Puregon & pregnyl

Discussie in 'MMM clubs' gestart door 1988 mama, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    @rozerin ja dan is jouw NOD dag zaterdag/zondag... en ik zou dan testen als ik jou was.
    Wie weet denk je nu shit ben niet zwanger en is je test zondag positief..;)
    Misschien ben je veeeels te vroeg..! we duimen meid!
    En als ik morgen wat weet post ik het hier!!

liefs

2. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Sociaal pedagogisch hulpverlener
    Rotterdam
    @ikhebjelief jepS we wachten vol spanning af :)
    nou ik denk niet dat ik niet zwanger ben ik laat het gwn ff anders ben ik er constant mee bezig :) ik wist dat het te vroeg was en probeer de moed er gwn nog even in te houden als het niet lukt is het gwn pech ookal zal ik er verdrietig van worden niets aan te doen :) maar zoals je ookal zegt alles kan nog veranderen het is gwn te vroeg wachten tot het weekend.. Heel veel suc6 morge meid..!!

3. Shanny

Shanny Actief lid

26 nov 2010
    168
    3
    18
    @Ikhebjelief
    Ik heb vaker gelezen dat een streepje alleen zichtbaar is wanneer er daadwerkelijk HCG wordt waargenomen, vandaar.. Maar wist dus niet dat het ook een overblijfsel van de pregnyl kan zijn. Goed om te weten dat het toch beter is om te wachten tot NOD, geeft anders alleen maar verwarring he.

4. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hoi Hoi Dames, goede avond
    @rozerin thanks meid, ik zal morgen posten zodra ik meer weet en thuis ben!!
    En voor jou duim ik!
    @shanny dat is wel waar wat je zegt over verwarring, maar je kan idd beter wachten tot NOD dag...

liefs

5. pat007

pat007 Actief lid

21 feb 2011
    198
    0
    0
    Amsterdam
    Nou vandaag de IUI gehad, wel ff wennen hoor - samen met je vriend in zon kamertje. Maar goed hij had 7,8 nog wat qua kwaliteit...wat het betekent...geen idee, volgens de arts genoeg goede zaadjes..Afin zit nu dus ook gezellig in de wachtweken.

Weten jullie wat die 7,8 betekent en hadden jullie ook 2 uur lang menstruatiekramp...???

Heb overigens ook geen eisprong gevoeld of gezwollen buik, vraag me af of de eisprong nu wel is geweest...maar goed ga er vanuit van wel. Elke poging ervaar ik toch anders... Mijn zus heeft ook behandeling gehad (nu zoontje) en die vond het raar dat ik geen progesteronbollen heb gehad...pffff, ga het maar meer loslaten, we hebben en krijgen er toch geen controle over...

6. Shanny

Shanny Actief lid

26 nov 2010
    168
    3
    18
    Hoi pat
    Spannend nu de IUI achter de rug is! Was voor jou de eerste keer toch? Succes de komende twee (lange!) weken.. Ik weet helaas niet wat die 7,8 kan betekenen. Bij een vriendin van mij kregen ze gewoon te horen hoeveel miljoen zaadcellen er waren gevonden. Zal misschien toch een soort klassificatie zijn ofzo om de kwaliteit aan te geven?

7. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    @pat heel veel suc6 ook de komende 2 weken.. hopen dat het gelijk raak is met de IUI..!! Manlief had ook sperma ingeleverd voor controle bij hem hadden we ook een rare getal 29 weet me god niet wat het inhoud.. maar het enige wat de dokter zei was dat het goed was.. en dat was het dan ook.. Verdere uitleg hadden wij ook niet maar jah als je hoort dat het goed is dan ga je er ook niet verder op in op dat moment..
    Ik heb nog geen IUI behandeling maar of ik me eisprong voel JAH ZKR.. die heb ik toch echt heel hard gevoeld deze maand.. hoewel mijn eitje geen reuze ei was :D En progesteronbollen geen ervaring meis.. Maar hope dat het gwn raak is bij de eerste IUI..!!

8. pat007

pat007 Actief lid

21 feb 2011
    198
    0
    0
    Amsterdam
    @t Rozerin: bendankt voor je reactie. Hoe is het nou met jou?

