Hebben meer mensen dat? Ik weet het al heel lang en heel zeker als het een meisje is (Chloé Mae Sophia), maar voor een jongetje hebt ik echt 0,0 idee haha!
ja hoor dat hadden we bij dochter ook! Gelukkig werd het een meisje dus, bij de 2de had ik heel stek het gevoel dat het een jongen was en klopte dus ook en hadden toen wel heel snel een jongensnaam. Terwijl het bij de 1ste dus niet wilde lukken met een jongensnaam. Duimen dus dat het een meisje is, dan ben je er al uit en anders wordt het toch zoeken naar de naam!
Heel herkenbaar Wij hebben echt alleen maar namen voor meisjes. Elora, Zophie / Zofie, Zara, Dilara, Eliza, we kunnen bijna niet ophouden. Maar als we jongensnamen willen (die eventueel bij Elora etc. zouden passen), vinden we niks mooi..!
herkenbaar ! als het jongen is hebben we al laaaangg een naam maar een meisje phoe dat gaat discuties opleveren haha
Hier ook. De meisjesnaam hadden we al voor ik zwanger raakte, en de jongensnaam heeft ons heel wat bloed, zweet en tranen gekost. Gelukkig hebben we toch een jongensnaam gevonden uiteindelijk, al ben ik daar niet zo overtuigd blij mee als met die meisjesnaam.
De naam voor een jongetje hadden we al lang nog voordat ik zwanger raakte, maar de naam voor een meisje kwam pas als onze dochter na de geboorte op mijn buik rustte
Misschien: Levi Noah Christopher David Louis Evan Yanis Kay Arthur Ares Lio Henry Evan Sil Maxime Matheo Cedric León Niek/Nick Elias Lysander Vico Tobin Rafaël Aidan Jarno Xander Eneas Vincent Lennard Quinn Loïc Damiën ?
Hadden wij ook! Gelukkig was het een jongen! En nu hebben we alleen nog een "vaste" meisjesnaam, nog geen jongensnaam. Precies andersom dus. Eerst nog maar even afwachten wat het is..
Mooie naam zeg! Ik wist de naam voor een meisje ook meteen.. voor een jongen had ik geen idee. Ik heb een jongen gekregen en met de naamkeuze kwam het uiteindelijk ook goed
Wij hebben dit nu al voor de derde keer precies andersom. Jongensnamen hadden we meteen, en nu ook al 'klaarliggen' voor een derde. Meisjesnamen kwamen we de vorige keren niet uit, en nu weer niet...