wat goed meid!! en nu goed klussen welkom op het verschrikkelijke wachtbankje @sandra ik duim voor je dat je hcg gewoon mooi stijgt komt goed!! @sween, zie je wel geen zorgen maken!! eerste ronde is altijd een beetje uitvogelen welke eenheid het beste bij je past.. als je die gevonden hebt gaat het super hard!! @aylioun, wanneer is jouw nod? je hebt 3 dagen na mij de pregnyl gezet toch? liefs
Hey dames... Denk dat er hier wat mis is gegaan/mis gaat. Gisteren de test van moeders voor moeders.. was positief, vanmorgen weer zo'n test.. was positief maar lichter. Deze middag een quickvue gedaan, deze is negatief. (de kruitvattest gaf wel 's middags positief) Heb vanmiddag bloed laten prikken maar krijg volgende week de uitslag pas. Heb geen bloedverlies oid gehad, helemaal niks. Ook geen kramp. Maar ben de hoop een beetje aan het verliezen...
ow jee meen je dat nou? Ahhhhh kan het niet gewoon even iets minder zijn? Dat je morgenochtend test en dat t dan misschien weer goed is? Ahhh verschrikkelijk onzekerheid is such a bitch. Ik hoop zo dat het gewoon nog helemaal goed is! Heel veel sterkte en dikke knuffel. liefs
Jeetje, wel erg irritant he, die onzekerheid. Weet ook niet wat te doen. Wel blijf ik voor je duimen dat het gewoon goed is hoor!
Dank jullie wel! pff word echt gek van die onzekerheid. als het dan mis is dan maar liever meteen ook een bloeding. Nu gebeurd er helemaal niks. geen bloeding, geen krampen, niks
Hier hetzelfde ook minder du8delijke testen ook erg onzeker ! Maar hen al eens in miskraam gehad en het hcg kan niet zo snel dalen ! Dus kop op ! We blijven positief !!! Geen bloedverlies dus er is hoop !!! Jij moet wel lang wachten op de bloed uitslag ! Ik moet s'morgen prikken en kan s'middags al bellen ! Moet maandag weer prikken hoop het zoooo !! Maar ga nu echt niet meer testen maakt me alleen maar nog onzekerder heb verder nergens last van jij toch ook niet ! Komt goed !!!
Dank je sandra, nee nergens last van maar door de negatieve test ben ik onzeker. Hoe kan de test ineens helemaal negatief zijn
pff meiden wat een onzekerheid!! maar hcg kan in het begin toch heel erg schommelen? dat lees ik iig altijd. en tamara zie dat je allemaal verschilende merken testen hebt gedaan. de een reageert misschien minder als de ander.. ik ga iig voor jullie duimen dat de bloeduitslagen gewoon goed zijn @aylioun, ik tel ook altijd de dag na de pregnyl en dan 2 weken mijn temp is nu mooi hoog dus nu is het afwachten spannend! liefs
@Tamara, ik bid voor jullie! Ik heb net pregnyl gehad, dus NOD is 26 februari. Morgenochtend nog een keer klussen. Wachtbankje here i come!
@ annadre, welkom op het bankje @ Boeff: zeker spannend...oef ik hoop het voor je!!! @ sandra en tamara: gaat het een beetje met jullie? Vandaag nog getest met ochtendurine of maar even niet? Heel veel sterkte liefs
@sandra, knap dat je niet meer test. Pff ik hou dat niet vol. Zo onzeker door die negatieve test gisteren. Nog geen tekenen van een bloeding. Vanmorgen met zo'n heel goedkoop dipstickje getest, binnen 1min een heeel licht streepje. Te licht voor op de foto. (hoef net niet te turen) daarnet weer hetzelfde. Beide keren geen ochtend urine. zou kruitvat test kopen. Hopelijk weer positief.
Helaas, hier is het een miskraam geworden. Hcg was nu 8.5 zoiets, dat is veel te laager voor 4 weken. Nu wachten op de bloeding
Oww joh wat erg voor jullie. Verschrikkelije teleurstelling zeg! Heel veel sterkte met het verwerken! Liefs