Ha meiden, Ik ben op zoek naar een écht donkerblauwe koelstra buggy. Ik had hem gezien bij de babydump, maar moest besteld worden. Dus dacht; dat doe ik wel via internet dan. Heb toen de Prenatal gebeld, en ja, daar hadden ze hem nog. Ben er heen geweest, maar bleek toch niet de kleur die we bedoelden. Nu heb je verschillende soorten blauw zag ik; cobalt blauw en marine blauw. Meer niet. Maar ik heb echt een diep donkerblauwe gezien, tegen het zwart aan. Ik kan deze nu nergens op internet vinden? Alleen bij de wehkamp zie ik een plaatje ervan staan, maar die is niet meer leverbaar. Iemand enig idee waar ik deze nog kan vinden? Zo niet dan moeten we echt weer terug naar de Babydump, maar hebben daar de eerste weken geen tijd voor Alvast bedankt!!
Bij de Wehkamp geeft ie trouwens aan dat het de cobalt blauwe is, maar als ik daar weer op google, dan geeft ie allemaal fel blauwe aan.
Misschien kloppen de kleuren op de afbeeldingen niet. Ik heb de grijze van koelstra maar in het echt is de kleur veel donkerder.
Wij hebben een marine blauwe koelstra. Maar ook deze is in het echt donkerder dan op het plaatje vind ik. Misschien had je die gezien?