Putty

Discussion in 'De lounge' started by wachtend, Jul 18, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wachtend

wachtend Niet meer actief

Een kat met putty in haar vacht is nooit grappig! :roflmao:

Gisteren had mijn jongste een stukje putty op een envelop geplakt zonder dat wij het wisten. Envelop heeft ze op de bank gelegd en onze kat is erop gaan liggen.
    Nu heb ik dus een putty-kat die ik zo naar de dierenarts mag brengen en ze het waarschijnlijk onder narcose gaan verwijderen!

Vanaf nu is putty bij ons verboden! :roflmao:

2. kim90

kim90 Actief lid

Oct 8, 2013
    466
    174
    43
    Female
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Ach arm beest.

Je schijnt t met azijn of coca cola te kunnen verwijderen..

Sterkte

3. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    3,688
    2,387
    113
    Female
    Broek
    Ownee. Wat erg. Ik heb het uit mijn nieuwe stoffen cognackleurige bank gekregen (daar hadden ze het snachts op laten liggen dus dat was echt een grote putty omelet) met pure alcohol (kruidvat). Je zit er gelukkig niks meer van.

4. wachtend

Nou het is gelukkig met een sisser afgelopen want poes is normaal ontzettend fel maar nu bleef ze doodstil liggen en dacht waarschijnlijk dat ze nu eieren voor haar geld moest kiezen. Dus de plek is kaalgeschoren :roflmao: Arm beest was ineens poeslief! Dus ze heeft nu een kale plek maar het spul is eruit!

Louise11110 and kim90 like this.
  5. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Ik snap alleen niet wat er te lachen valt. Ook al in je openingspost waar je schrijft dat je kat waarschijnlijk onder narcose moest om de putty te verwijderen.

6. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

Apr 25, 2011
    6,028
    2,894
    113
    't Gezellige Brabant
    Waarschijnlijk is ze blij dat het beestje niet onder narcose hoefde en nu "slechts" een kale plek heeft. De poes is niet in gevaar geweest ofzo. Soms kan dat ook van de zenuwen zijn dat je ergens om lacht. Ik zie er in ieder geval geen kwaad in.

7. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Dat wist ze in de openingspost nog niet dat de kat niet onder narcose hoefde. En als iemand van de zenuwen moet lachen is dat in real life en niet tijdens het openen van een topic inclusief emoticons.

8. wachtend

Dat het weer typisch iets was voor onze kat om dat mee te maken. Daar moest ik om lachen en ja ze had onder narcose gemoeten als ze het er niet zo uit hadden kunnen scheren maar dat was wel geweest omdat onze kat dan echt kan aanvallen en safety first.

En ja ik vertrouw mijn dierenarts volledig op haar kundigheid en onder narcose door putty ja daar moest ik om lachen.
    Pas geleden onze andere kat om een vlek op haar lever onder narcose, nee dan lach ik niet.
    En ik ga zelf 4 tot 10 x per jaar onder narcose dus nee ik raak daar niet meer warm of koud van!

9. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Dat je zelfs de tijd neem om te reageren :eek::p

Fijn dat het met een sisser is afgelopen!:thumup:

10. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

Jun 9, 2014
    1,312
    1,192
    113
    Ok dan........

11. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

Jun 9, 2014
    1,312
    1,192
    113
    Fijn dat het eruit is!

12. wachtend

Tja, andere hadden hun kat wellicht onder de douche gedaan om het eruit te halen, dan doe ik het liever zo. Heeft ze er geen weet van en kan ook niet uithalen.

En ik weet dat ik extreem goed ben voor mijn dieren.

Mammavantwee likes this.
  13. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Ik had m'n kat ook mooi uitgelachen met putty in z'n furry:D

Mammavantwee likes this.

Share This Page