Hallo meiden, Mijn mannetje heeft deze week zijn spermies in moeten leveren en krijgt maandag de uitslag hiervan. Nou ben ik bang dat ie het niet goed heeft gedaan en vroeg me af of jullie het weten..... hij heeft namelijk het potje tien min op het plankje in de badkamer laten staan.....kan dit kwaad? Het is wel binnen het uur in het laboratorium gebracht. leifs pat
Geen idee! Maar normaal adviseren ze altijd wel het tegen je lichaam te bewaren, dus.... Vraag anders voor de zekerheid ff na. Veel SUC6! Liefs Marjo
Hoi Pat, Ik zou de uitslag rustig afwachten. Als het slecht is herhalen ze het onderzoek altijd. Nog niet te druk maken hoor....komt wel goed denk ik! In het lab houden ze het potje ook niet aldoor warm volgens mij. Succes! Elmo
maakt niet zo heel erg veel uit meid, het is meer dat het sperma niet in een ijskoud potje terecht mag komen, en dat ze adviseren het potje eerst op lichaamstemperatuur te brengen door deze even bij je te houden alvorens te "deponeren" als je dat wel hebt gedaan is het ook goed hoor, tis voornamelijk dat de zaadcellen niet te snel afkoelen..en mocht de uitslag iets tegenvallen dan nog wordt er later nog een test gedaan... succes
Dank je wel allemaal voor jullie reacties, ik wacht dan maar gewoon rustig af op de uitslag. Waar kan ik precies op letten bij de uitslag? hoeveelheid afwijkingen ? ? liefs pat
he Pat, Ik zou zelf rustig de uitslag afwachten. Hun weten precies waar ze op moeten letten, elke arts/ziekenhuis kijkt naar andere waarden. Anders ga je je misschien druk maken om dingen die er helemaal niet zijn! Succes, Schaapje