Puregon & pregnyl

Discussie in 'MMM clubs' gestart door 1988 mama, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    haha leuk zeg, die betekenis!! en idd erg mooie naam!

liefs

2. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

14 dec 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel. (meeste mensen moeten er erg aan wennen omdat de naam wat "ouderwets" is)

3. aylioun

aylioun Bekend lid

10 feb 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    Nee joh, ouderwets is het nieuwe hip!
    Sooooo 2012!:D

liefs

4. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

14 dec 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ben het helemaal met je eens!

5. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Lekker aan de klets zijn jullie zeg!

Boeff, tijdens mijn behandelings periode van mijn dochter, hebt ik 5 behandelingen gehad met hormonen spuiten in anderhalf jaar. Steeds lange rustpauzes ivm de cysten en heel lange spuit cyclussen. Dus ik herken je gevoel wel van 6 keer een eisprong in een jaar tijd. Ik was het goed zat op den duur en wilde eigenlijk over naar IUI. Met mijn gyn besproken, deze begreep het maar wist me over te halen om nog 2 behandelingen te doen, zodat ik er volgens het boekje 6 behandelingen op had zitten voordat ik overging naar inseminatie. Ok dan dacht ik, en op de aut. piloot behandeling nr. 5 ingegaan... En juist die behandeling werd ik zwanger van E..line.
    Dus ik herken je frustratie en onmacht gevoelens wel heel erg. Gelukkig heb je de aankomende tijd genoeg aan je hoofd om je zinnen te verzetten en er minder mee bezig te zijn meid. En ik hoop enorm voor je dat het snel mag lukken!

Aylioun, spannend idd. dat je overgaat naar IUI! Hopelijk mag het snel resultaat geven! Jammer dat deze behandeling lijkt te zijn mislukt! But... who nows...!

Hier, ik ben druk met allerlei opdrachten voor school, zit ook n mijn afstudeer fase en ben bezig met mijn onderzoeksverslag. Dus genoeg te doen, te veel eigenlijk!
    Ik weet niet of ik morgen ga testen, eerlijk gezegd vind ik het heel eng... ben beetje bang voor een negatieve test. je weet het maar nooit. Hoewel ik wel allerlei dingen in mijn lichaam voel moet ik zeggen en ook al ff enorm moe ben en na het avondeten echt even languit op de bank moet, anders trek ik het allemaal niet, zo moe. Heb ook een soort van 'groeipijnen' in mijn onderbuik/liezen Daar waar mijn banden ergens zitten. Maar dan denk ik weer, dat heb ik vast vaker.... Kortom, ik weet het gewoon niet en het is nog even spannend. Mijn temp vanmorgen was weer mooi hoog, zelfs weer iets gestegen tov gisteren... Maar ook dat wil niet altijd iets zeggen.

Knuffel,

Hadassa

6. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    wow hadassa,,

ik wist niet dat jij dat allemaal mee hebt gemaakt! ik vind het een mooi verhaal en geeft me ook heel veel hoop dat het bij mij ook een keer gaat lukken:) dank je voor dat je me weer wat moed en kracht hebt ik gepraat:)

spannend zeg, ik vind het knap dat je niet meer getest hebt! ik ga heel hard voor duimen!!!!!

liefs

7. annadre

annadre Actief lid

25 aug 2010
    115
    0
    0
    't Gooi
    Hallo allemaal,

@Hadassa, wanneer is je NOD ook alweer? Klinkt goed allemaal!

@Aylioun, ik hoop met jullie mee!

Hier een heel hoopvol weekend: enorme steek in mijn buik vrijdag en vanmorgen een grote dip in mijn temperatuur... nu hopen dat ie morgen weer mooi hoog is.
    Verder heb ik geen gevoelige tepels terwijl ik dat anders wel heb in aanloop naar menstruatie, en zijn mijn borsten groot (anders ook wel) maar zijn ze ook hard aan het worden, dat was ook bij mijn zwangerschap van afgelopen zomer.
    Oh ja, vandaag erg hoofdpijn en al een paar dagen eetbuien.

