Als je dat jurkje wilt dragen met de kerst, hou je er dan rekening mee dat je nog wel wat wilt eten. (En dan ook nog lang tafelt, oftewel lang zitten)
Ik heb alleen broekjes en die heb ik inderdaad gewoon in mijn eigen maat gekocht. Je moet je er wel inwurmen maar het zit daarna als gegoten.
Bedankt voor de tip! Die zijn altijd net wat sneller met leveren dan zalando is mijn ervaring. Ik hang een beetje tussen maat S en M in op het moment. M voor heupen maar S voor taille. denk dat ik beide bestel en thuis pas welke het beste zit.
Ja dat weet ik, word spannend haha! Het is zo een bandage dress van hetzelfde stof als de jurken van Herve Leger. Dus echt mega aangesloten zeg maar gelukkig is het niet de hele avond zitten. Na het eten worden er spelletjes gespeeld en word er zeker nog gedanst.
Heb besteld, een broekje, een geheel pak (zonder bh) en een wonder bra met lage voorkant en lage rug zodat je de bandjes zo min mogelijk ziet onder het kant van de bovenkant van de jurk!
Nou top! Ben benieuwd of er wat tussen zit voor je! Ik vind het zelf helemaal niet vervelend zitten, ook niet na het eten oid.
Ga ik zeker maken!! Ook een voor en na foto met en zonder spanx eronder? Hoop nu stiekem wel dat je geen lijnen van die broekjes ziet onder het jurkje want als ik voor en na foto’s van dat spanx bekijk online is het echt wonder ondergoed.
Ik heb in verhouding met mijn lichaam best stevige benen. Voor de naden ben ik nog niet zo bang eerder dat het een soort rollade wordt door een te strak pijpje (snap je wat ik bedoel?)
Oké dilemma. Ben nog een beetje besluiteloos merk ik. Ik heb een bodysuit en short van spanx gekocht in maat M. Bij de short heb ik het idee dat hij alles goed op zijn plek trekt alleen is deze rond mijn taille iets te wijd en gaat denk ik zakken. De bodysuit blijft perfect zitten door de bandjes maar trekt alles minder strak. De pijpjes sluiten goed aan, geen rollade effect. Ik ben bang als ik een maat kleiner koop dat dit wel gebeurt bij mijn benen. Dus wat te doen? Short, bodysuit of toch maat kleiner bestellen en proberen?
Ik zou de short een maatje kleiner proberen. Wat voor soort is de bodysuit? Je hebt dacht ik verschillende gradaties of 'levels'. Misschien is de bodysuit een andere support level.
Support level is hetzelfde, alle 2 hoog. Ik ga morgen even in de spiegel voor en na foto’s maken met beide. Misschien voelt het bodysuit minder strak aan maar doet het zijn werk wel goed. Heb voor de zekerheid van beide ook een S besteld om te proberen.
ga ik morgen even doen! Stuur je dan wel een pb met beide onder de jurk. Kun je zeggen welke je beter vind staan.