ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh je bent zwanger!!!! Jeeeeeeeee wat super voor jullie! Echt heel goed nieuws. Wowwwwww.......... super super super. Pregnyl wert dus !!! ennn dit was toch je eerste echte poging weer, toch? Wowww super blij voor je. liefs
Ja klopt dit was weer de 1e poging voor nummer 2. pfff wat ben ik opgelucht, bij onze eerste 16maanden geduurd (ook 1e iui geslaagd)
Nu maar hopen dat het goed blijft gaan.. Wil wel graag hier mee blijven lezen.. Hoop natuurlijk dat jullie allemaal heeeel snel volgen!!
ja logisch dat je bezorgd bent, als de weg ernaartoe al zo moeilijk is... Maar wel genieten hoor!! Echt een wonder wat je daar hebt! Man ook blij zeker?
Ja hij is heel blij, en hoopt gelijk op een tweeling. Was bij onze 1e ook zo, (alleen toen 1 hartje gestopt) en nu had ik weer 2 eitjes en ook na 2,5 uur niet geplast, 2 dagen voor nod al een positieve test. Dus hij zat alweer namen te bedenken. Ben echt heel blij.. Maar voel me eerlijk gezegd ook wel een beetje rot tegenover jullie. Ik hoop echt heeeeel erg dat jullie snel volgen!!
ahh wat leuk! Wie weet is t een 2ling en gaat alles deze keer goed... Ik kan natuurlijk niet voor de rest spreken maar ik word er alleen maar heel erg blij en hoopvol van. Als iemand in het medische circuit zit en t lukt is dat alleen maar hoopgevend vind ik. Dus niet rot voelen, tis goed voor het moraal!! (vind ik) ik hoop ook dat we snel volgen liefs
Dank je.. voelt nu al iets beter... daarnet het ziekenhuis gebeld en krijg over 3 weken de eerste echo.. (dus rond 7 weken) hopelijk 1 of 2 kloppende hartjes. jullie klussen steeds zelf toch? Waarom geen IUI eigenlijk?
ja joh echt van genieten hoor!!! Niet rot voelen om ons, het gaat zoals het moet gaan.. Wordt wel spannend zeg, en trouwens, eitjes kunnen splitsen dus...wie weet hoeveel Wij klussen nog zelf. Dok vond dat ik relatief kort geleden nog zwanger ben geraakt (maart 2011) dus dat het wel zou moeten kunnen lukken zonder IUI. We zitten nu in de 3e cyclus, als deze ook niks oplevert mogen we naar IUI. Vanmiddag weer naar het ziekenhuis voor fm, ik had vijdag een flinke cyste van 3.46 cm maar mocht toch door. Ben benieuwd... Had 2 eitjes dus ben ECHT benieuwd wat t wordt... liefs
Jullie krijgen gewoon een tweeling!! Hoop dat je cyste kleiner of beter nog, weg is!! en dat je andere twee eitjes gewoon goed doorgegroeid zijn! Maart is toch alweer bijna een jaar geleden, maar hoop dat die iui niet meer nodig is! @rissie, ik zag de link naar facebook op je profiel, ging eens kijken. Wat had je een mooie jurk zeg! op jullie bruiloft.. zag ook het trouwboekje, gilze-rijen. grappig.. ik heb 17 jaar in Tilburg gewoond. (nu inmiddels al een paar jaar niet meer)
testing testing volgens mij heb ik wat hadassa had. Ik kan geen posts terugvinden van Rissie en ik heb de indruk dat ik ook wat mis van Boeff. Uhhh zien jullie dit?
ik had net ineens ook een paar paginas gemist ik typte mijn berichtje voor tamara en toen ik die postte zat ik ineens 2 pagina's verder
Allereerst: gefeliciteerd! Dank je wel voor je compliment over mijn trouwjurk! Er moest wat aan verlengd worden (1.90m voor een vrouw is niet echt standaard haha), maar ik was en ben er superblij mee. Ik ben 'import' zoals ze dat zeggen hoor. Sinds 7 jaar woon ik in Brabant, ik kom oorspronkelijk uit Rotterdam. Op de een of andere manier blijf je dat horen bij mij Maar wat grappig, in Tilburg!
Ik heb ook al ff niets gepost hoor... Beetje een dipje, en vorstverlet dus niet echt afleiding met werken...
@rissie, Dank je wel! Ik zat me al aftevragen hoe lang je bent. Maar die jurk staat je echt super!! echt heel mooi!
ow klote zeg! Ik kon helemaal niks meer terugvinden van je maar this i see Hey jij komt ook uit Rdam, wat leuk!!! Die foto van je hondje in t water is echt geweldig! Love it! En je bruidsfoto's zijn idd prachtig. Vey nice! Hoop dat je door Tamara's goede nieuws weer wat positiever bent! Liefs
Jaja, een echte Rotterdamse hoor (moeten sommige Brabanders aan wennen) Ah, ik ben zo dol op ons hondje, zo geweldig! Ook de sneeuw vind hij helemaal super. Bedankt!!