Hoi allemaal, Facebook, een wonderbaarlijk middel om contacten te houden. Maar ik wil echt afkicken. Wie herkent dit? En wat deden jullie? En wie heeft echt z'n facebook verwijderd? Hoe ging je je voelen? Of ging je gewoon weer terug en een nieuwe profiel aanmaken?
Ik heb er ook heel vaak aan gedacht. Sommige mensen plaatsen van alles wat ze doen foto's op FB, waardoor ik dan het gevoel krijg dat ik niks meemaak en maar een saaie muts ben. Dus eigenlijk zou het beter zijn om eraf te gaan, maar het is soms ook wel weer leuk tijdverdrijf.
Ik ben ook echt verslaafd, ik probeer nu om in ieder geval niet meer met mijn telefoon op fb te zitten, dat scheelt al een hoop
Hahahahahh Sorry maar moet echt even lachen '' hoe ging je je voelen '' Het is maar Facebook, niet end of life , pak de telefoon op en bel de mensen waar je eerst mee op facebook praatte, spreek met elkaar af, ga bij elkaar op visite.
Moet er niet aan denken om geen FB meer te hebben eerlijk gezegd. Ik zou binnen een dag weer terug te zijn gok ik
Nou, het is wel een soort verslaving volgens mij hoor.. Willen weten wat iedereen heeft gedaan/meegemaakt. Beetje op de hoogte blijven. Etc. Steeds maar weer kijken of er al weer iets nieuws op staat.. Zo gaat het hier in ieder geval. Ik heb wel een poosje gedaan dat ik zelf niks er op zette, zodat niet iedereen alles van mij wist. En dan alleen zo nu en dan reageren op iets van een ander. Maar... ik zou sowieso meer van de pc moeten 'afblijven'. En hoe doe je dat? Geen idee. Of ja... pc/laptop overdag gewoon uitzetten....
Bij mij is het inderdaad ook een breder 'probleem'. Ik zit ook veel te lang op internet. Zit nu nog in mijn badjas... Terwijl ik allerlei plannen had
Whahahahahah Ik zie je al helemaal zitten in een kringetje, al bijtend op je nagels je verhaal te vertellen.
Hoi Cynthia, Mijn naam is Jamie en ook ik heb een Facebook verslaving Zonder gekheid ik hou van FB en doe het niet weg. Maarrrrr ik zou er geen moment van wakker liggen als hij wel weg moet..
Herkenbaar! Heb het een maand gedeactiveerd en na die maand weer geactiveerd maar heb nu veel minder de behoefte om "even" te kijken .
oohhh en die piepjes die je nu hebt als iemand reageert op een status waar jezelf op hebt gereageerd of op je eigen pose , piep .................ff snel kijken ................grrrrrrr
Hahaha ik dacht ook gelijk "zo erg is het toch ook weer niet...?" Ja ik ben ook best wel verslaafd aan facebook, tenminste...ik kijk wel een paar keer per dag of er iets nieuws op staat enzo Maar ik heb gelukkig ook veel andere sociale contacten. Gewoon in reallife zeg maar. Wel zou ik ook wel een beetje willen afkicken van facebook...
Naast facebookverslaving heb ik ook een zwangerschapspaginaverslaving! Dit is ook de reden dat ik geen internet op mijn mobiel heb, anders zou het veel te veel uit de hand lopen
Zullen we zo'n groepsgesprek oprichten? Om de beurt ons verhaal doen en er samen proberen vanaf te komen
Haha ik heb geen FB verslaving, maar waar kan ik mijn manlief inschrijven voor de cursus? Ik erger me groen en geel als we ergens wat gaan drinken als de kids op school zijn en constant die FB aangaat...ik heb zelf wel FB en kijk de ene dag veel, de andere dag niet, plaats ook niet heel veel eigenlijk. Ben nooit zo handig in dat soort social media en ik trek me niets aan van de zgn. mooie leventjes van anderen, echt, ook voor anderen, niet doen; het gras is niet groener bladibla...