Puregon & pregnyl

Discussion in 'MMM clubs' started by 1988 mama, Mar 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aylioun

aylioun Bekend lid

Feb 10, 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    wowww die is nie een BEETJE positief zeg! Die is knal!
    Heel erg gefeliciteerd, hoop voor je dat je een kloppend hartje krijgt!

liefs

2. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

Dec 14, 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd ploon!!

3. Sween4

Sween4 Bekend lid

Nov 9, 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    PLOON!!! VAN HARTE!! ALLEMAAL ROND DE ZELFDE TIJD UITGEREKEND! DAT WORDT EEN REUNIE HOUDEN HAHA...
    toppie!!!! geniet!!1 LIefs

4. aylioun

aylioun Bekend lid

Feb 10, 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    sween ploon en Hadassa, merkte jullie fysiek eigenlijk al iets bij jullie nod?
    Dat jullie dachten het zou wel eens....

liefs

5. Sween4

Sween4 Bekend lid

Nov 9, 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee eigenlijk niet, die bloeding, was mijn enige hoop haha, nu wel wat krampjes, maarja het is is nog zoooo klein hihih

6. annadre

annadre Actief lid

Aug 25, 2010
    115
    0
    0
    't Gooi
    Van harte Sween en Ploon!!

7. Ploon

Ploon Fanatiek lid

Feb 6, 2011
    1,007
    0
    36
    Hoi hoi

Ik wil even jullie advies vragen. We hebben dus een afspraak staan in DD volgende week dinsdag. Nu heb ik hele mooie positieve testen, maar durf de afspraak nog niet af te zeggen. Nu moet ik mijn gyn toch nog bellen vandaag (ivm gebruik utrogestan). Is er een mogelijkheid dat ze een bloedtest doen o.i.d. om te zien of het in ieder geval nu goed gaat met deze zwangerschap (goede bloedwaardes, progesteron enz)? Of zullen ze dit niet doen (of kan dit niet)? Gezien mijn verleden, 2 miskramen, ben ik onzeker....
    Kunnen jullie hier iets zinnigs over zeggen? ;)

8. annadre

annadre Actief lid

Aug 25, 2010
    115
    0
    0
    't Gooi
    Hallo Ploon,
    Ik weet niet of onderzoeken zin hebben. Kan me goed voorstellen dat je dat je de afspraak in D nog niet af wil zeggen. Tot hoe lang van te voren kan je m nog afzeggen? Wat is het doel van het gesprek? Als het eerst intake is kan je m gewoon door laten gaan toch? Behandeling starten heeft alleen geen zin :) haha!
    Liefs

9. aylioun

aylioun Bekend lid

Feb 10, 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    Daankje voor het reageren!!

Liefs

10. annadre

annadre Actief lid

Aug 25, 2010
    115
    0
    0
    't Gooi
    :(
    Nou snap ik er niks meer van. Dag 19 en geen kanshebber te bekennen terwijl er de vorige keer eentje op gang leek te komen. Dan toch al een eisprong gehad? Net bloed laten prikken, vanmiddag weten we meer!

11. aylioun

aylioun Bekend lid

Feb 10, 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    Wow ja, das idd verwarrend.
    Ben benieuwd wat er uit de bloedtest komt!

Liefs

12. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    ff gauw tussendoor,, net mijn fm gehad.. cyste is onverandert (gyn dacht zelfs dat het een eitje was maar dat heb ik haar toch even uit haar hoofd gepraat:p). bms was maar 2,5!!!! dus nu gewoon doorspuiten met 75 want links lagen wel al een stuk of 4/5 eitje klaar van 8/9mm! vrijdag moet ik terug komen!

liefs!!

13. Ploon

Ploon Fanatiek lid

Feb 6, 2011
    1,007
    0
    36
    ik heb de laatste maand tarwekiemolie van De Tuinen genkmen drie keer per dag omdat mijn bmsv ook heel dun is. En na de eisprong utrogestan en progynova gekregen. misschien helpt het jou ook....

14. aylioun

aylioun Bekend lid

Feb 10, 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    ahhh vervelend is dat he?!
    Als ze twijfelen en je dan zelf al ziet dat t gwoon die cyste is.
    Grrr.
    Nou hopen vrijdag meer succes!

liefs

15. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    ja het is ook wel moeilijk te zien,, en zeker omdat deze cyste echt mooi rond is.. maar omdat mijn bms zo dun was kon het geen eitje zijn. als er een groot eitje zit is je bms automatisch ook een stuk dikker.

moest ik net de pregnyl gaan halen,, hebben ze de pregnyl 5000 niet meer maar wel 4x 1500.. moet ik wel 38 euo bijbetalen:S:S:S heb het nog maar even niet gedaan want ga dit toch maar eerst even uitzoeken.

liefs

16. aylioun

aylioun Bekend lid

Feb 10, 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    konden ze niet bijbestellen?
    Pff gezeik altijd!
    Is NU al een dure baby :D:D:D

liefs

17. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg
    hahaha,, nou de 5000 kwam ook wel maar ze wist niet wanneer. ik zeg dan bel maar als ie binnen is, heb ik hem eerder nodig kon ik nog altijd die 4x 1500 halen.

maar goed,, eerst maar eens een ei of 2/3:D

hoe gaat het nog bij jouw??

liefs

18. boefff

boefff Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    1,887
    22
    38
    Female
    limburg

dank je voor de tip:) ik moet wel zeggen dat mijn bms meestal rond de eirsprong weer dik genoeg is maar ik ga het onthouden!

liefs

19. aylioun

aylioun Bekend lid

Feb 10, 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland

ja hier rustig (as usual hehe)
    Ik heb wel allemaal rare krampjes en last van mn onderrug maaaarrr
    dat kan van alles zijn.
    Hhahaha als je zoiets zegt is er altijd wel iemand die zegt : "owww dat had ik ook toen en toen..." Mwjah, nogmaals, dit kan van alles zijn!
    Maar ik lig lekker met een kruikje op mn buik met de laptop dus relaxed tot en met hehe!

And u?

Rissie ik geloof dat je alles wel leest, dus ik vraag het zo maar ff, al nieuws over je laprascopie??
    Gaat het allemaal wel?

liefs

20. Hihi, tis net of je me al een beetje kent! ;)
    Ik lees inderdaad alles mee, maar lekker gaat het niet (vandaar dat ik zo weinig reageer).
    Ik vind het allemaal maar moeilijk, zo erg heb ik het nog nooit gehad.
    Zit me echt af te vragen hoeveel een mens kan hebben aan tegenslagen. En denk er ook aan of ik misschien maar helemaal moet stoppen met alles, omdat het ons allemaal niet is gegund.
    Zo moet ik helemaal niet denken, dat weet ik wel. Maar die gedachten gaan wel vaak door mijn hoofd de laatste tijd...

Ik heb gisteren naar het ziekenhuis gebeld, de laparoscopie is maandag al! Zie er een beetje tegenop, maar heb in ieder geval wel de dag erna vrij. Kan ik rustig bijkomen.

Share This Page