Who knows.... nog een paar daagjes geduld, zaterdag mogen we testen.

Liefs,

8. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Graag gedaan Boeff.

Ik lig in mijn bed, net wakker en getemp. Temp is weer wat omhoog. Nu 36.90. Vandaag is mijn nod Annadre....

Toch wacht ik ff af denk ik vandaag, ik heb in mijn leven zoveel negatieve testen gezien, dat ik daar nu huiverig voor ben, ook nu. Vreemd, dat ik wel voor nod durf te testen, maar niet op nod...

Spring ff onder de douche en dan mijn wekelijkse schooldag vandaag.

Groetjes allemaal en een fijne dag!

9. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal

nog even snel, ben net gebeld en mag vanavond ABSOLUUT niet spuiten.. morgen moet ik terug om 09.00 uur, er zaten dus nog twee van 11.5 mm verstopt ergens achter haha, dus in totaal 3 grote 15, 14, 12 en die andere twee, dus dat is teveel, nu mag ik dus niet spuiten en hopen ze dat die twee kleiner blijven dan de rest.. fff duimen jullie voor me!?? Liefs

10. annadre

annadre Actief lid

25 aug 2010
    115
    0
    0
    't Gooi
    Ooh spanned zeg Sween4! Hopen dat het goed gaat.

Hadassa, ik snap het heel goed. Ook als je zwanger bent is het nog spannend of je niet toch 'ongesteld wordt'. Dus het maakt niet zo heel veel uit om nu te testen, dat had ik ook toen ik in juli zwanger was. Ik teste ook pas een dag of wat later, gewoon omdat ik t zeker wilde weten als ik een positieve test in mijn handen zou hebben.

Vanwege mijn tweede temp stijging en daarna de dip, ben ik iets minder onzeker dan eerst. Ik heb nu duidelijk het gevoel dat ik zwanger ben, alleen is het dus nog afwachten of ik niet toch ongesteld ga worden zaterdag... is een bijzonder gevoel!

11. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

14 dec 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor annadre... :)

En Hadassa hoe gaat het nu? ik denk dat het raak is ;)

Hoe gaat het met de andere?

Heb echt zin in morgen!! hele dag op de 9maandenbeurs staan. (hoewel het wel dubbel is.. zou morgen eigenlijk 6 weken zwanger zijn)

12. sandra27

sandra27 Lid

9 mei 2008
    99
    0
    0
    Hoi lijkt me inderdaad erg moeilijk ! Hier was het bloed gelukkig toppie van 227 naar 5500 helemaaal happy ! 5 maart eerste echo morgen 6 weken hoop dat er snel.meer dames volgen !!! Waar sta je op de 9 maanden beurs ? Wij gaan donderdag

13. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ik weet het nog niet of ik ga testen, zou het nu wel willen, maar kan beter met ochtend urine testen denk ik. Ben ook nog steeds beetje onzeker...

Net kwam ik thuis en mijn m'n had gekookt, en het stonk enorm. Vaak heb ik dat in het begin.... Pffff, hoe moeilijk kan het zijn hè testen. Heb zo vergadering en weet niet of ik evt. Vanavond laat kan testen...

Tamara.... Is idd leuk en dubbel hè. Probeer ervan te genieten meis en hopelijk ga je leuke inspiratie opdoen voor de toekomst....

Liefs,

14. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

14 dec 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er alleen morgen sandra.. Sta bij de stand van de hippe mama club.
    Ga een dagje helpen.

Haha hadassa denk dat je best kunt testen... klinkt allemaal heel hoopvol.

15. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    spannend zeg hadassa en annadre!! en knap vooral dat jullie nog niet getest hebben, had er allang 10 gedaan als ik nog niet ongi was geworden!!:p

@aylioun, jij nog niet ongi geworden? jouw nod was vandaag toch?
    @sandra, dan nu officeel gefeliciteerd:D wel leuk dat je nu dan al zo snel de echo hebt!!
    @tamara, veel plezier morgen:D

liefs

16. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Tamara: veel plezier morgen.