Ja, ik wacht ook gewoon maar af. Ik heb deze keer echt niet mijn eisprong gevoeld. De vorige twee x echt duidelijk. Maar kan ook komen omdat ik nu maar 2 eitjes had (vorige keer 4) en deze aan de goede kant van mijn eierstok zaten. Aan de andere kant heb ik cyste best groot en de eierstok is wel goed maar iets nauwer. Dr zei gisteren wel: ik zie dat je eisprong elk moment kan komen. Zie het aan je baarmoederslijm, afscheiding en baarmoedermond.

Lekker van het weer genieten en voor de rest zien we het wel :)

9. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    @pat007 jah gaat wel goed hierow ik heb echt helemaal geen kwaaltjes enige wat ik voel is pijn bij me boobs.. ik blijf hopen dat het raak is en wacht nog even rustig af tot Zondag (tenminste als ik volhou) :D

10. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hoi Dames
    @pat007 we duimen de aankomende 2 weken voor je!!:D
    @rozerin jij houd de spanning erin meid!!

@all
    Vanmorgen ziekenhuis geweest, zit vandaag op dag 10 en er zit gewoon 1 ei van 16mm!!!
    Vanavondnog Puregon spuiten en morgen om 9 uur Pregnyl! en dan beginnen mijn wachtweken!
    Mijn nod zal zijn 23 april!!
    Vlak voor mijn vakantie!!

11. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    @ikhebjelief geweldig nieuws! 16mm super joh!! hope dat het dan raak is ook met deze ronde nu dat het zo snel gegaan is :D Wens je heel veel suc6 de komende 2 weekjes en moeten jullie ook nog zelf klussen net als wij..?

12. pat007

pat007 Actief lid

21 feb 2011
    198
    0
    0
    Amsterdam
    @t all: Wat spannend allemaal zeg. Ik heb hier alleen maar krampen in mijn buik 1 x in het uur, dacht ff dat ik ongesteld ging worden ofzo...maar neemt gelukkig af. Echt baarmoeder krampen.

@t rozerin: jeetje laten we het hopen. Ik heb hier wat van die matcare testen (4 dagen van te voren kun je hier mee testen). Heb je die ook? Maar knap hoor dat je zo lang kan wachten! Ik heb nooit 1 dag voor nod gehaald. Ben altijd al 3 a 4 dagen voor nod ongesteld. Hopelijk voor jou een goed teken aangezien jouw nod morgen is :)

@t ik heb je lief: wat een goed nieuws, het kan hoor al zo snel! Nou dan zitten we samen op de wachtbank he!

In het ziekenhuis zeiden ze trouwens bij mij: over 2 weken kun je testen als de test positief is dan maak je zodra de test positief is een afspraak voor over 3 weken. Lekker lang duurt het nog. Je wil toch gelijk zien of het een vruchtje is en of hij goed zit etc etc...maarja heeft te maken dat ze het dan allemaal beter zien etc..

13. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    eigelijk is mijn nod zaterdag :D maar mijn banner is wat aan de verkeerde kant denk ik :D niet echt juist gerekent maar het is al donderdag en nopes voel niks :D geen krampen niks :D meestal in me onderrug pijn als ik ongi ga worden maar neej hoor dat ook niet :) ik hoop zo dat het raak is.. iedereen om mij heen gelooft er zo erg in.. wil niet down worden:)

14. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hoi Hoi Dames
    @rozerin ja ik kan het gewoon niet geloven,dag 10 en dan een ei van 16mm!! hij is echt gigantisch gegroeid!!!
    Maar het advies van het ziekenhuis is om vanaf morgenavond tot zondag zeker iedere avond te vrijen.
    Had het vandaag nog maar eens nagevraagd.
    Ik duim zoooo voor je meid dat het raak zal zijn bij jullie!!

@pat007 ja idd echt super super super spannend!!
    liefs,Amanda

15. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    @ikhebjelief dus jij ook hetzelfde als ik :D ik mocht hem ook op vrijdag zetten en mijn arts vertelde mij dat we zowiezo zaterdag avond moesten vrijen.. en dan lekker afwachten ik moet wel eerlijk zijn dat ik het verplicht vrijen niks vind maarja het is voor het goede..

