Puregon & pregnyl

Discussion in 'MMM clubs' started by 1988 mama, Mar 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    mijn gyn zei tegen mij dat het mijn kans niet vergrootte omdat het zaad gewoon goed is.. dus dan ga ik dat ook nog niet doen.. mocht ik nog heel lang bezig zijn dan kaart ik het wel nog eens aan.

@sween, eindelijk een beetje vooruitgang:) hopelijk zijn ze nu snel groot genoeg en kan je eindelijk de pregnyl zetten!!

@tamara, wat zielig voor je mannetje zeg! je zult idd altijd zien, past er WEL iemand op, gebeurt er ineens wat.. gelukkig was het snel over!! succes morgen bij je fm!

liefs

2. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    nou ik heb toch weer wat voor elkaar gekregen vandaag,, schaam me dood:p

normaal hebben wij door de week echos om kwart voor 9 en in het weekend om 10 uur.. ik rij dus naar het ziekenhuis voor een echo, kom ik daar zijn alle polis gesloten ivm CARNAVAL!!!!! wtf! dus maar even aan de balie gevraagd of er vandaag ook echos gedaan werden.. dat was dus gelukkig wel maar omdat het schijnbaar een zondag is vandaag om 10 uur pas:O maargoed, dat vrouwtje zei zo: ga maar naar boven, rond een uur of 9 is de gyn er en dan mag je misschien even tussendoor..gelukkig kon ik dus om kwart over 9 voor mijn echo,, schaamde me echt dood haha.. en natuurlijk weer een gigantische cyste dus ik lig weer een paar weken stil.. moet nou aan provera beginnen maar denk dat ik daar nog een paar dagen mee wacht.. nu is mijn cyste bijna 6 cm dus dat duurt even voordat die krimpt..

hoe gaat het met de dames op het wachtbankje??

liefs

3. Sween4

Sween4 Bekend lid

Nov 9, 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    ..

haha herkenbaar, had jij dat ook?? hij gaf wel aan dat mijn probleem echt is dat er heeeel veel eitjes zijn maarja daarom zitten we hier haha, heeft iedereen toch last van? ben toch niet de enige, daarom hebben we toch pcos? haha, snapte zijn opmerking niet helemaal. Ja ik en benieuwd eerste ronde Puregon, valt niet tegen, al ik wel al op de 125 he zit? hoop idd dat er maximaal 3 doorgroeien anders moet ik stoppen, maar dan mag je tochg een sex hebben als er meer zijn,maar wat voor een kans heb je nou dat ze allemaal 4 gaan springen en bevrucht worden? die kans is toch nihil of niet??

Tnx he! Liefs

4. sandra27

sandra27 Lid

May 9, 2008
    99
    0
    0
    Hoi nee die kans is zeker aanwezig en hoe meer eitjes hoe groter de kans op een meerling en. door de pregnyl krijgen de eitjes nog een groeispurt en.kunnen alle eitjes springen boven de 15 geloof ik !

5. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

Dec 14, 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow wat balen boefff!!!
    Hoop dat die cyste snel weg is.

Hier gaat het traag deze maand.. normaal altijd rond 10dafen klaar voor de pregnyl.. deze keer nu pas 1tje van 11mm en een stuk of 3 van 9mm nog steeds. donderdag weer terug

6. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    3,926
    422
    83
    Boeff,Mahdi al gereageerd in andere topic op jou. Hoop dat de cyste snel slinkt iig.

Tamara, jammer dat het niet opschiet, maar het gaat gelukkig nog steeds goed toch!

Sween, ja veel,van ons hebben idd PCOS en dar horen veel eitjes in je eierstokken bij idd. Ik spoot 175 eenheden hoor, dus nog een stukje meer dan jij. Had 1 eitje en verder ook echt geen kleine eitjes die aan het groeien waren gelukkig. De kans is idd. Aanwezig dat ze allemaal springen, ik ken het gevoel wel wat jij nu hebt, dan denk je, ik heb gewoon dubbele kansen. Maar ja, het is niet wijs, wat als je wel zwanger raakt van vier kindjes en het gaat niet goed? Nogmaals, ik begrijp je heel goed, ik heb het ook veel gehad die gevoelens.

Hier nog geen nieuws, ik heb niet getest vandaag. Wacht morgen even af. Morgen is mijn officiële nod. Vandaag 2 weken geleden de pregnyl gespoten. Heb wel een ongie gevoel, maar niks te zien tot zover gelukkig.

Meiden die ook meerdere keren pregnyl hebben gespoten, wanneer kregen jullie je menstruatie? Precies op nod of ervoor. Ik kreeg hem eerder altijd 2 dagen voor nod. Vind het reuze spannend.

