Puregon & pregnyl

Discussie in 'MMM clubs' gestart door 1988 mama, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra27

sandra27 Lid

9 mei 2008
    99
    0
    0
    Hoi Tamara heb jou test foto's bekeken en die onderste van de 6de die van mij is ongeveer even hetzelfde ! :D

2. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

14 dec 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sandra, ja je bent gewoon zwanger hoor!! kan niet anders, (die van mij is van gisteren en ook gewoon met middag urine)

3. aylioun

aylioun Bekend lid

10 feb 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    Dankjewel!!!!
    Maar ik weet dus nie of ik er 1 of 2 heb he das beetje twijfelachtig.
    Maar met 1 kanjer zou het kunnen lukken dus ik raap al mn positiviteit maar weer bij elkaar en maar weer geduldig zijn:)
    Ik heb nu voor de 3e keer na de pregnyl ongelooflijke hoofdpijn. Maar echt heel erg. Maja, weer n voordeeltje dat k nie hoef te werken.

liefs

4. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    @sandra, alvast heel voorzichtig gefeliciteerd:) duim voor je dat de testen donkerder worden!!

@aylioun, wat goed zeg! jij ook op het wachtbankje! ook voor jouw ga ik duimen dat het nu eindelijk eens gaat lukken!!

ik zit helemaal in de stress, mijn temp gaat niet omhoog!!!! terwijl de vorige rondes mijn temp juist heel duidelijk omhoog ging. heb de gyn gebeld en mag morgen komen voor een echo. ik hoop zo dat ik een eisprong heb gehad maar ga nu echt denken,, het is toch eigenlijk te mooi om waar te zijn, een eisprong op cd15 al.. pfff. ik wou nog zonder te tempen (alleen ff kijken die ie omhoog ging na mijn eisprong) en zonder testen deze ronde door..

sorry voor mijn geklaag:(

liefs

5. aylioun

aylioun Bekend lid

10 feb 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    geklaag...???:( daar zijn we toch voor, om elkaar op te beuren als iemand t ff niet meer ziet zitten.

Kan me voorstellen dat je aan t stressen bent.
    ALS je de eisprong al gehad hebt, heb je dan wel op tijd geklust?
    Morgen uitsluitsel, positive thoughts!!!

liefs

6. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    jaa we hebben vrijdag aaf geklust, zaterdag de pregnyl, zondag geklust en gister. dus dat moet genoeg zijn;) de gyn deed gelukkig niet moeilijk! vind het echt heel spannend want mijn gevoel zegt dat ik een eisprong heb gehad maar mijn temp niet.

liefs

7. maaike80

maaike80 Niet meer actief

Hoi meiden, teveel om allemaal terug te lezen. Ik had een vraagje, ik ga vrijdag voor de eerste ronde starten met puregon. Heb je snel meer eitjes die kunnen springen, waardoor ze de ronde stoppen?

8. aylioun

aylioun Bekend lid

10 feb 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland

hoi Maaike,

meestal beginnen ze met 50 eh het laagste waardoor de kans erg klein is dat je overstimulatie krijgt.
    Als op je eerste echo blijkt dat je te weinig eitjes hebt of dat er niets groeit kan je altijd meer spuiten.

Succes!!!

9. maaike80

aylioun, thanks voor je reactie. Ik start idd met 50. Ben heel benieuwd hoe het zal gaan. Ben op dit moment al lang even blij dat ik weer ongi ben geworden, na voor mijn doen een langere tijd. Hoef ik gelukkig geen ongi opwekkers te gebruiken. Ik zou morgen naar de arts voor een echo, maar dat hoeft nu niet meer. Ik ben vanavond ongi geworden, is vandaag dan dag 1 of morgen?

10. aylioun

aylioun Bekend lid

10 feb 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland

Dan is vandaag dag 1:).
    Jaaa gek he hoe blij je dan kan zijn met een menstruatie.
    Hoop dat het snel aanslaat bij je en je snel een beebje in je armen mag sluiten!! Hier zijn er net 2 zwanger dus het spul werkt echt:D:D!!

11. maaike80

Idd dat is heel gek. Nou dat is heel fijn om te horen, hopen dat wij ook allemaal snel mogen volgen. Vrijdag krijgen we de uitslag van het zaad en te horen hoe verder. IUI of nog zo verder. Spannend allemaal. Ben ook benieuwd of de Puregon meteen aanslaat, de Clomid deed wel altijd goed zijn werk bij mij.

12. maaike80

aylioun, ik lees in je banner dat je tijdens je kijkoperatie zwanger was? Ik durf het bijna niet te vragen.. maar is het daardoor mis gegaan?

13. aylioun

aylioun Bekend lid

10 feb 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland

Oeh spannend. Zeker voor mannen een gevoelig punt dus hoop dat daar alles goed is. Ik vind het fijne na puregon dat als het niet aanslaat, je hem gelijk kan verhogen. Dat je dan niet een cyclus af hoeft te wachten. Dus zelfs als ze op je eerste echo zien dat er niets gebeurd, kunnen ze gewoon de dosis verhogen tot er wel een eitje groeit.

