Dank je Annadre voor je lieve woorden. Ik weet dat ook wel hoor dat het erbij hoort. Ga proberen een beetje vertrouwen te hebben. Mannetje is heel blij haha...
Gefeliciteerd hadassa.. Wij persoonlijk klussen ongeveer 1,5dag voor iui en zsm, regelmatig na iui. Succes!
Kutttttttttttttttttttttttttttttzooooooooooooooooooooooooooi Zijn er meerdere van boven de 13 mm, 1 teveel, mag nu niet doorgaan moet cancelen en dan ook tot volgende week geen sex hebben, ik wordt volgende donderdag gebeld .moet dan weer aan de Duphaston ongesteld worden en denk dat ik dan moet beginnen op 75 of 100 mg, maar ik ben beetje teleurgesteld in het ZH, als ze zondag al hadden gezien dat er veel eitjes waren en waarom moest ik dan zo;n hoge dossering blijven spuiten? gisteren mocht ik niet spuiten en zijn ze ook gegroeid dus vind het gewoon echt kut, sorry voor mijn taalgebruik.. zit ff in een dipje!! Over ongeveer 3 weken weer starten dan maar!! Liefs hebben jullie dit ook wel eens gehad?>? en hoe gingen jullie hiermee om, ik weet nu wel tenminste dat mijn lichaam wilt werken maar zo veel is ook weer niet goed haha
jeetje, het zit jouw ook echt niet mee.. eerst zolang spuiten en dan uiteindelijk nog overstimulatie:S ik heb eigenlijk hetzelfde meegemaakt maar kreeg gewoon de pregnyl. dit was in mijn eerste ronde, had toen 1 eitje van 16mm en 2 van 18mm.. de rest zat ook rond de 13mm.. het waren er een heleboel maar mocht het toch proberen.. zo zie je maar weer dat ieder ziekenhuis hier heel anders mee omgaat. had naderhand wel veel grote cystes. hopelijk gaat het je de volgende ronde beter!! liefs
boefff tnx ik wordt vanmiddag nog gebeld dat ga ik dus mooi meenemen, bij jou heeft het uiteindeiljk niet tot bevruchting gemaakt? welk zk loop jij? oh in Limburg zie ik, dus is beetje uit de buurt haha, ik ga het gewoon voorleggen tnx, ik weet nu wel tenminste dat het werkt, dus gaan gewoon nieuwe ronde in en de kansen gaan dan goed komen hoop ik, jij ok succes! Liefs
ik loop in weert.. weet niet of je het kent bij mij heeft het niet tot een bevruchting gelijd, maar iedere kans is er 1 toch? dat ik niet zwanger was had niks met de hoeveelheid eitjes te maken ofzo want had gewoon een goede eisprong gehad.. ik zou het er idd eens over hebben.. nee heb je ja kun je krijgen. succes!! liefs
He, wat balen zeg! Idd wel vreemd dat je met veel eitjes nog door kon spuiten. Maar net wat Boeff zegt, elk ziekenhuis zal zijn eigen werkwijze hebben. Ik heb er zelf geen ervaring mee... Iig veel succes de volgende ronde. *knuffel* Liefs
tnx meiden ik ga het zeker voorleggen vanmiddag, nee heb je ja kan je krijgen goede inzet!! Weert ken ik wel, beneden in Limburg toch ik loop in Rotterdam ahha, je hoort het wel vanmiddag of morgen Liefs
@Sween4, wij hebben het ook gehad met de eerste ronde Puregon. We mochten toen inderdaad ook geen seks hebben. Er zaten er toen 3 grote en een paar wat kleinere bij mij (ik had heel lang met 50 geprikt en een tijdje met 75). Toen was het ook ineens te ver. Balen!!!
