Hoi allemaal, Wat een ontwikkelingen als je 2 dagen even niet gekeken hebt! Alvast voorzichtig gefeliciteerd met je zwangerschap Sandra! Hier minder goed nieuws gehad van mijn schoonzusje, ze heeft een miskraam gekregen. Verdrietig! Ik moet veel denken aan mijn eigen zwangerschap van juli, is best moeilijk. Ondertussen ga ik optimistisch door met prikken, morgen weer FM. Ik ben benieuwd of de pregnyl al gezet kan gaan worden. Vanaf wanneer kan dat precies? Ik las ergens vanaf 14mm maar dat is wel erg klein toch? Liefs
ahh wat verdrietig... Is altijd naar. Maar als ervaringsdeskundige kan je haar misschien juist goed steunen nu. Ik geloof dat dat beetje verschilt per ziekenhuis. Bij mij zeggen ze 18/19mm maar kep m ook wel s met 17 gehad. Ik weet eigenlijk niet hoe groot het minimaal moet zijn. Maar misschien is t morgen al goed liefs
@annadre, wat erg!! Ik word er gelijk onzeker van. Sterkte voor je schoonzusje. Bij ons is het ook vanaf 18 mm.
Oh Tamara dat was niet de bedoeling! Maak je maar geen zorgen hoor, je kunt toch niet beïnvloeden of het goed gaat. De tijd zal het leren... Ik voel alweer vanalles in mijn onderrug, ik zou bijna denken dat ik al een eisprong heb gehad, maar dan krijg ik ook hele gevoelige tepels en dat is nog niet... geduld is een schone zaak
Ja annadre, je hebt gelijk, maar je word wel weer met je neus op de feiten gedrukt. Het is ze klein, zo gevoelig. Hm spannend!!
wat een verdrietig nieuws van je schoonzusje! bij ons krijg je ook de pregnyl vanaf 17/18mm. succes morgen en hoop op een mooi groot ei voor je! @aylioun, ja eigenlijk alles wijst op een eisprong behalve mijn temp. dus we wachten het gewoon af. als ik over anderhalve week niet zwanger ben of ongi word dan weet ik genoeg.. maar denk dat ik hem gewoon gehad heb de gyn adviseerde me ook om gewoon om de dag gemeenschap te hebben voor het geval. ik heb wel heel erg last van die cyste, terwijl ie maar 3cm is:S vorige keer had ik er een van 8cm en voelde ik eigenlijk niets van. liefs
Hi allemaal, Annadre, spannend, hopelijk mag je snel de pregnyl spuiten. Bij mij was mijn eitje 17 mm toen ik hem moest zetten. Eitje groeit nog door na de pregnyl. Boeff, balen van die cyste en je onzekerheid over je eisprong zeg. Maar ik de ook dat tie gewoon gesprongen is hoor. Gisteravond na het klussen lag voelde ik ineens een plop in mijn buik, ook aan de kant waar mijn eitje zat. Ik dacht, zal dat de disproportioneel zijn geweest? Ik hoop het maar, dan is de timing ook goed. Vanmiddag had ik vruchtbaar slijm, vroeg me af wanneer je dat hebt na een eisprong, ik bedoel, hoeveel tijd erna heb je dat? Iemand een idee? Verder geen lichamelijke kwaaltjes opgemerkt. Ben benieuwd, is toch wel echt weer spannend hoor deze periode van wachten. Hoorde vanmorgen dat een collega van mij Lokeren miskraam heeft gehad. Schrok er erg van, ze was nl. Lang bezig geweest om zwanger te worden en bijna 12 weken zwanger. Ze straalde altijd zo en genoot er zo van en dan ineens is het over. Zo erg vind ik dat voor haar... Het is altijd weer een wonder hoor als je een gezond kindje mag ontvangen! Ga ff eten met mijn kindjes! Knuffel, Hadassa
Is ook erg, begrijpelijk dat je daar onzeker van wordt. Maar jij kan daar niks aan doen lieverd, dat heb je niet in eigen hand. Probeer positief te blijven denken en zo mogelijk te genieten! Annadre, echt erg voor haar hoor.. Sterkte ermee!