@pat007 jou cyclus is toch ook lekker kort blij mee zijn meis! ik heb deze maand een cyclus van bijna 40 dagen :D en jij mag de 25e dag al testen :) spannend hoor nog 8 dagen :)

@hierow Ow ik heb zo nog geen krampen niks ik voel helemaal niets :) en moet normaal gesproken vandaag menstrueren maarja ik w8 nog even af:) ik wil die teleurstelling zo niet meemaken.. Ik hoop dat het raak is voor ons allemaal..!!
    ik denk dat ik zondag pas ga testen ik heb al zolang gew8 dus ik hou nog wel even vol denk ik :)

16. 1988 mama

1988 mama Niet meer actief

hey meiden ,

hier snel een berichtje van mij , voor mij is het wachtend gestopt ! ben gister ongesteld geworden :(

heb straks telefonische gesprek met men gyn !

:( ik Haaaaat het

17. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    @mama1988 Hele dikke knuffel voor jou!! op naar de volgende ronde! jammer dat die reuze ei het niet gedaan heeft.. maarja hope dat het de volgende ronde raak is..!!

18. pat007

pat007 Actief lid

21 feb 2011
    198
    0
    0
    Amsterdam
    @t 1988 Mama: he wat balen. Hopelijk volgende ronde meer geluk!

@t Rozerin. Mijn banner klopt niet, je moet er nog 5 dagen bij rekenen deze cyclus:). Maar voor jou wordt het steeds spanneder he! Wel een goed teken hoor dat je nog geen menstruatie opvoelt komen :)

Verder: maakte ik me een beetje zorgen of mijn eitje wel gesrpongen was. Normaal dikke opgezette buik, steken etc etc duurt een paar uur en daarna helemaal steek vrij etc. Maar nu dus helemaal niets gevoeld. Heb een mailtje naar het ziekenhuis gestuurd of het wel eens voorkomt dat hij niet of later springt. Verpleegster: we echo je eitje en als hij groot genoeg is dan springt hij echt wel door de pregnyl.... mag voor de zekerheid niet eens progesteronwaarde laten meten.:x Heb voor de zekerheid ook maar ff temperatuur opgemeten: 37,1. Normaal 36,8 a ,36,9 maar dat was in de winter. Dus hoop dat die o,2 graad hoger toch eisprong is.

19. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    @pat007 inderdaad bij mij hier toch echt heel spannend.. trouwens bij jou ook hoor :) maar zover ik weet klopt het wel wat de verpleegster gezegd heeft.. als hij groot genoeg is en er verder geen probleempjes zijn (zoals verkleving ofzo) dan moet het toch echt binnen 24-36 uur springen :D maar begreep ook dat sommige dames het niet voelen (ik voelde hem wel).. Dus maak je niet druk en geniet van die 2 vervelende weken :p

20. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hoi Hoi
    @rozerin Het valt wel mee qua verplicht vrijen, we hebben het leuk gemaakt en een knop om gezet en 3 dagen achtereen seks gehad..!
    Je hebt toch de 25e pregnyl gezet? dan is je nod morgen!?

@1988mama shit joh, echt balen!!:( Weet hoe je je voelt...behoorlijk K*T!

@pat007 37.1 heb je volgends mij echt wel een eisprong gehad!!
    Ik ben deze ronde ook weer aan het tempen, vorige maand (met mijn vmk... toen bleef mijn temp 37.1 ) en toen ik ongesteld werd zakte hij flink...naar 36.5..

@all
    Vandaag Pregnyl gezetom 9 uur,vorige keer was echt pijnlijk, dit keer viel het REUZE mee!!
    Ben dus weer trots op mezelf dat ik hem zelf heb gezet...wel grappig gaat ook de ronde in het ziekenhuis..
    Ik ben dat meisje die zelf pregnyl zet...super grappig hoe ze dat zeggen!;)
    Had ook nooit van mezelf verwacht dat ik dat zou durven!!
    Ik ga bijna op vakantie!! de 29e vertrek ik naar Kroatië ...hoop dat ik zwanger mag zijn daar..!
    liefs..

Deel Deze Pagina