Puregon & pregnyl

Discussie in 'MMM clubs' gestart door 1988 mama, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Sociaal pedagogisch hulpverlener
    Rotterdam
    @ikhebjelief inderdaad 25 maart heb ik de pregnyl gezet..

ow wat ben ik zenuwachtig maar ik moet gwn toegeven ik voel helemaaaaaaaaaaal nietsssssss ook niet alsof ik ongi ga worden.. enige wat ik voel is dat me boobs heel pijn doen en dat kan nou niet meer door de pregnyl zijn neem ik aan..!! en het doet gwn ontzettend zeer en niet bij me tepel ofzo hoor gwn aan de zijkanten:S vreemd vind ik dit.. Ik wil zo graag dat het zondag word en ik kan testen en dan 2 roze streepjesssssssss :) Ik ben er zo ontzettend klaar voor.. Hij/Zij maybe beide :p is zo welkom bij onsss OWWW ik weet niet wat ik moet als ik dalijk toch ongi wordt hoor.. dat wordt een hele teleurstelling en zal er erg verdrietig om zijn denk ik..

2. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Lieve Rozerin
    Meid ga je nog niks in je hoofd halen meid, dalijk word je ongesteld en is de teleurstelling HEEEL groot...
    En tuurlijk vind je het spannend en ben je zenuwachtig dat is logisch!!
    Vind het wel heeeel knap dat je verder nog niet getest hebt!!
    Maar hoop op 2 mooie roze strepen hoor!:D

3. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    Jah ik geef mezelf geen valse hoop zoals ik al zei voel helemaal niets behalve me boobs.. ik hoop gwn zo dat het raak is.. Maar ben wel voorbereid in hoevere het kan op de rode duivel:p Het is tenslotte onze 1e x met pregnyl en puregon dus ik geef mezelf de tijd er ook voor.. Maar zoals je zegt het is zo vermoeiend dat afwachten :) en ja ik heb nu de neiging om toch ff de stad in te gaan langs de KV te gaan :D maar probeer me in te houden :D
    hoe is het trouwens met jou..? al bijwerkingen van de pregnyl..?

4. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    @rozerin ja ik zoek altijd naar klachten hihi maar moet zeggen heb echt nergens last van na het zetten van Pregnyl...alleen afscheiding wat meer. maar thats it..;)
    Hou de spanning erin;)

5. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    @ikhebjelief Hahahah beter ook hoor :) ik voelde echt van alles en nog wat heel verwarrend en vervelend is dat :)

@myself ik heb thuis gwn geen afleiding sinds ik thuis zit.. en dan ben ik zo gefocust op dit onderwerp dat ik het op een gegeven moment eventjes niet meer weet :)

6. 1988 mama

1988 mama Niet meer actief

Ik ben vanochtend naar het ZH geweest ! echo zag er rustig uit ! en ik begin straks weer met Puregon !
    Ronde 3 !

hoe ist bij jullie ?? lekker van het weer aan het genieten ???

7. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    hoi Hoi

@Mama1988 oke, nou spannend!! succes deze ronde en mijn duimen draaien!!

@rozerin hoe is het daaR? nog getest??

@all
    vandaag naar concert van Nick en Simon geweest, kan niet echt zeggen dat ik het spectaculair vond..
    Maarja voor 7,50 mag je ook nie te veel verwachten he ;)
    Verder nie veel te melden!

liefs

8. pat007

pat007 Actief lid

21 feb 2011
    198
    0
    0
    Amsterdam
    Heerlijk weertje he meiden! Hopelijk werkt het mooie weer een beetje met ons mee! Mijn hoofd is een beetje rood door de zon, en niet eens op het strand geweest. Word er wel lekker rozig van :)

Gisteren had ik een beetje rot humeur, iemand hoefde maar wat verkeerd te zeggen of verkeerd te kijken en ik had het al op mijn heupen, denk door de pregnyl.. Verder rustige buik geen raar gevoel, alleen mijn bh moest net gewoon uit, wat een opluchting hahaa. Heb ik altijd door de pregnyl dat de zijkant, als spierpijn voelt. Hebben julllie dat ook?

@t mama 1988: heel veel succes weer deze ronde met het spuiten, hopelijk deze ronde raak.

@t Rozerin: en en?

9. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    :( ben heel verdrietig.. ik ben niet zwanger ik heb vanochtend een test gedaan en gelijk daarna had ik bruin bloedverlies.. ben zo boos op mijn lichaam.. zo jammer.. Maar jah op naar de volgende ronde.. kan er niks aan veranderen helaas..

@all heel veel suc6 jullie in deze ronde nog.. hoop dat het wel raak is bij jullie.. zo heb ik ook maybe weer hoop :)

10. pat007

pat007 Actief lid

21 feb 2011
    198
    0
    0
    Amsterdam
    @t Rozerin: he wat balen meis, weet hoe je je voelt. Op naar de volgende ronde! Schrale troost is dat de volgende ronde al weer over een paar dagjes begint :).

11. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    @pat007 inderdaad je hebt helemaal gelijk!:) volgende ronde begin gelijk en daar ben ik wel blij om :) Blijven geloven dat het ooit raak zal zijn:) das belangerijk denk ik..!!

12. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    @rozerin wat balen meid:(:(:(:(

13. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    @ikhebjelief het heeft gwn geen nut om te blijven treuren :) ik ben er vandaag helemaal overheen.. gister lekker uitgehuild het was me te veel eventjes.. maar nu voel ik me helemaal happy :) Ben nu al weer benieuwd of het deze ronde raak zal zijn..
    Nieuwschierig naar wat deze maand jullie zal brengen.. gun het zo iedereen..!! hoop dat we de motivatie krijgen die we nodig hebben :)

14. 1988 mama

1988 mama Niet meer actief

hey dames !

ik heb gister de hele dag lekker in de zon gelegen ! heb er een mooi kleurtje van gekregen ! Maaar , het puregon spuiten deed zooo veeel pijn !!! eerst 2 x mis geprikt echt veel bloed ook , nieuwe naald gepakt , toen geprikt en het deed me toch zeer !
    zal het van de zon komen ??

Werkse voor ons allemaal ! op naar het volgende weekend :)

15. pat007

pat007 Actief lid

21 feb 2011
    198
    0
    0
    Amsterdam
    @t 1988 Mama, nee joh zal echt niet door de zon komen hoor. Heb deze ronde ook misgeprikt echt een blauwe plek van 6 bij 6 cm en die is na 1,5 week nog niet weg. Kan wel eens dat je net een heel klein bloedvaatje raakt..niets ernstigs dus.

Nou hier alles rustig, we zitten vanadaag op een week na de puregon, alleen maar last van mijn darmen - opgezwollen buik... ik ga vrijdag een vroege test doen want we gaan aankomend weekend zeilen met alles erop en eraan en wil toch weten of ik een wijntje kan doen en of ik voorzichtig moet doen met sporten etc.

16. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    @mama1988 ik denk ook niet dat het door de zon zal zijn hoor.. netals wat pat007 zegt je hoeft maar een mini bloedvaatje te prikken en dat kan al voor een blauweplekje zorgen.. :) ik zou me niet zoveel zorgen maken..

@pat007 bij jou is het verloopig nog afwachten hé.. hoop dat je posi zal krijgen :)

17. Shanny

Shanny Actief lid

26 nov 2010
    168
    3
    18
    @Rozerin
    Wat balen voor je meid! Blijft toch een grote teleurstelling, maar gelukkig voel je je al wat beter en kun je weer snel aan de slag!

Ik heb nog helemaal niets te melden. Alle eerdere keren dat ik Provera gebruikte werd ik braaf na twee dagen ongesteld, nu na vijf dagen nog helemaal niets! Baal er stevig van, want ik zie erg tegen het spuiten op. Had me erop ingesteld dat ik afgelopen weekend al zou beginnen en nu duurt het alleen maar langer. Hebben jullie wel eens Provera gehad? Na hoeveel dagen moet ik me zorgen maken denk je? Vind het erg raar dat er nu ineens niets gebeurt...

18. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hallo Dames
    @rozerin heb echt respect voor jou hoe je ermee omgaat, het is iedere keer weer een flinke teleurstelling, ik zie daar ook altijd zo tegenop..!
    Ik heb nu een vakantie waar ik naar uit kijk, ben gelukkig niet zo bezig met deze wachtweken,dus dat scheelt even!

@1988mama oooh dat weet ik eigenlijk ook niet, maar vraag me af of het kan!!
    Vervelend als het zo'n pijn doet he..!!:(
    Denk wel dat Pat007 gelijk heeft en dat het idd niet kan komen door de zon.

@pat007 week na puregon? bedoel je niet Pregnyl?

@shanny ik heb vaker provera gehad, en het is een 10 daagse kuur toch?
    bij mij tenminste wel..ik werd na 7 dagen na de laatste provera pas ongesteld!!!!
    Soms zelfs pas na 10 dagen!
    Langer als 10 dagen zou ik wel even contact opnemen met ziekenhuis..

@all
    Dames nog 18 nachtjes en dan zit ik lekker 2 weekjes in Kroatië , ga jullie wel missen hoor!!!
    Verder niet veel te melden...hihih
    Ben lekker van het zonnetje aan het genieten.
    liefs

19. pat007

pat007 Actief lid

21 feb 2011
    198
    0
    0
    Amsterdam
    @t ikhebjelief: ja, bedoel ook pregnyl......mijn vriend denkt dat ik zwanger ben...omdat ik suffig ben en omdat ik alles goed ruik volgens hem...Ik rook namelijk vandaag allemaal rare geurtjes en de hond was aan het hijgen en dat stonk zo, vriendlief rook het niet vandaar..... Hij ging het helemaal googlen en kwam uit bij zwangerschap. Hoop dat hij gelijk heeft maar ik denk het niet... bij heel veel kwaaltjes zwanger of niet kom je op google zwangerschap tegen...dus tja. We wachten gewoon af.

Kroatie is een mooi land, ben er ooit geweest. Prachtige stranden, steden, lekker eten en heel aardige mensen. Alvast heel veel plezier!!!

20. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    @ikhebjelief dankje voor je lieve berichtje..
    normaal gesproken ben ik best een positief persoon en denk dat dit ervoor zorgt dat ik zo blijf denken.. we zijn ook zo jong nog! ooit zal het gebeuren lekker blijven geloven.. Ik wil ook op vakantie maar moet nog 3,5 maanden w8e helaas..
    Wens je heel veel plezier met je vakantie binnenkort.. Lekker genieten van de zon en even weg met heel die mmm gedachten :)

@all blijf duimen voor iedereen!!

Deel Deze Pagina