Ik ben helemaal weg van de site pinterest heb zeker al meer dan 300 pins op mn borden staan. Wie vindt het ook zo leuk ? Echter ik kan nu al 2 dagen niet meer goed de site openen. Op de laptop tenminste want op de vaste computer deed de site het wel. Ik baal echt want ik wilde lekker met mn laptopje in bed ff neuzen op pinterest. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ? Ik zie pinterest bovenaan staan maar ik zie geen pins. Ik was eerst nog ingelogd maar mn man heeft ook even gekeken en wat updates gedaan en nu ben ik niet ongelogd maar ik kan me ook niet meer inloggen. Lijkt wel of sommige knoppen niet werken. Toen ik nog wel was ingelogd, kon ik wel op mn naam klikken maar dan gebeurde er niks. Vind het echt jammer. Ben echt benieuwd of mensen dit herkennen
en zie nu dat ik mn berichtje plaats om 20.00 uur terwijl rechtsonderin mn beeldscherm de tijd echt 22.00 uur aangeeft ? Welke tijd zien jullie staan ? Grrr heb er zo'n hekel aan als mn laptop of computer vreemde kuren vertoont !
Ik kan hier gewoon op Pinterest komen, hoor. Van de week had ik wel een melding dat de site vernieuwd is en dat je daarom moest overschakelen op de nieuwe versie. Misschien dat daar het probleem ligt? De tijd van de berichtjes klopt hier ook niet. Het forum geeft twee uren vroeger aan dan de werkelijkheid. Volgens mij is dat sinds de overschakeling naar de zomertijd al zo, dat ligt niet aan jouw computer.
thnx ! mn man is nu bezig uit te vogelen hoe het komt dat pinterest het niet doet op de laptop, hij snapt het ook niet, ik moet zelfs opnieuw registreren terwijl hier op de vaste computer alles het doet, zo gek
Dat is inderdaad vreemd. Hier bij het overschakelen op de nieuwe versie geen problemen gehad. Hoefde me niet opnieuw te registreren of in te loggen. Apart ook dat het op de gewone computer wel lukt.
Paar mogelijkheden: 1. Browser afsluiten en opnieuw opstarten. 2. Reboot de computer en opnieuw proberen. 3. Installeer een andere browser (bijvoorbeeld Mozilla FF of G Chrome) om te kijken of het probleem zich nog steeds voordoet. 4. Laptop uit het raam gooien, ***-ding
Hier nog een pinterest verslaafde! Ik moet wel zeggen dat ik pinterest op de tablet fijner vind dan op de laptop!
En zo ineens doet hij het weer ! Vreeeemd... maar wel errug fijn gelukkig mn laptop nog niet door het raam gegooid hahaha