Als het een meisje is dan weet ik het, als het een jongetje is heb ik geen flauw idee

Discussie in 'Babynamen' gestart door vernon, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vernon

vernon Niet meer actief

Hebben meer mensen dat? Ik weet het al heel lang en heel zeker als het een meisje is (Chloé Mae Sophia), maar voor een jongetje hebt ik echt 0,0 idee haha!

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ja hoor dat hadden we bij dochter ook! Gelukkig werd het een meisje dus, bij de 2de had ik heel stek het gevoel dat het een jongen was en klopte dus ook en hadden toen wel heel snel een jongensnaam. Terwijl het bij de 1ste dus niet wilde lukken met een jongensnaam. Duimen dus dat het een meisje is, dan ben je er al uit en anders wordt het toch zoeken naar de naam!

3. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Heel herkenbaar ;) Wij hebben echt alleen maar namen voor meisjes. Elora, Zophie / Zofie, Zara, Dilara, Eliza, we kunnen bijna niet ophouden.

Maar als we jongensnamen willen (die eventueel bij Elora etc. zouden passen), vinden we niks mooi..!

4. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

herkenbaar ! als het jongen is hebben we al laaaangg een naam maar een meisje phoe dat gaat discuties opleveren haha

5. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Hier ook. De meisjesnaam hadden we al voor ik zwanger raakte, en de jongensnaam heeft ons heel wat bloed, zweet en tranen gekost. Gelukkig hebben we toch een jongensnaam gevonden uiteindelijk, al ben ik daar niet zo overtuigd blij mee als met die meisjesnaam.

6. Sidei

Sidei Actief lid

26 mrt 2008
    188
    17
    18
    Litouwen
    De naam voor een jongetje hadden we al lang nog voordat ik zwanger raakte, maar de naam voor een meisje kwam pas als onze dochter na de geboorte op mijn buik rustte :)

7. Eos

Eos Actief lid

22 jun 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien:

Levi Noah Christopher
    David Louis Evan
    Yanis Kay Arthur
    Ares Lio Henry
    Evan Sil Maxime
    Matheo Cedric León
    Niek/Nick Elias Lysander
    Vico Tobin Rafaël
    Aidan Jarno Xander
    Eneas Vincent Lennard
    Quinn Loïc Damiën

?

8. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Hadden wij ook! Gelukkig was het een jongen!

En nu hebben we alleen nog een "vaste" meisjesnaam, nog geen jongensnaam. Precies andersom dus. Eerst nog maar even afwachten wat het is..

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Mooie naam zeg!
    Ik wist de naam voor een meisje ook meteen.. voor een jongen had ik geen idee. Ik heb een jongen gekregen en met de naamkeuze kwam het uiteindelijk ook goed ;)

10. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Wij hebben dit nu al voor de derde keer precies andersom.
    Jongensnamen hadden we meteen, en nu ook al 'klaarliggen' voor een derde.
    Meisjesnamen kwamen we de vorige keren niet uit, en nu weer niet...

Deel Deze Pagina