putjes!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door douglas84, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    Vanmiddag zag ik in de spiegel in de paskamer van de prenatal dat ik ineens veel meer putje in de bovenbenen en billen krijg. Nu zie ik ook wel dat ik dar al iets voller wordt, maar had dit niet zo snel verwacht. Ik had het altijd ene beetje, maar met een paar kilo minder zomers viel het niet echt op. Nu zijn het hele ingevallen rondjes. Is dit normaal rond 11 weken??? Hoop echt niet dat het nog erger wordt!!!!
    Ik weet dat er weinig aan te doen is. Maar iemand misschien toch tips?? Ik heb niet het idee dat al die dure cremes werken. Al smeer ik wel alvast tegen rode strepen op mijn buik, die er gelukkig nog niet zijn!!!!

2. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Hmm.. Ik heb dat ook meer sinds ik zwanger ben. :(
    En dat terwijl ik nauwelijks ben aangekomen en eigenlijk alleen een buik heb. Maar duidelijk meer putjes...

3. Lodi

Lodi Lid

3 aug 2009
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik ook hoor, inmiddels 30 weken en flinke putten EN vette strepen op mijn buik! En eigenlijk ook alleen op mijn buik aangekomen! Gaat lekker... Strax gewoon hard trainen! Komt goed dames!

4. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Yep, ook hier! Wel balen, maar is vast later met wat sporten nog wel ietsje recht te trekken.....(zei ze hoopvol)

5. Diesel82

Diesel82 Actief lid

26 mrt 2009
    390
    0
    0
    Ik gebruik van nivea speciale anti-cellulitus creme en smeer het 1-2 keer per dag en moet zeggen dat het na verloop van tijd toch wel minder wordt. En straks gewoon weer lekker sporten..

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

had ik ook bij sam!!! leek wel een maanlandschap hihihihi, is nu helemaal weg!! al zal het wel snel weer komen aangezien ik alweer zwanger ben van de 2e.... hihi

maar maak je niet teveel zorgen, hoort bij het zwanger zijn :D

liefs muis

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hier ook voornamelijk op de buik aangekomen, maar ik had enorm gespierde benen (trainde voor marathon voor ik zwanger raakte), en helaas... putjes :(. Spieren worden vet, en daar krijg je putjes in. Die reserves heb je hard nodig- volgens mij worden die aangelegd voor de borstvoeding en ook voor jezelf, maar waarom dat nou met putjes moet... hmz. Ook bij mij is het in omvang maar weinig te zien, ben nogsteeds slank met een buik. Gelukkig nog steeds geen striemen, maar dat kan ook op mijn termijn elke dag nog gebeuren (zelfs tijdens de bevalling heb ik gehoord, zucht), de buik groeit het hardst in het 2e en 3e trimester.

Hier ook weer flink aan de sport zodadelijk, ik mis het echt!

Deel Deze Pagina