Hadassa. ik heb 10jaar aan kunstschaatsen gedaan.. daarna nog 3jaar les gefeven.. dus dit is echt slecht voor mij.. Annadre een dik bmsv is positief volgens mij.. maar ik weet er ook niet veel van.
@ Boefff, dankjewel maar 3 uur reizen heen en 3 uur terug is idd bit too much van het goede hehe @ Tamara, ahh wat lief zeg. Ik heb ook wel 's gelezen dat poezen het ook aanvoelen. Zou zomaar kunnen.. @Ploon, geen ervaring mee. Ik hoop dat het toch nog goed afloopt deze cyclus. Ik doe dit weekend even niks. Even niet hysterisch naar vacatures zoeken, even niet zwangerschapskansen en symptonen googlen... Gewoon lekker filmpje kijken op de bank en niksen met man. Moet er ook nie aan onderdoor gaan. Ben benieuwd wie de volgende is die zwanger wordt... liefs
Daar doe je heel goed aan! Er was mij trouwens verteld dat als je een baan zoekt, kun je beter 1x in de week de vacatures afstruinen... Net toen ik het niet meer verwachtte, had ik ineens een baan... Have fun met niksen! Ik heb hier (weer eens!) wat vreemds. Ik spuit nu ff een ronde geen Puregon, omdat ik een kijkoperatie krijg nadat ik ongesteld ga worden. Misschien tegen beter weten in, gaan we proberen of we op de natuurlijk wijze zwanger zouden kunnen worden (miss een beetje onzinnig gedacht van ons). Waarschijnlijk heb ik gister mijn eisprong gehad, en nu heb ik gister en vandaag heel veel last van misselijkheid, hoofdpijn en erg moe...
ja maar seriously: HOEVEEEEEEEEEEEEL vrouwen worden niet zwanger als ze het even niet verwachten. Als ze er even niet aan denken. Ik was ook zwanger geworden net voor operatie omdat ik dacht, kan toch nie a naturel. En hop!! En dat hoor je zoooooo vaak. Misschien heb je omdat je zoooo relaxt bent gwoon je eisprong gehad en ben je PATS zwanger. Would be soo cool! Misschien idd beter om 1x per week te kijken maar weet nie of dat me lukt. Maar elke dag heeft geen zin heb k wel gemerkt. Zucht.... liefs
@annadre, ik gebruik provera om ongesteld te worden.. ik word nooit ongesteld van mezelf. dus slik nu 10 dagen die pillen en dan word ik 3 dagen daarna ongesteld en dan op cd3 weer voor de uitgangsecho. deze is als het goed is op 9 maart. hopelijk mag ik dan weer beginnen @rissie, is toch niet vreemd dat jullie het zo willen proberen, en wie weet lukt het wel gewoon proberen kan nooit geen kwaad! liefs
@Hadassa: vrijgezellendag was onwijs leuk!!! Een hele mooie dag gehad. En idd gelukkig geen inseminatie de dag erna (maar of dat goed was, want had zaterdagavond en zondagochtend echt hele erge steken in mijn linkerlies. Nooit eerder gehad. Ik dacht eerst dat deze steken door de hogere dosering Puregon kwam, maar misschien was het wel een eisprong. Laten we hopen van niet zeg. Wel geklust zondagmorgen, maar heb nog steeds de Pregnyl niet gezet. Er zat rechts ook een grote follikel. Kan het zijn dat deze nog door de Pregnyl gaat springen? Kan dit in tijdstip verschillen? Ik heb geen idee. Jullie? Heb gister en vandaag nog wel een ovulatietest gedaan, maar die waren negatief. Vrijdag was deze half positief maar of dit iets zegt?? Ben heel benieuwd wat er vanmiddag uitkomt. Hoe dik mijn bmsv is en de grootte van de follikels (als die er nog zijn). Ik hoop niet dat de gyn van zaterdag de foute meting heeft gedaan (al heeft ze het een paar keer over gedaan) en dat we dus te laat zijn.
Spannend vanmiddag ploon, hopelijk zit er nog steeds een mooi groot ei en krijg je snel de pregnyl. Ik denk als het ei al wel gesprongen is en je zondagochtend geklust hebt dat je wel goed zit. Ik ben vanaf zaterdag (dag na iui) ook begonnen met tempraturen. 1e dag 36,3 2e dag 36,5 3e dag 36,7 Maar eigenlijk weet ik helemaal niks van tempraturen.. waar moet ik nou op letten?
