Donkerblauwe Koelstra buggy

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Loesje86, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ha meiden,

Ik ben op zoek naar een écht donkerblauwe koelstra buggy. Ik had hem gezien bij de babydump, maar moest besteld worden. Dus dacht; dat doe ik wel via internet dan. Heb toen de Prenatal gebeld, en ja, daar hadden ze hem nog. Ben er heen geweest, maar bleek toch niet de kleur die we bedoelden. Nu heb je verschillende soorten blauw zag ik; cobalt blauw en marine blauw. Meer niet. Maar ik heb echt een diep donkerblauwe gezien, tegen het zwart aan. Ik kan deze nu nergens op internet vinden? Alleen bij de wehkamp zie ik een plaatje ervan staan, maar die is niet meer leverbaar.
    Iemand enig idee waar ik deze nog kan vinden? Zo niet dan moeten we echt weer terug naar de Babydump, maar hebben daar de eerste weken geen tijd voor :( Alvast bedankt!!

2. Loesje86

Bij de Wehkamp geeft ie trouwens aan dat het de cobalt blauwe is, maar als ik daar weer op google, dan geeft ie allemaal fel blauwe aan.

3. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
  4. Loesje86

Dank je, maar die zijn het dus niet ;) Die donkerbauwe staat er nergens tussen :(

5. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Misschien oude kleur??

6. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    kun je koelstra niet eens informeren hoe die kleur heet en of die nog leverbaar is?

7. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Misschien kloppen de kleuren op de afbeeldingen niet. Ik heb de grijze van koelstra maar in het echt is de kleur veel donkerder.

Bijgevoegde bestanden:

8. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een marine blauwe koelstra. Maar ook deze is in het echt donkerder dan op het plaatje vind ik. Misschien had je die gezien?

Deel Deze Pagina