Ooh en ik maar denken dat ik de enige kijker ben. Ik vind het zo een vreselijk slechte serie met acteurs die totaal niet vanwege hun talent zijn aangenomen en waar alles 10 keer herkauwd wordt. Maar toch kijk ik regelmatig
Jaa ik ook! Haha.. Jammer dat stephanie eruit gaat.. zij is indd. De bold! Ik vind liam en steffie leuk haha
Thnx, niet echt fan hoor.. toen ik dit account aanmaakte keek ik toevallig Charmed haha heb wel alle seizoenen, maar geen tijd om te kijken helaas. Ik kijk alleen maandag en dinsdag, de rest van de week vergeet ik het. Maar ik ben altijd zo weer bij haha.. Ik irriteer me ook meer dan dat ik het echt leuk vind, maar het heeft toch ook wel wat he haha.
Ik heb datzelfde, ik kijk er wel naar, maar bijna iedere dag zeg ik dat ik er nu echt klaar mee ben. Ik had toevallig vorige week gelezen wat er nog gaat gebeuren.. Het wordt hoe langer hoe gekker, als dat nog kan in The Bold. En toch blijft het mijn genietuurtje op de dag.
Ik snap ook niet waarom ik kijk hoor hahaha.. Kijk niet elke dag, maar dat is bij the bold niet echt nodig he
Oooh ik ben fan! ik neem het altijd op en als de kleine dan in bed ligt tussen de middag ga ik heerlijk met m'n bordje op schoot the bold terugkijken, ff lekker weg zwijmelen, heeeerlijk!. ;P Maar vind het jammer dat Stephanie eruit gaat! Ik leg de zakdoekjes vast klaar haha!