hier ook. mijn dochtertje maakt ook puzzeltjes van 24 stuks, ze doet het ook ontzettend vaak vind het erg leuk
He, dat ondersteboven puzzelen ken ik ook van onze oudste. Hij deed dat voornamelijk om het extra moeilijk te maken, vermoedden wij. Als hij een puzzel een paar keer gemaakt had, vond hij hem niet meer zo interessant, dus legde hij hem dan op de kop, of opzij. Of soms meerdere puzzels door elkaar, daar wastie dan weer even zoet mee.
Hier ook een puzzelfanaat in huis (maar heeft ze denk ik wel van mama geerfd) De K3 puzzel van 50 stukjes is al geen probleem meer
amaai, dan is mijn ventje toch "normaal" als ik dit zo lees Maar ik ga hem wel grotere puzzels halen. Kwestie van de uitdaging erin te houden
wij hebben ook een puzzelfan puzzels van 54 stukjes van cars maakt hij zelf elke dag is het wel ikke wil puzzelen, soms tot vervelens toe. neefje van dezelfde leeftijd puzzelt met moeite insteekpuzzels hij heeft er geen interresse in.
Mijn dochter gaat de laatste tijd helemaal los met puzzelen. Het eerste wat ze zegt als ze 's morgens wakker wordt is dat ze wil puzzelen. Het liefst puzzels van Dora. Dus zijn we gisteren naar de speelgoedwinkel geweest om nieuwe te kopen maar van Dora was die er alleen van 48 stukken. Toch maar meegenomen, en tot mijn verbazing kan ze die ook maken. Volgens mij is dat toch wel erg snel want er staat 4+ op de doos. Ik merk wel dat het plaatje heel veel uitmaakt, een puzzel met een paard in een wei bijv. is vele malen moeilijker doordat de meeste stukjes dezelfde kleur hebben.
Ik ben vandaag een Plop puzzel gaan halen. Die krijgt hij dan met Pasen. Het is er eentje met 35 stukjes, dus daar gaat hij wel even op moeten oefenen denk ik.
Hmm, ik heb het niet eens geprobeerd mijn zoon te laten puzzelen. Hij heeft wel een bumba puzzel gehad, maar dat is zo makkelijk voor hem en die stukjes glijden af. Welke soort puzzel zou ik voor hem kopen om te laten proberen? Zal ik naar action gaan om daar te halen?
Zijn eerste echte puzzel was er eentje van het kruitvat van 12 stukken. Grote stukken, met boerderij dieren. Ik zou alleszins uitkijken naar eentje met grote stukken.
Klinkt bekend Al moet ik zeggen dat Vigo nu elke keer als hij naar de psz gaat een puzzeltje van mij MOET maken en dat de 'intresse' begint te komen. Gewoon zo'n simpel ding hoor (houten puzzeltje) en daar kan hij de aandacht net lang genoeg bij houden
Mijn zoontje kon met 2,5 jaar een puzzel van 24 stukjes zelf leggen, toen hij net een week 3 jaar was kon hij een puzzel van 100 stukjes leggen en een maandje later drie puzzels van 50 stukjes door elkaar gehusseld ontwarren en ze stuk voor stuk maken. Op dit moment is de puzzelmanie even op een laag pitje, moest maar weer eens nieuwe puzzels kopen... Overigens is hij voor de rest qua ontwikkeling echt niet de snelste ofzo, dit is toevallig zijn 'talent'. Het mijne is afwassen volgens mijn zoon... Dit was een discussie nav een boekje over Winnie the Pooh en de grote talentenshow, haha... Maar dit terzijde