hoi Ik heb 24e een intakegepsrek en daarna gaan we zsm starten met ivf.Nu wilde ik weten hoe lang zo\'n ivf cyclus duurt. Wat is het verschil in tijdstijd tussen de korte en de lange behandeling? Klopt het dat je met de lange behandeling eerst vanaf cd1 2 wkn lang de pil moet slikken? Ik weet nog niet welke behandeling ik ga krijgen, maar was benieuwd..
hoi, Ik weet niet hoe het bij jullie ziekenhuis gaat maar ik moest 1 maand aan de pil en ongeveer 2 weken hormonen e.d. gespoten. Heel veel succes in ieder geval!
In elke ziekenhuis is dat weer anders. Ik hoefde helemaal geen pil te slikken. Zou het informeren bij het ziekenhuis. Succes!
Inderdaad, elk ziekenhuis werkt anders. Niemand kan je dus voorspellen hoe je behandelplan zal zijn. Heel veel succes in elk geval....tis niet niks. Elmo
thanks voor de antwoorden. Ik was gewoon benieuwd naar hoelang zo\'n cyclus duurt, vanaf de 1e pil(Lange cyclus) of als ik het korte \'programma\'krijg,tot de uiteindelijke tp. Normaal gesproken heb ik nl al op dag 12 m\'n eisprong, en ik heb een cycliduur van 27 dagen.Is het zo met ivf dat ik dmv hormoonstimulatie misschien langer op m\'n ei(tjes) moet wachten of zit de kans erin dat ik dan ws ook sneller \'rijp\' ben? Koffiedik kijken, i know, maar ben best zenuwachtig voor wat gaat komen, haha!
Door de pil wordt je cyclus stilgelegd en kunnen ze dus gaan starten wanneer zij willen. Wij kunnen hier dus helemaal geen voorspellingen over doen. Je begint op een gegeven moment en stopt als zij plek voor je hebben zeg maar.... dus tjah... Ik moest geloof ik 4 wk de pil slikken. Elmo
Ik hoefde helemaal geen pil te slikken, maar had een neusspray synarel. Daar begon ik mee op de eerste dag van mn menstruatie. Ik had precies een maand later mn punctie. En 3 dagen later zou er dan de tp zijn. Maar ja dan moet er wel bevruchting zijn