Puregon & pregnyl

Discussion in 'MMM clubs' started by 1988 mama, Mar 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    3,926
    422
    83
    Ohh heerlijkk zeg zo snel geholpen en klaar... Lijkt mij ook wel wat. Maargoed, die cyste lijkt mij ook niet fijn, pffff wat groot is die zeg. Hopelijk groeit die verder niet mee met de eitjes. 3 kleine eitjes, spannend dus! Duimen draaien hoor!

Knuf,,

Hadassa

2. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    3,926
    422
    83
    YW;)

3. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    3,926
    422
    83
    Spannend hoor! Hoewel ik er denk ik ook gek van zou worden steeds die testen doen. Begrijp wel waarom je het doet hoor, om er zeker van te zijn dat de pregnyl pleitte is...

4. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

Dec 14, 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad hadassa, er was nog een inimini klein streepje te zien.

Hoor net dat een oud collega vandaag met 3 maanden zwangerschap vrijwillig een abortus is ondergaan. Heeft ze alleens eerder gedaan toenail ze 17 was, daarna 2 gezonde kinderen en nog 1 kleintje is na ik geloof paar maanden op de wereld overleden. Maar nu abortus omdat ze het er even niet bij kon hebben

5. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    ik word zo boos van deze verhalen!! zorg er dan gvd voor dat je goed beschermt bent en niet zwanger kan worden.. pfff

heb je nog getest vandaag?

liefs

6. aylioun

aylioun Bekend lid

Feb 10, 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland

3 maanden.....da's echt een piepklein mensje al..:(
    Makes me a little sad....

liefs

7. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

Dec 14, 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werd er ook echt boos en verdrietig door,

Ja, het was echt een inimini licht dunn streepje.. Denk nogsteeds van de pregnyl.
    Nu dag 12 na de pregnyl 10000

8. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    ja 10000 duurt iets langer voordat het uit je bloed is.. ga duimen voor je dat het streepje weer donkerder gaat worden!!

liefs

9. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    3,926
    422
    83
    Boeff, succes met je fm vandaag!

10. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    dank je!!

liefs

11. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    net mijn fm gehad en had een eitje van 18mm:D ze hebben ook meteen de pregnyl gezet dus ik mag weer op het wachtbankje:D mijn bms was niet zo heel dik, 5/6mm maar dit was niet zo erg zei de gyn. toch maak ik me hier een beetje zorgen om..
    het word iig wel een gezellig weekendje voor ons;)

liefs

12. annadre

annadre Actief lid

Aug 25, 2010
    115
    0
    0
    't Gooi
    Hoi meiden,
    Jullie zijn goed op weg zeg. Ik heb maandag mn eerste controle (waar staat fm trouwens voor?)
    Straks naar mijn schoonouders, mn schoonzusje heeft waarschijnlijk goed nieuws! Ik ben wel heel erg blij voor hen maar ook wel erg verdrietig. Na de missed abortion is het allemaal een stuk moeilijker geworden dan daarvoor.
    Wat wel leuk is, is dat we net op vakantie zijn geweest met mijn schoonfamilie en dat ik daar iets leuks had gekocht, voor het geval ik of zij zwanger zou zijn (we gingen gelijk op ongeveer in deze cyclus, ik had een normale eisprong gehad een half jaar na de curretage). Wel fijn dat ik het cadeautje gekocht heb, is nu wel extra cool dat het daarvandaan komt, toen ze dus net zwanger was.
    Kortom, veel dubbele gevoelens... gelukkig kan ik het ook met hen delen en zijn ze heel begripvol.
    Liefs Annadre

13. aylioun

aylioun Bekend lid

Feb 10, 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland

ow wow wat goed!
    Da's hardstikke snel toch?
    Gefeliciteerd met je eitje:D

liefs

14. aylioun

aylioun Bekend lid

Feb 10, 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland

ja begrijp je heel goed!
    Na een miskraam wordt het toch wat emotioneler allemaal.
    Wel knap van je dat je toch blij kan zijn voor je schoonzusje.
    En erg fijn dat ze er ook begrip voor hebben.

Veel plezier met het geven van het cadeautje en alvast heel veel succes maandag!

liefs

15. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    3,926
    422
    83
    Hoop dat alles goed gaat met de zwangerschap van je schoonzusje. Weet zelf nog zo goed hoe verdrietig ik me kon voelen als iemand in mijn familie zwanger was. Sterkte! Ik hoop dat jullie tijd snel mag komen. Dikke knuffel voor jou.

Fm staat voor een follikelmeting. Dus ze meten hoe groot je follikel (eitje zeg maar) is. Dat heb jij dus maandag.

Liefs,

Hadassa

16. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

Dec 14, 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    @boefff, wat goed!! Dit word jullie ronde gewoon!

@annadre, lijkt me inderdaad moeilijk, maar wel fijn dat je er met ze over kunt praten.

17. annadre

annadre Actief lid

Aug 25, 2010
    115
    0
    0
    't Gooi
    Bedankt voor jullie steun.

Het voordeel van de hefitge emoties vandaag was dat ik ook wel heel erg outgoing was, ik had geen keuze want ik kon alle emoties niet houden natuurlijk. Ik kon ze dus letterlijk om de nek vliegen en stevig knuffelen waar ik anders wat minder uitgelaten ben. Dikke tranen natuurlijk, maar ook heel erg blij. Was een bijzonder moment.

Op naar de FM maandag (folikelmeting dus thanx Hadassa).

Afgaand op de signalen doen de hormonen al aardig hun werk #opvliegersinbed #moodswingsdeheledag #pukkeltjes #gevoeligebuikenonderrug... :) ach het is voor een goed doel.

18. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

Dec 14, 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames eindelijk goed nieuws hier!
    Vanmorgen een test gedaan, en ja hoor een licht streepje!!
    Het zou heel misschien nog pregnyl kunnen zien (dag 13 na pregnyl nu)
    maar deze test is duidelijker dan van vrijdag, en nu niet eens met ochtend urine.
    Zit nu 4 dagen voor NOD.
    (foto staat in mijn album, de foto met de 2 testen, in het echt is het wel veel duidelijker hoor, maar kreeg het niet goed op de foto)
    Ik heb goede hoop. :)
    Nu hopen dat alles goed gaat.

19. aylioun

aylioun Bekend lid

Feb 10, 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    Ahhhh wat mega geweldig!
    Ik hoop het zo voor je!
    Definetly reden om positief te zijn!
    Spannend!!!!!!!!
    Hoop dat het raaak is!!!

Liefs

20. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

Dec 14, 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Aylioun, ja denk dat de kans groot is dat het raak is, kan me niet voorstellen dat het streepje n a 2 dagen ineens duidelijker is zonder zwangerschap, aangezien het rond dag 13 na pregnyl toch wel ver eruit zou moeten zijn.

Hoop echt dat het dan goed blijft gaan. :)

Share This Page