Heftig verhaal meid, dat zijn erge dingen. Die onzekerheid is vooral,zo eg hè, is het wel of is het niet. Gelukkig heb je het een plekje kunnen geven en ben je vol goede moed verder gegaan. Ik bid dat je snel een gezonde zwangerschap en een heerlijk wriemelend hoopje baby in je armen mag houden.
Hoi ja eenzwangerschap blijft spannend weet ik alles van maar blijf proberen te genieten hcg uitslag was laag 34 maar daar maak ik gme geen zorgen om begint bij mij altijd laag. Maandag weer prikken en dan zal ik wel horen wanneer we onze eerste echo hebben ! Hoop dat zich er snel meer bjj ons mogen voegen !!!
Jeetje wat erg, 12 weken! dat is een volledig klein mensje... Echt verschrikkelijk. Pff ik kan echt niet wachten tot ik een hartje zie.. (weet dat er dan nog vanalles mis kan gaan, maar toch..) In verhouding zijn er meer baby's dan miskramen las ik gisteren ergens. daar houd ik gewoon aan vast
Hoi dames, Mijn gyn zei ook dat het krijgen van een miskraam een mogelijkheid is bij het proces om een kindje te krijgen, het mislukt gewoon af en toe, maar dat maakt het niet minder erg om mee te maken he. Om mijn gedachten even te verzetten heb ik vanavond een lesje pilates gedaan. Ik had het eerder al wel gedaan in de verschillende groepen en thuis heb ik een periode zelf gedaan. Op de WII kan het ook. Vanavond was het de eerste les sinds ik weet niet hoe lang dus ik zal wel spierpijn krijgen. Ik had bedacht dat als ik zwanger ben, ik ook wel iets dergelijks wil doen, maar dat mag niet altijd heb ik gelezen. Ik ga me er nog maar eens in verdiepen als het zover is. En zo komen mijn gedachten steeds weer terug op 'what if....' Morgen FM.
Succes morgen meid...! E dat "what if" ken ik ook hoor... Haha.... We blijven vrouwen, altijd vooruit denken hè..
Jeej!! Het (of de ??) follikel is nu18mm!!! Morgen pregnyl zetten, vandaag en zaterdagochtend klussen en op het wachtbankje aanschuiven maarrrr!! Kan niet beter.
Heel veel ducces duim heel hard voor jullie allemaal ben toch wel onzeker maandag weer bloedprikken hoop dat het goed gestegen is gister begonnen met de utrogestan vanmorgen nog een testje gedaan was nu weer wat lichter misschien door de utrogestan maakt me zo onzeker dus maar geen testjes doen en hopen dat het goed zit !!!!
Super Annadre, succes op je wachtbankje! Hoest bij jullie? Morgen weer voor FM. Als er morgen geen verbetering is, moet ik naar de 100 eh, ik heb gisteren telefonisch gesprek gehad met de arts, en moet me echt geen zorgen maken, zij is ervan overtuigd dat het bij mij gaat aanslaan, maar bij de eerste cyclus is het altijd aftasten welke dosering je lichaam nodig heeft, dus ik ben weer ff beetje gerustgesteld. ik hoop het zoo.. E natuurlijk niet te lang... Ik ben er opzich wel onbewust mee bezig en dat is ook niet goed. Vanaf dit weekend ook weer aan mijn voeding sleutelen, afvallen helpt altijd mee zei ze, dus dan doen we dat maar, hoef maar 5 kilo of zo af, dus is wel te doen. Succes meiden! fijne dag vandaag.
ja dat had ik de vorige keer. Toen had ik een kleinere en dat deed ECHT pijn helemaal bij echo's en gemeenschap en nu heb ik een grotere en voel ik niets. Misschien is de plek bepalend en niet de grootte. Ik had cyste op eierstok gegoogled. Afbeeldingen. Ieuww. Zit dat in mij??? Hopen dat ie snel weggaat.... liefs
Ik bedacht me net dat als ik op iedereen apart reageer er wel heel veel posts van mij komen en das beetje irri denk ik. @ annadre: Jeeej een goed ei wat tof! Welkom op het bankje!!! @ sandra 27: ik hoop zoooo voor je dat alles goed is. Maar de kans is groter dat alles goed is toch? niet je onzekerheid de overhand laten krijgen he... @ sween 4: ja joh, ookal IS het nie goed, hogen ze t gewoon op, nos problemos. En dan heb je ineens n mega ei liefs