Zelf laten eten / knoeien?

Discussion in 'Voeding' started by Jette, Mar 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Hoi,

even een vraagje voor wat betreft het eten, ik voer onze dochter over het algemeen nog steeds potjes (slecht he ;) ) dit eet ze best redelijk, maar ik wil natuurlijk ook dat ze aan tafel warm eten mee eet, dus ik zet haar tijdens dat wij warm eten bij ons aan tafel, en dan heeft ze haar eigen bordje, ze heeft heel erg de neiging om eten in haar mond te stoppen te kauwen en dan weer naar buiten te spugen.

Ik heb haar nu een week lang zelf laten eten, met haar handjes, ze knijpt het eten fijn en brengt het nu wel in haar mond, ook kauwt en slikt ze het vaker door, maar ook heel vaak belandt het op de grond.

Is dit nou de juiste manier of moet ik haar blijven voeren?

wat vinden jullie?!

henriette

2. Sokje

Sokje Actief lid

Sep 9, 2008
    217
    0
    0
    Lekker zo doorgaan... Misschien een beetje van beiden, soms helpen en soms zelf laten doen.

3. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Hier ook nog een potjesmama :) Ik zit er ook heel erg mee hoe ik Thijmen aan het normale eten krijg... Hij eet nu zijn potje mee aan tafel en dan voer ik hem. Brood eet ie wel zelf. Warm eten geef ik af en toe wat van ons bord, maar da's ook nog geen succes... Hoe zijn andere overgestapt? Cold turkey :)-)) of geleidelijk?

Groetjes Rosa

4. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    leg een vuilnis zak onder de eetstoel ;)

lekker laten eten het gaat steeds beter

Share This Page