@Tamara: op dit moment zegt je temp nog niets. Ik heb maanden getempt, maar dit doe je in principe om je eisprong te spotten (dan stijgt je temp) en als je temp hoog blijft op je NOD en daarna dan ben je zwanger. In tussentijd kun je er niets over zeggen. Soms heb je bij een innesteling een temp.dip, maar dat is vaker niet zo dan wel. En soms stijgt je temp nog een keer in het 2e deel van de cyclus, maar ook dat komt niet vaak voor. Ik hoop ook zo dat we niet te laat zijn.... :S
Ploon, heb je pregnyl al moeten zetten? dan tussen 32 uur en 36 uur sexen! dat is het beste, is mij vrijdag geadviseerd! wij hebben zaterdag precies om 32.5 uur gesext, daarna niet meer, moet genoeg zijn! succes meis!! xx
Hoe was het vanmiddag ploon? Oke dus nu mijn temp moet nu gewoon hoog blijven.. Ik hoop dat het dan deze maanden hoog blijft..
Vanmiddag had ik de 4e FM. Ik was er dus al bang voor dat mijn eisprong al geweest was en we dus te laat waren. En mijn angst werd dus waarheid, want op de echo waren alleen nog maar hele kleine follikels te zien (eentje het grootst van 10 mm). Dit duidt of op een eisprong die geweest is of op gewoon het niet verder groeien van de follikels. Mijn baarmoederslijmvlies was nu nog dunner en wel 5 mm Voor de zekerheid heb ik bloedgeprikt voor mijn oestrogeen- en progesteron-waarde. Hieruit kan ze ook opmaken of mijn eisprong daadwerkelijk is geweest. Is dit het geval kan ze hier ook aan zien of er een kans bestaat dat ik eventueel zwanger zou kunnen worden/zijn deze maand en er een eitje zou kunnen zijn dat dit zich kan gaan innestelen. Is dit het geval dan krijg ik medicijnen (utrogestan en progynova) om deze innesteling te bevorderen. Als dit niet zo is dan is deze maand sowieso voorbij. Baal als een stekker!
ploon, temp je wel? want dan kun je precies zien of je een eisprong hebt gehad. is dat niet zo kun je toch gewoon door spuiten? wel balen zeg! hopelijk heb je toch goed geklust en is het een goede eisprong geweest! ik duim voor je! liefs
Boeff: ik heb maanden getempt, maar ben er op een gegeven moment mee gestopt. Toen ik stopte, gaf het me veel meer rust. Heb wel ovulatietesten gebruikt. Had vrijdag een beetje een streepje en zaterdag en zondag een omowitte test. Dus misschien had ik donderdag wel een positieve als ik getest had. Afwachten wat het bloedonderzoek morgen zegt....
Hier vandaag gebeld n.a.v. bloed prikken gister. Moet wel beginnen met utrogestan en progynova omdat ik eisprong heb gehad en de progesteron waarde niet aangaf dat ik uberhaupt niet zwanger zou kunnen worden deze maand. De waarde was 21,3. Dit zegt mij dan weer helemaal niets. Jullie?????? Op 10 of 11 maart moet ik dan testen. Zo lang ik niet ongesteld ben en geen positieve test heb moet ik doorgaan met deze medicatie. Dus ik neem ook plaats op de wachtbank
21,3 is prima meid,, je hebt een goede eisprong gehad!! verder weet ik daar verder ook niets van.. succes op het wachtbankje!! liefs
Hallo, Sorry dat ik even inbreek in jullie topic. Sinds december 2011 zijn wij aan de gang voor een tweede kindje. Helaas moesten we de mmm weer in i.v.m. onregelmatige cyclus. Ik zit nu op cyclusdag 16 in mijn cyclus. Op cyclusdag 9 was mijn eerste meting en daar zagen we nog niets van follikelgroei. Op cyclusdag 12 ben ik terug gegaan en toen zat er een follikel van 12 mm en mijn baarmoederslijmvlies was 7 mm. Gisteren ging ik terug op cd 15 en toen was deze follikel weg. Mijn baarmoederslijmvlies was 11 mm. Ik moest bloedprikken op progesteron, geen eisprong gehad. Kan het dat deze gewoon verdwijnen dan? En zal het wel een follikel zijn geweest, want ze vond het ook raar dat er een rondje in zat. Is het geen bloedvat geweest. Ik moet nu ophogen naar puregon 100 eh ipv 75 eh. Vind het zo raar allemaal. Hebben jullie hier ervaring mee? Liefs Caro11