Uhh mijn miskraam. Je mag vragen hoor, no problem.
    Nou ik had voor de operatie een zwangerschapstest gedaan en die was negatief. Ik voelde me verder ook het zelfde en omdat ik zelden een eisprong had dacht ik, zal ook gewoon niet. Anderhalve week na de kijkoperatie werd een collega/vriendin totaal onverwacht zwanger. Ik weet niet waarom maar toen ik thuiskwam dacht ik, laat ik ook s een test doen. Ik deed hem op de wc, liet hem dara liggen en ging wat anders doen. Later dacht ik, owja, test ff weggooien. Ik ging er vanuit dat ie negatief was en wilde hem zonder te kijken weggooien. Net op het laatste moment zag ik een hele dikke 2e lijn. Ik schrok me rot. Wist gelijk dat dat nie goed kon zijn. Ik had toen trouwens al sinds de operatie of kort erna hele pijnlijke borsten maar omdat ik zo zeker was dat ik niet zwanger kon zijn kwam dat nie eens bij me op en dacht ik dat het door de operatie kwam.
    Naja ik ziekenhuis bellen en kon gelijk komen voor echo. Op de echo zagen ze een stipje, konden nog weinig zien maar dachten dat het wel goed zat. Toen volgeden 2 weken 3/4 x per week naar het ziekenhuis waarbij de een zei het is goed en de ander niet. Echt om en om. Veschrikkelijk. Toen hebben ze het in het ziekenhuis weggehaald. Om aan te geven hoe onzeker het was: ik moest me om 12 uur melden voor de curretage en om 11.45 had ik nog een echo waarbij getwijfeld werd. Dus op ene gegeven moment was ik gewoon blij dat de knoop was doorgehakt. Natuurlijk heb ik gevraagd of het door de operatie kwam.(dat was de vraag sorry heb er heel verhaal van gemaakt) de een zegt van niet, de ander zegt, dat zal je nooit weten dus ook daar onzekerheid. Maargoed, ik kan het niet terugdraaien dus probeer daar maar niet teveel aan te denken. Hoe ironisch dat je een operatie ondergaat om te kijken of je zwanger kan worden en dat je daarmee je zwangerschap afbreekt.
    Maarrrrr ik geloof dat dingen gaan zoals ze moeten gaan dus ik heb er vrede mee.
    Ik heb het zo nadrukkelijk in mn banner gezet als waarschuwing voor anderen. Dubelcheck het voordat je een kijkoperatie ondergaat!

zooooo laaang verhaal:D

14. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

14 dec 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Aylioun, wat moet dat moeilijk geweest zijn!! maar gelukkig heb je er nu vrede mee, en inderdaad het gaat zoals het moet gaan.

Hier is moeders voor moeders vanmorgen geweest, en ondanks dat ik pas 4 weken ben mag ik toch al beginnen. de test van haar was ook positief dus heb genoeg hormoon.

15. aylioun

aylioun Bekend lid

10 feb 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    ja twas klote maar nu gaan we weer door.
    Het was vast ergens goed voor!

ow wat goed dat je al kan beginnen.
    Ben wel benieuwd of je in verwachting bent van 1 of 2 kindjes.
    Maar jij natuurlijk helemaal.
    Een echte kindersurprise:p

liefs

16. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

14 dec 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ja inderdaad, een kindersuprise ja..
    Helaas nog 3 weken wachten... :(
    Vind het echt spannend omdat het de vorige keer een tweeling was en 1 hartje is gestopt.. toen zagen we op dinsdag 2 hartjes en op donderdag nog 1..
    Dat hoop ik niet weer mee te maken.

17. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    heb net de fm gehad en ze weten niet zeker of ik een eisprong heb gehad.. konden ze niet meer zien:S er zat wel veel vocht dus dat was wel een goed teken en het 'ei' is alweer een cyste van 3cm dus denk zelf ook dat ie wel is gesprongen.. nu nog anderhalve week wachten. spannend!!

liefs

18. aylioun

aylioun Bekend lid

10 feb 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland

ja daar dacht ik net aan..
    Ach what are the odds dat dat nog een keer gebeurt.
    En misschien zijn het er wel 3 of 4:D
    Maar wel logisch dat je bezorgd bent.
    Blijf maar lekker met ons kletsen komende weken kan je je frustratie kwijt:)

liefs

19. aylioun

aylioun Bekend lid

10 feb 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    oeh balen dat ze geen zekerheid kunnen geven.
    Maar als alles erop wijst zal het wel goed zijn, toch?!
    En nu wachten...grrr.

liefs

20. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

14 dec 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    :) ja inderdaad.. Ik wil graag volgen hoe het met jullie gaat!! en het natuurlijk weten als het zover is!!! :D

Deel Deze Pagina