Wat balen sween!! Op naar de volgende ronde.. Hoe gaat het hadassa en annadre? En met de rest?? Pff hier doodmoe.. zooo druk op de 9maandenbeurs.. Morgen weer fm en daarna dagje efteling Afleiding
Hi Meiden, ik ben gebeld hoor, door een andere gyn, ze gaat morgen even met mijn eigen gyn overleggen of het nog zinvol is om vrijdag of zo nog voor een echo langs te gaan en te kijken of ze misschien gekrompen zijn, wat zij zag is dat er twee grote waren en meerdere kleintjes van minimaal 13, dat mogen er max 3 zijn, dat waren er 4 of 5 of nog meer, dat konden ze niet precies zien, dat is dus te gevaarlijk als we door zouden gaan, ze gaat ook bespreken of we gewoon sex mogen hebben want ik heb vanmezelf toch geen eisprong en ze zei als die ene van 18 mm gaat springen dan heb je toch nog een kans, maarja we wachten het wel af, ik zal denk ik dan volgende week weer mogen starten met duphaston, ik hoop dat de tweede ronde korter duurt, vandaag dag 29, en heb dus helaas alle spul voor niks in mijn lichaam gespoten, haha, nou fijne avond meiden, ga ff boek lezen en vroeg naar bed, heb een dubbel gevoel hier.. Liefs
@ Sween4 vervelend zeg! Hopelijk kan je TOCH door toch frustrerend als je die kans helemaal kwijt bent! @Tamara: leukkk afteling, wik wil ook! Vind het wel echt belachelijk duur tegenwoordig maar wel superleuk! Nou ik ben gisterochtend like clockwork ongesteld geworden. Nu dus naar de IUI. Ben benieuwd.. liefs
Ahh wat balen Aylioun.. Hopelijk gaat de iui in een keer goed! Spannend sween.. hoop dat ze met een goede oplossing komen.. Ik had daarnet een fm 1 eitje is zeer waarschijnlijk al gesprongen (zonder pregnyl) Heb er nu 1 van 18 en 2 van 14.. moest nu meteen de pregnyl zetten en morgen ochtend meteen iui.. ze wilde geen 2 dagen wachten omdat het er echt uitzag alsof de eisprong er al was/elk moment komt. Dus toch nog vrij snel! iui op dag 15. Hoop het zo!! heb dus 3 kansen (en een eitje wat al gesprongen is, waarschijnlijk gisteren) zou het dan nu... Efteling maar verzet tot volgende week.. was pas om kwart over 10 klaar, toen moest ik dus naar huis om pregnyl te spuiten.. nu zouden we nog 1,5 uur moeten rijden.. dan is de helft van de dag al voorbij..
Hoi dames, ik had geen geduld meer . Ik heb een testje gedaan van CB digital (zonder wekenindicator). Negatief. Ik weet nu dus zeker dat de pregnyl eruit is, nu 2 dagen voor NOD. Ik las dat deze test 50 mU meet, dus hopen dat ik op NOD positief test!! spannend...
Ja de kans op een meerling is er absoluut.. maar ik ga nu nog maar even nergens vanuit.. zo al spannend genoeg.. (A) Spannend hoor... Hoop het echt voor jullie!!
wat goed dat je hoogstwaarschijnlijk zelf al een eisprong hebt gehad! en dan nu nog een door de pregnyl, heb je mooi dubbele kansen ik ga weer voor je duimen!! @aylioun, toch evengoed balen dat je weer ongi bent geworden.. hopelijk gaat het dmv iui nu eindelijk wel lukken! @annadre, jammer dat je test negatief is maar alles kan nog!! er zijn genoeg meiden die zelfs een hele tijd na de nod pas positief testen! ik ga morgen weer beginnen met mijn provera,, hoop dat ik het een beetje goed uitgerekend heb en dat de cyste dan over 2 weken weg is. 9 maart ga ik dan als het goed is weer beginnen met spuiten! heb er nu al zin in liefs
Hoi lieve meiden, Met mij gaat het goed hoor, thxs for asking... Voel me een beetje dubbel hier eerlijk gezegd ten opzichte van jullie, maar ben en blijf zo benieuwd naar hoe het met jullie gaat. Boeff, je klinkt weer lekker positief meid, ik,hoop dat dit jullie ronde mag worden. Succes meid! Tamara, super spannend dus voor jullie, oeffff ik hoop,het zoooo! Gaaf zoveel eitjes met kansen! Annadre, een cb test test geloof ik niet zo snel posi, kv. Testen eerder lees ik overal. Hopelijk heb jij over een paar dagen een heerlijk positieve test. Aylioun, hoe'st met jou? Liefs, Hadassa