 eitje van 11mm.. nu hopen dat ie doorgroeit. dinsdag weer terug.. spannend! liefs
@ Tamara, ach ik had het ECHT al verwacht dus t geeft niet. Wij wonen in Rotterdam maar de oma van mijn man in Arnhem. Dan ben je al snel 1.5 uur onderweg, vandaar mijn grote afwezigheid hehe. Wel heerlijk gegeten, jeeeee oma's eten @ Hadassa: de vorige keer kreeg ik in verband met mijn cyste wel een uitgangsecho maar voor deze cyclus hebben we dat eigenlijk niet besproken. Omdat het weekend is dacht ik, laat maar zitten maar ik ga er als ik morgen bel voor dag 8 echo wel even naar vragen. Ben nl nog steeds bang dat ze die cyste voor een eitje hebben aangezien en als ik nu weet hoe hij er uitziet is dat misschien wat beter bij te houden. Veel plezier bij opa en oma @Boefff:welja, nieuwe ronde nieuwe kansen idd Fijn dat er al wat gebeurd, ik hoop voor je dat het doorzet! Gaat dan nu al sneller dan bij vorige cyclus toch? liefs
nou heb al vaker gehad dat ik bij mijn uitgangsecho of eerste fm een eitje van rond de 10mm heb, maar de fm daarop is ie dan weer weg of groeit niet door.. heb niet zoveel vertrouwen in 75eh maar omdat er nu toch een van 11mm zat moet ik nog 2 dagen doorspuiten.. daarna mag ik ophogen. maar ook wat jij net zei,, ik had bij mijn uitgangsecho nog 2 cystes van 15mm dus heb ook schrik dat ze die misschien voor een eitje aanzien.. al waren mijn cystes de vorige keer niet rond van vorm maar een beetje ovaal. dit eitje was echt rond. ik denk wel dat je gewoon een eisprong hebt gehad anders word je toch niet ongi?? liefs