Mijn zoontje van bijna 3 heeft vanochtend purol in zijn haar gesmeerd. Heel grappig maar het gaat er met gewoon wassen nog niet bijna uit. Iemand dit ooit meegemaakt (of een ander soort vet zoals Purelan) en de gouden tip? Die is heel welkom!
Ik las dat dreft helemaal niet helpt maar wel dus? Lijkt me ook niet heel goed voor je haar dus heb dat nog niet uitgeprobeerd.
Dreft! Ik had zelf eens hele vette zalf van de dermatoloog voor mijn hoofdhuid gekregen. Nergens was het mee uit te krijgen en na 20x wassen toch de fles dreft gepakt. Dat had ik eerder moeten doen!
Geen ervaring met purol. Maar mijn schoonmoeder dacht een keer dat de zonnebrandspray anti-klitspray was en heeft het uitbundig in mijn dochters haar gespoten. Ik heb het heeeeel vaak gewassen, maar het ging er maar niet uit. Echt vet spul is dat. Totdat ze 5 dagen later zwemles had gehad. Toen was het eruit. Dus mochten de andere tips niet helpen dan kan je altijd nog een keer gaan zwemmen. Succes!
Dreft inderdaad, goed insmeren, opschuimen, uitspoelen en herhalen. Hier zat eens flink wat Bepanthen in het haar van de jongste
Zoon heeft ooit een halve pot vaseline in zn haar gesmeerd. Mijn tip: voor alles wat je doet, pak een heel fijne kam of luizenkam en kam er zoveel mogelijk uit. Het spul vormt een waterafstotend laagje, je wil zoveel mogelijk verwijderen anders kom je niet verder. En daarna inderdaad heel vaak wassen met afwasmiddel en shampoo. Toen zag het er weer oké uit, maar je kon nog dagen zo een kuifje maken van zijn haar
Thanks allemaal! Het is er inmiddels, mede door jullie tips, (zo goed als), uit! Kammen hadden wij gelukkig eerst ook gedaan ja.