7. aylioun

aylioun Bekend lid

Feb 10, 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    @ Tamara: is je kleine mannetje inmiddels bijgekomen van de schrik?

ik had vandaag een gesprek met gyn over hoe verder.
    Ze vroeg of ik nog steeds positief stond tegenover IUI, ik zei dat ik twijfelde en graag wil weten wat de meerwaarde ervan is.
    Ze legde uit dat de meeste zaadjes sneuvelen nog op weg naar de baarmoeder, dus dat je door ze direct in de baarmoeder te plaatsen de beste nog steeds hebt zeg maar. Nou heeft mijn man gelukkig goed zaad dus hoop dat er dan een flink leger aankomt daar hehe.
    Geeft trouwens wel weer aan hoe artsen verschillende meningen hebben... maargoed, het kan ook geen kwaad dus ik ga aan de IUI.
    Ben nog niet ongesteld maar had zo'n zin in een broodje gerookte zalm en wilde toch ook niet onverantwoordelijk zijn dus heb toch maar een testje gedaan net.
    Negatief, as i expected dus zit lekker broodje zalm te eten:D

En dan wordt het dus IUI voor mij. Spannend!

liefs

8. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    raar he, dat die artsen er allemaal zo anders over denken:S ik denk zelf namelijk ook dat het je meer kansen geeft.. precies hoe je zegt, de meeste zaadjes sneuvelen al tijdens de reis..
    hopelijk gaat het met iui wel meteen lukken:)

ik ga er toch ook nog eens over vragen, want heb strax zitten rekenen en zit gewoon weer 3 weken stil:S

geniet lekker van je broodje:D wel jammer dat de test negatief was!

liefs

9. aylioun

aylioun Bekend lid

Feb 10, 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland

ja, ik vroeg het met jou in mn achterhoofd.
    Vind dat altijd zo verwarrend, want jouw arts zegt dat toch ook niet zomaar denk ik dan..
    Mja, zolang het de kansen niet verkleind zeg ik, waarom niet.
    En ze was erg positief dus dan moet ik dat ook maar zijn.

Broodje is heerlijk, ondanks negatieve test.
    I'm a sucker for food...
    (denk homer simpson kwijl...:D)

liefs

10. Zo, ben er weer!! ;)
    Carnaval was maar kort, maar ik was er wel aan toe, zeg maar. :D

Over IUI: ze bewerken de zaadjes ook nog, zodat alleen de allersterksten in de baarmoeder worden gespoten...

11. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    misschien heeft hij het wel gezegd omdat ik nog zo jong ben ofzo,, en eigenlijk pas 4 ECHTE rondes heb gehad...

idd als het de kansen niet verkleind kun je het altijd proberen! kwaad kan het nooit. en kan me voorstellen dat je op een gegeven moment toch iets anders wil proberen als het niet lukt.

homer simpson:D ik zie hem voor me hoor haha

12. aylioun

aylioun Bekend lid

Feb 10, 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    owja, dat wilde ik nog vragen hihi. Nou, fijn dat het leuk was.
    Effe alles eruit feesten;)

Jaaa da's waar, twordt ook nog bewerkt.
    Nog een plus!

liefs

13. aylioun

aylioun Bekend lid

Feb 10, 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    Ja elke situatie is weer anders, toch?!

liefs

14. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    zo is dat, en iedereen moet vooral ook doen waar ze zich het beste bij voelen!

liefs

15. aylioun

aylioun Bekend lid

Feb 10, 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    totally agree!!!!

liefs

16. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

Dec 14, 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Aylioun, spannend zeg!! onze 1e iui was raak (zoontje nr 1)
    Hopelijk voor jullie ook!!

Lodewijk is gelukkig weer vrolijk en gezellig, wel een hele dikke lip!

Spannend Hadassa, ik werd meestal 1dag na nod ongesteld.

17. aylioun

aylioun Bekend lid

Feb 10, 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    oehhhhh i hope mine is too jeeeeeee!!
    Leuke naam Lodewijk!! Lipje trekt wel weer weg, fijn dat ie weer blij is!:)

liefs

18. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

Dec 14, 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je, wij vonden de betekenis heel mooi; roemvolle krijgsheld

19. aylioun

aylioun Bekend lid

Feb 10, 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    wow cool zeg!
    Daar kan ie mee aankomen straks op de kleuterschool:cool: hihi

liefs

20. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

Dec 14, 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, hij doet zijn naam nu al eer aan hoor.
    Het is echt een klein krijgertje.. (en wil nu al altijd zijn zin hebben)

Share This Page