Hier vandaag 1e FM. Had een super leuke gyn. Ze legde alles heel duidelijk uit en nam alle tijd. Wilde ook eerst precies onze historie weten en wie we waren voordat we tot de FM over gingen.
    Het is nu dag 9 en mijn baarmoederslijmvlies is 6,5 mm (meer dan ik ooit heb gehad).
    Er zaten links meerdere kleine follikels, waarvan twee grote en de grootste is nu 11,7 mm.
    Rechts ook meerdere, waarvan één grote van 12,7 mm.
    Geen idee of dit heel goed is.
    Ik moet overmorgen weer komen voor een FM. Helaas niet bij dezelfde gyn, zij had geen plek meer.

De gyn van vandaag begreep eigenlijk niet waarom ons is gezegd dat ze niet met ons het IVF-traject in wilden gaan. Zij heeft ons laten weten dat we dit mogen opstarten. De wachttijd is 2-3 maanden (ze heeft er spoed bij op gezet – misschien wat eerder…..??). Zij zag er juist wel iets goeds in om dit nu direct te doen, omdat mijn AMH-waarde laag is.
    Hier zijn we heel blij mee.

Nog een ander vraagje: Als er een IUI gepland staat, is het dan aan te raden niet meer te klussen thuis? Wat is het best? En daarna, na de inseminatie?

17. annadre

annadre Actief lid

25 aug 2010
    115
    0
    0
    't Gooi
    Hallo allemaal,
    Sandra, gefeliciteerd!!

Hadassa, ik denk dat het raak is...

Tamara, veel plezier op de beurs!

Ploon, fijn dat ze jullie verder willen helpen. Wij doen geen iui, dus ik kan je niet helpen

Zaterdag mag ik testen, maar ik heb voor de grap eens een lijstje gemaakt van wat ik allemaal voel:

Ik voel mn baarmoeder/gevoelige onderbuik/ niet met opgetrokken benen zitten/ op zij liggen voelt onprettig van binnen
    Extra honger
    Menst pijn in rug
    Hoofdpijn
    Spierpijn/ moeie benen
    Harde klieren in borsten
    Grotere borsten
    Geen gevoelige tepels (anders wel als ik ongesteld moet worden na eisprong)
    Vrijdag na eisprong buikpijn+hevige steken in onderbuik+ vagina
    Temperatuurdip maandag
    Veel ruiken/gevoelig voor geurtjes
    Rommelende darmen/ lichte obstipatie
    Boertjes laten en maagzuur na de lunch

Lijkt op toen ik zwanger was in juli!
    Nog 4 nachtjes slapen tot NOD.

18. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Amandel, veel van jouw klachten heb ik ook en ook al zeker vanaf 1 week voor nod.

Ik heb net getest, test is positief, alleen een heel lichte streep... Dat maakt me wat onzeker. Wel iets donkerder dan de streepjes voor mijn nod, en duidelijk roze van kleur en ruimschoots binnen de tijd. Ik merk dat ik nog niet heel blij durf te zijn... Snappen jullie dat? Ik vind het nog eng!

19. annadre

annadre Actief lid

25 aug 2010
    115
    0
    0
    't Gooi
    Hallo Hadassa,
    Ik begrijp heel goed dat je nog angstig bent, heel herkenbaar. Heb je het wel al met je vriend/man gedeeld?
    De bezorgdheid hoort er voor een deel bij denk ik.
    Geniet van je zwangerschap, risico's zullen er vanaf nu bij blijven horen denk ik dan maar. Vertrouwen en realistisch zijn dat het een stap tegelijk gaat.
    Ik bid voor je en gefeliciteerd!!
    Liefs

20. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    begrijp heel goed dat je nog niet blij durft te zijn.. ik zou pas blij durven zijn als ik een knaltest zou hebben of een positieve digitale test van cb.

maar een roze streepje, ruim binnen de tijd is natuurlijk wel heel positief he:D ik zeg voorzichtig GEFELICITEERD:D

liefs

Deel Deze Pagina